2016-07-17, 22:38
Medlem
phny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972
http://imgur.com/GMrEisa

Varsågod jävla loser som inte ens vet hur man loggar in ordentligt. Synd att du är så sämst att du inte kan spela.

Tror jag fångade din morsa nyss. Med en niggerkuk i munnen

Du vet väl att servrarna är nere? Att du är inloggad är inget märkvärdigt men du lär inte fånga några pokemons eller använda pokestops
Citera
2016-07-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phny5
Du vet väl att servrarna är nere? Att du är inloggad är inget märkvärdigt men du lär inte fånga några pokemons eller använda pokestops

Jag fångade precis en rosa liten råtta med hjälp av incense. Spelet fungerar för mig i allra högsta grad.
Citera
2016-07-17, 22:42
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Spelet är inte så jävla kul. Bara i början. Hypen kommer snart lägga sig och man kommer inte se folk spela det här lika mycket. Tror att 80% kommer att lägga ner inom 1 månad. Jag tror att nintendo vet det också och då kommer servrarna fungera likadan så jag tror inte de lägger någon större vikt på att fixa problemet nu, utan att det kommer lösa sig när folk slutar spela.

Jag hoppas verkligen att skiten dör ut, med tanke på vilket tjat det är om det, på varenda uppkopplade sida på hela jävla internet

Om de tjänar pengar på detta så tror jag inte att lägga ner är ett alternativ!
Citera
2016-07-17, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Woaw du har både Scyther och Gengar i närheten, dom har jag aldrig ens sett på min nearby

Jaså. Tråkigt för dig då.Synd att jag endast kunde fånga den rosa råttan eller vad det nu är mus katt fan vet jag
Citera
2016-07-17, 22:45
Medlem
swebarbs avatar
Har denna listan på alla olika typer av pokemon postats ?

http://i.imgur.com/ofD2Be6.jpg
Citera
2016-07-17, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag hoppas verkligen att skiten dör ut, med tanke på vilket tjat det är om det, på varenda uppkopplade sida på hela jävla internet

Om de tjänar pengar på detta så tror jag inte att lägga ner är ett alternativ!

De kommer nog inte lägga ner men folk kommer att sluta spela detta när hypen är över. Det är somsagt lika tråkigt som petbattles i wow.
Citera
2016-07-17, 22:49
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
De kommer nog inte lägga ner men folk kommer att sluta spela detta när hypen är över. Det är somsagt lika tråkigt som petbattles i wow.
Sluta spela då så slipper vi ditt vidriga tugg här.
Citera
2016-07-17, 22:50
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Man får hoppas det!

Håller med lite om att petbattles är tråkigt, men samlar man på companions och sånt så
Hellre petbattles än Pokémon, alla dagar i veckan
Citera
2016-07-17, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Sluta spela då så slipper vi ditt vidriga tugg här.

Jag kommer nog att spela 1 vecka till. Använd ignorera funktionen om du inte gillar mina inlägg istället för att sitta här och grina som en liten bitch.
Citera
2016-07-17, 22:52
Medlem
phny5s avatar
Citat:
Jag fångade precis en rosa liten råtta med hjälp av incense. Spelet fungerar för mig i allra högsta grad.

Jasså, inte samma som du har i din nearby hoppas jag?
Citera
2016-07-17, 22:53
Medlem
bat171s avatar
Någon som vet vad som händer med ens pokémon om man förlorar ett battle på ett gym? Kommer de tillbaka efter ett tag? Försvinner de?
Citera
2016-07-17, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phny5
Jasså, inte samma som du har i din nearby hoppas jag?

Det va den lilla råttan jag hade nearby och en till men jag fick endast råttan.Man har ändå bara kunnat fånga 20% av allt man hittat idag pga det trasiga spelet.
Senast redigerad av Martin.1972 2016-07-17 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in