2016-07-14, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Så det finns med andra ord 6 varianter av varje pokemon?

I förra spelet hade alla pokémon olika många abilities, men de kunde ha max fyra samtidigt. Så isåfall bör det finnas fler än 6 varianter, tror dock inte alla abilities finns kvar från gamla spelen?
Citera
2016-07-14, 22:06
Medlem
NirvanAs avatar
Kommer den vara gratis att dra ner via appstore/googleplay??
Citera
2016-07-14, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kommer den vara gratis att dra ner via appstore/googleplay??

Ja spelet är gratis.
Citera
2016-07-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Ja, mycket häftigare att sitta inne vid datorn i sin ensamhet och svettas! Eller?

Ta det för vad det är, ett spel för att få folk att röra på sig. Det är knappast tänkt att det ska ta över övriga pokémonspel.

Varför svettas du när du sitter vid en dator? Mitt råd är att köpa en AC eller skapa korsdrag.
Citera
2016-07-14, 22:24
Medlem
Folk i sverige spelar pokemon go men det har inte släppts än.. coolt..
Citera
2016-07-14, 22:29
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Känns ju lite sisådär när man har Raticate och Pigdeotto som de med högst CP när de var såpass dåliga på "vanliga" Pokemon.

Hur bra är din bästa kontra din level för övrigt? Min är 202/7 och har faktiskt ingen som helst aning om det är godkänt.
Citera
2016-07-14, 22:35
Medlem
Jag fångade Jynx idag
Citera
2016-07-14, 22:55
Medlem
Laddade ner feån mobilism och ligger i min säng och spelar med hjälp av fake gps...är i new york och lirar haha fan va värdelöst. När folk fattar d kommer ingen längre att gå ut för att spela spelet.
Citera
2016-07-14, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Känns ju lite sisådär när man har Raticate och Pigdeotto som de med högst CP när de var såpass dåliga på "vanliga" Pokemon.

Hur bra är din bästa kontra din level för övrigt? Min är 202/7 och har faktiskt ingen som helst aning om det är godkänt.

Jag har en Gyarados, 595. Level 9.
Citera
2016-07-14, 22:58
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972
Laddade ner feån mobilism och ligger i min säng och spelar med hjälp av fake gps...är i new york och lirar haha fan va värdelöst. När folk fattar d kommer ingen längre att gå ut för att spela spelet.
Inte för jag har en aning om hur fake gps fungerar men måste man inte röra på sig ändå för att gå?
Citera
2016-07-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972

Det går rykten om att folk blivit bannade i Pokemon Go pga det, utvecklarna har i alla fall bevisligen gjort det i tidigare utvecklade spel (Ingress). Jag skulle låta bli.
Citera
2016-07-14, 23:02
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Har fortfarande inte riktigt fattat hur gymmen funkar. Någon vänlig skäl som vill förklara?
Det är typ som herre på teppan fast istället för att tävla individuellt är det tre olika lag som tävlar om att vara herren, så att säga. Om man kör mot ett gym och vinner kommer det lag du har anslutit dig till ta över gymmet. Om ens lag äger gymmet kan man lägga in pokemons där som försvarar det mot de andra lagen vilket genererar saker till dig.

Jag tror att det är ungefär så det fungerar i alla fall, har inte spelat själv ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in