2017-06-30, 12:44
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Skummat de sista sidorna men, är det bara för mig som appen blivit riktigt instabil?
Kraschar flera gånger per dag (då särskilt i samband med att jag interagerar med Gym) och vill jag snurra disken på ett gym byter klienten skärm till att visa försvararna istället..

Kör iOS men kanske är samma med Android?
Kraschat har den inte gjort men däremot är spelet segare, antar att det käkar mer ram och jag har inte direkt den absolut senaste mobilen... svårare att gymma totalt... sen vid både gym och raidboss har jag gps-driftat så fått "error" och går inte fortsätta gymma och när man blev utslängd ur raiden var man själv i lobbyn sen.

För övrigt hade jag totalt glömt bort att vid nya pokestops (de med en "cirkel" runt så får man 250xp per spinn, med lycky egg 500) så har ni inte dragit pokestops rundor i staden så kan ni xp-grinda rätt hårt på det sättet.
Citera
2017-06-30, 15:50
Medlem
swebarbs avatar
Har läst att man kan gå ut från gymmet när man väl gått in och bossen börjar och ändå köra? har läst lite på facebook om detta, fan va fuskigt om det verkligen går? men varför man vill gå ifrån vet jag inte men tydligen funkar det...
Citera
2017-06-30, 16:27
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Har läst att man kan gå ut från gymmet när man väl gått in och bossen börjar och ändå köra? har läst lite på facebook om detta, fan va fuskigt om det verkligen går? men varför man vill gå ifrån vet jag inte men tydligen funkar det...
Funkade inte för mig, jag fick dock error och valde inte själv att gå ut.
Citera
2017-06-30, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Archibald10
Då jag har fångat allt som går förutom Unown så behöver jag lite nya utmaningar.
Vilka candies bör man samla på sig inför kommande generationer?
Pokemon Generation
Swinub Gen 4
Magmar Gen 4
Electabuzz Gen 4
Porygon Gen 4
Eevee Gen 4
Eevee Gen 4
Rhydon Gen 4
Tangela Gen 4
Magnemite Gen 4
Togepi Gen 4
Lickitung Gen 4
Gligar Gen 4
Sneazel Gen 4
Murkrow Gen 4
Misdreavus Gen 4
Aipon Gen 4
Yanma Gen 4

Bäbisar
Mantine Gen 4
Snorlax Gen 4
Sudowoodo Gen 4
Mr Mime Gen 4
Marill Gen 3
Wobbuffet Gen 3
Chansey Gen 4
Citera
2017-06-30, 21:42
Medlem
IgorSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schwimmente
Pokemon Generation
Swinub Gen 4
Magmar Gen 4
Electabuzz Gen 4
Porygon Gen 4
Eevee Gen 4
Eevee Gen 4
Rhydon Gen 4
Tangela Gen 4
Magnemite Gen 4
Togepi Gen 4
Lickitung Gen 4
Gligar Gen 4
Sneazel Gen 4
Murkrow Gen 4
Misdreavus Gen 4
Aipon Gen 4
Yanma Gen 4

Bäbisar
Mantine Gen 4
Snorlax Gen 4
Sudowoodo Gen 4
Mr Mime Gen 4
Marill Gen 3
Wobbuffet Gen 3
Chansey Gen 4

Mer eller mindre inget inför generation tre med andra ord. Stör mig på att Niantic följer detta slavsiskt. Pokemon Go hade varit sjukt mycket mer intressant med ny historia, helt nya pokemon och annan ordning från originalspelen. Desto mer överaskingar desto bättre! Och då menar jag inte överraskningar som att allt man grinadat för plötsöigt är meningslöst som det varit hitills...
Citera
2017-07-01, 09:53
Medlem
Fan vad irriterande att man inte kan "scrolla" mellan raiderna på nearby. Står att jag har 8 raider nearby men det är bara 6 man kan se.
Citera
2017-07-01, 11:05
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Fan vad irriterande att man inte kan "scrolla" mellan raiderna på nearby. Står att jag har 8 raider nearby men det är bara 6 man kan se.

jo jag tycker också en lista hade varit bättre? nu ser man bara i sin range, tycker det är lite dumt nåt som är längre bort hade varit bra o se så man kan planera.
Citera
2017-07-01, 11:48
Medlem
Jävla buggande skitspel!
Vi är 4 pers som spöar en Gengar utan problem. Får mina belöningar. Sen när jag har kastat tre bollar så händer ingenting. Den där jävla ikonen snurrar bara. Väntar i 2-3 minuter.
Startar om appen och klickar på raiden igen för att se om jag kommer tillbaka till bonus challenge. Så klart inte. Så jag blir alltså av med 10 premier balls och min chans att fånga bossen. Kul sätt att spendera ett raid pass.
Citera
2017-07-01, 13:02
Medlem
IgorSs avatar
Mängden raids sjönk drastiskt i mina områden idag. Undrar om det är lokalt. Hur ser det ut för er?
Citera
2017-07-01, 14:04
Medlem
swebarbs avatar
Alltså va i helvete, 13 bollar och croconaw cp 888 kunde jag inte fånga själv? fyfan va trist hur fan är det möjligt ens o misslyckas? kastade golen berry, o dom andra tro fan det inte gick 13 bollar på den skiten o så läser man om folk som fångar tyranitar på första bollen, jo tjena... har lust o skita i raids nu...
Citera
2017-07-01, 14:21
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Alltså va i helvete, 13 bollar och croconaw cp 888 kunde jag inte fånga själv? fyfan va trist hur fan är det möjligt ens o misslyckas? kastade golen berry, o dom andra tro fan det inte gick 13 bollar på den skiten o så läser man om folk som fångar tyranitar på första bollen, jo tjena... har lust o skita i raids nu...
Drog du curvethrow tillsammans med great eller excellent också?
Citera
2017-07-01, 15:03
Medlem
Citat:
Jävla buggande skitspel!
Vi är 4 pers som spöar en Gengar utan problem. Får mina belöningar. Sen när jag har kastat tre bollar så händer ingenting. Den där jävla ikonen snurrar bara. Väntar i 2-3 minuter.
Startar om appen och klickar på raiden igen för att se om jag kommer tillbaka till bonus challenge. Så klart inte. Så jag blir alltså av med 10 premier balls och min chans att fånga bossen. Kul sätt att spendera ett raid pass.

Jag torskade fem raider på så vis igår, så vi alla åkte hem och sket i det tyvärr.. Nya tag i dag utan lagg, men surt är det.. Man kommer ju heller inte få tillbaka coinsen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in