2007-07-02, 00:10
Medlem
Ssjoss avatar
Jag tror det kan vara onyttigt att dra i sig för kall gas inte bara pga risk för köldskador.

Om man andas in gasen kall borde den rimligtvis expandera när den värms upp i kroppen.

Jag har varit med om att lugnan blir något "för full" då jag brukar fylla den så mycket det går början, och om det sedan expanderar riskerar det att bli för mycket.

En gång hade jag tom smärtor i ca 12-24 h efter intag (inget som var besvärande för att det gjorde ont men bara lite oroande då det känns läskigt att det gör ont i lungorna.)
Citera
2007-07-02, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssjos
Jag tror det kan vara onyttigt att dra i sig för kall gas inte bara pga risk för köldskador.

Om man andas in gasen kall borde den rimligtvis expandera när den värms upp i kroppen.

Jag har varit med om att lugnan blir något "för full" då jag brukar fylla den så mycket det går början, och om det sedan expanderar riskerar det att bli för mycket.

En gång hade jag tom smärtor i ca 12-24 h efter intag (inget som var besvärande för att det gjorde ont men bara lite oroande då det känns läskigt att det gör ont i lungorna.)

Helt riktigt, brukar vara en fara vid boffning att lungorna kan "explodera".
Citera
2007-07-03, 18:45
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex B
Helt riktigt, brukar vara en fara vid boffning att lungorna kan "explodera".
Man "boffar" inte N20, man inhalerar det!
Citera
2007-07-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
Man "boffar" inte N20, man inhalerar det!

Jaja :P
Citera
2007-07-03, 21:36
Medlem
Joppizs avatar
Hur är det med lustgas när man är rejält påverkad av alkohol? Bra eller anus?
Citera
2007-07-03, 23:16
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppiz

Tycker det är bättre än när man är helt nykter men inte så mycket bättre. Har dock aldrig provat när jag varit full som ett svin. Då borde det vara roligt.
Citera
2007-07-04, 00:53
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:

En gång när jag var riktigt full på alkohol (typ en 70is på en kväll) så körde jag när ja kom hem.

Blev riktigt sänkt. Fick känningar i "nerverna?" i hela kroppen och en gång kändes det som om armarna höll på att "smälta?". Var nästintill obehagligt men ganska skoj och annorlunda ändå.
Däcka efter en 20 patroner den gången... (3 åt gången)

Har testat flera gånger till under mindre alkohol påverkan (typ 20-30 cl sprit på 60 min). Ingen av dessa gånger har jag dock kommit i närheten av min första upplevelse riktigt full, dock kan en lätt fylla hjälpa en att komma i "bra humör" och euforin i lustgas ruset förstärks enligt mig starkt av så pass låga doser som kanske 15 cl 40% svept

Dock trubbas ev. andra delar av ruset av.
Citera
2007-07-04, 01:02
Medlem
Packans avatar
Någon som vet vart jag kan köpa gas i Linköping?
Citera
2007-07-04, 11:06
Medlem
Citat:

Anus enligt mig, man tappar minnet av ruset och kommer inte ihåg nått av det plus att det e jävligt farligt när man e packad. en polare råkade dra 2st på rad utan att blåsa ut när han var packad, jävligt nära på att dö typ. tog flera minuter innan han började andas igen och han var helt blå

det är nog sant att liten mängd alkohol kan boosta ruset men om man tar när man druckit lite så tänker man att man kan ta när man druckit mycket och det kan gå ganska illa.
Citera
2007-07-04, 16:47
Medlem
Learys avatar
häromdan så fick jag den fetaste kicken på lustgas som jag nånsin fått. Lagom alkohol påverkad så tog jag och några kompisar ett par tuber (kommer inte ihåg hur många) i sifon, och vid en av dom så började allting blinka, som i en gammal film, och min kompis som pratade med mig fick en bredare mörk basröst, som hackade, lät ungefär som när neo åker ut ur matrix första gången, det skriket. Helt otroligt häftigt... synd att det bara varade i 30 sek
Citera
2007-07-05, 00:31
Medlem
totens avatar
Det är ju grymt gott att ta när man är bakis
Citera
2007-07-05, 14:43
Medlem
mahutma_homos avatar
nån som vet var man kan köpa lustgas i norra stockholm? helst kista. om inte vilken typ av butik ska man leta efter?

snabba svar tack. ska ut om 45 minuter.

edit:

vad enda in i glödheta, har frågat i två trådar nu. tydligen så finns inte lustgas att köpa annat än på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in