2016-07-18, 14:07
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnii
Vad ska man göra när mn har evolvat alla pokemons man har och har typ 50 godisbitar kvar för att man fångat så många likadana?
Vill hitta fler Chamanders och uppgradera den jag har men var hittar man fler sånna? Och Eevee? Alltså fattar inte va poängen e efter att man gångat en massa

Fortsätt evolva det som går , du får ju xp för det varje gång. Försök spara jättemånga evolves , från t.ex pidgeys, weedle osv alla som kostar 12 candies o är lätta att hitta. Sen drar du på ett lucky egg och evolvar alla samtidigt.
Citera
2016-07-18, 14:11
Medlem
Donnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnii
Vad ska man göra när mn har evolvat alla pokemons man har och har typ 50 godisbitar kvar för att man fångat så många likadana?
Vill hitta fler Chamanders och uppgradera den jag har men var hittar man fler sånna? Och Eevee? Alltså fattar inte va poängen e efter att man gångat en massa

Du kan ju även göra dem starkare med godis och stardust. Annars är det bara att utveckla för exp.
Charmander är inte lätt att hitta vad jag vet, men man kan få alla starters i 2km ägg. Eevee ska vara ganska vanlig att hitta.
Poängen är att ta över gym åt ditt lag när du har tillräckligt starka pokémon. Det och att fånga alla.
Citera
2016-07-18, 14:13
Medlem
C0ws avatar
Någon som vet om fragrance funkar på ställen där det är helt dött? Alltså inga pokemon eller pokestops i närheten öht.
Citera
2016-07-18, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Någon som vet om fragrance funkar på ställen där det är helt dött? Alltså inga pokemon eller pokestops i närheten öht.
Jag vet att lure modules lockar till sig pokemon till ett pokestop där det vanligtvis inte finns några pokemon, så det är väl inte helt orimligt att även fragrance skulle fungera.
Citera
2016-07-18, 14:36
Medlem
Idag när jag jobbade (på biltema) så såg jag 3 som gick och spelade Pokémon GO. Ganska roligt att se haha.
Citera
2016-07-18, 14:37
Medlem
OneUps avatar
Jag har kommit på när frysbuggen händer för mig, det är när GPSen visar fel plats och jag försöker fånga en som jag egentligen inte borde komma åt. Antar att spelet gör en kontroll precis när jag är på väg att få den och det upptäcker att jag inte är på rätt plats.
Citera
2016-07-18, 14:39
Medlem
Zöls avatar
Citat:
Japp, incense funkar även i ödemarken.
Citera
2016-07-18, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
Jag har kommit på när frysbuggen händer för mig, det är när GPSen visar fel plats och jag försöker fånga en som jag egentligen inte borde komma åt. Antar att spelet gör en kontroll precis när jag är på väg att få den och det upptäcker att jag inte är på rätt plats.
Fast jag har fått frysbuggen fast GPSen har visat rätt och jag varit på samma ställe hela tiden. Möjligtvis att GPSen buggade ur och fick för sig något eller så.
Men ändå så fungerar ju spelet så att, så fort du klickat in dig till en pokemon så har du chans att fånga den tills den rymmer - oavsätt hur lång bort du rör dig från där du påträffade den...
Citera
2016-07-18, 14:46
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abloodywar
Jag vet att lure modules lockar till sig pokemon till ett pokestop där det vanligtvis inte finns några pokemon, så det är väl inte helt orimligt att även fragrance skulle fungera.

Det funkar enligt användaren Zöl

Citat:
Ursprungligen postat av Zöl
Japp, incense funkar även i ödemarken.

Fan vad nice!

Edit: du menar väl fragrance?
Citera
2016-07-18, 14:49
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:

Fan vad nice!

Vad är fragrance? Jag hittar bara Incense som ger lila rök efter en och ska locka till sig pokemons.
Citera
2016-07-18, 14:52
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:

Fan vad nice!

Incense är den gröna som jag tror han menar. Vad är fragrence?
Citera
2016-07-18, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Vad är fragrance? Jag hittar bara Incense som ger lila rök efter en och ska locka till sig pokemons.
Jag antar att ni menar samma sak?

Incense
Incense with a mysterious fragrance that lures wild Pokemon to your location for 30 minutes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in