2016-07-17, 21:55
Medlem
Skogstobbes avatar
Servern ligger nere nu va?
Citera
2016-07-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
https://www.reddit.com/r/pokemongo/c...spoofing_dont/

Spelet har ju uppenbarligen begränsningar för hur fort man får färdas för att saker och ting ska registreras. Ta cykeln, rollerblades, skateboard eller vad för något som helst, men förvänta inte dig att vi tycker synd om dig för att du inte kläckte ett ägg när du körde bil.

Vad menar du med mini Hitler?
Jag råder dig att spela spelet som det är tänkt från utvecklarna inget annat, eller du är bara rent ut sagt för lat för att ta resa dig från stolen/soffan? Låter sjukt jobbigt.

Jag är ute och går rätt så ofta. Men inte idag. Idag har jag ingen lust att promenera så jag bestämde mig för att spela på detta sättet ikväll. Går snabbare att fånga saker och levla upp såhär.
Citera
2016-07-17, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
No shit.

Jag är online och folk utanför mig spelar fortfarande spelet på gatan.
Citera
2016-07-17, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raspor
Grymt tack! Dock får jag att enheten inte är kompatibel med den här versionen. Vet att jag sett det tidigare i tråden men hittar inte nu. Vad ska man göra för att lösa detta? ☺

Någon som kommit en lösning på detta? Inte kunnat få till någon lösning själv än. 😯
Citera
2016-07-17, 22:05
Medlem
Ingen som testat köra via vpn i t.ex usa?
Citera
2016-07-17, 22:06
Medlem
NirvanAs avatar
Senast det fungerade var typ kl 20 men då buggade det lite - nu är det stopp redan vid inlogg
Citera
2016-07-17, 22:13
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogstobbe
Servern ligger nere nu va?

Provade lite snabbt senast idag, och yes, den låg nere när jag provade, runt halv nio kanske..

Verkar vara ett tråkigt spel, påminner lite om pet battles i WoW, inget jag kommer spela, tog bort appen..
Citera
2016-07-17, 22:15
Medlem
Sigstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ageton

Ja men fortfarande samma problem.
Citera
2016-07-17, 22:19
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ageton
Alla spelar tydligen på samma server, så om det inte fungerar i Sverige på grund av att deras servrar ligger nere kommer det inte fungera någon annanstans heller.
Citera
2016-07-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Provade lite snabbt senast idag, och yes, den låg nere när jag provade, runt halv nio kanske..

Verkar vara ett tråkigt spel, påminner lite om pet battles i WoW, inget jag kommer spela, tog bort appen..

Spelet är inte så jävla kul. Bara i början. Hypen kommer snart lägga sig och man kommer inte se folk spela det här lika mycket. Tror att 80% kommer att lägga ner inom 1 månad. Jag tror att nintendo vet det också och då kommer servrarna fungera likadan så jag tror inte de lägger någon större vikt på att fixa problemet nu, utan att det kommer lösa sig när folk slutar spela.
Citera
2016-07-17, 22:29
Medlem
Sigstens avatar
De släpper det i Kanada när det inte ens går att logga in pga av överbelastade server.

Hur jävla retarded är detta företag egentligen?
Citera
2016-07-17, 22:32
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972
http://imgur.com/GMrEisa

Varsågod jävla loser som inte ens vet hur man loggar in ordentligt. Synd att du är så sämst att du inte kan spela.

Tror jag fångade din morsa nyss. Med en niggerkuk i munnen

Woaw du har både Scyther och Gengar i närheten, dom har jag aldrig ens sett på min nearby
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in