2008-08-24, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dennix
Jag har inte heller börjat skratta av lustgas så där okontrollerat som vissa på t.ex. youtube gör.
Vet inte riktigt vad man ska säga om sådana människor som gör det.
Men troligtvis så får de en djävla massa placebo effekter av lustgas i alla fall.

0,5 liter har jag också. Men jag har aldrig fört in mer än en patron åt gången.
Borde inte packningarna gå sönder?
min har inte pajat än iaf. föga troligt att den skulle paja då det är av tjockt gummi. vrider man åt flaskan riktigt så ska det nog hålla för några kilos tryck.
Citera
2008-08-24, 22:26
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtas
min har inte pajat än iaf. föga troligt att den skulle paja då det är av tjockt gummi. vrider man åt flaskan riktigt så ska det nog hålla för några kilos tryck.
Oftast så pyser de överflödiga mängderna ut när sifonen är helt fylld, brukar vara typ tredje patronen för mig.
Citera
2008-08-24, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Oftast så pyser de överflödiga mängderna ut när sifonen är helt fylld, brukar vara typ tredje patronen för mig.

Bra att veta, blir till att experimentera senare.
Citera
2008-08-24, 22:29
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennix
Bra att veta, blir till att experimentera senare.
Varför inte. Dock känns det lite slöseri på den sista patronen vars innehåll som omedelbart sprutas ut ur munstycket i samma stund som den skruvas i... Men de resterande gasmängderna stannar i sifonen så det är bara en patron som går till spillo så att säga. Är man hardcore kan man ju dra i sig den iskalla gasen som inte fick plats i sifonen, men då föreligger viss risk för köldskador så det är inget jag rekommenderar.
Citera
2008-08-24, 22:34
Medlem
Citat:
Varför inte. Dock känns det lite slöseri på den sista patronen vars innehåll som omedelbart sprutas ut ur munstycket i samma stund som den skruvas i... Men de resterande gasmängderna stannar i sifonen så det är bara en patron som går till spillo så att säga. Är man hardcore kan man ju dra i sig den iskalla gasen som inte fick plats i sifonen, men då föreligger viss risk för köldskador så det är inget jag rekommenderar.
det är klart att de pyser litegrann då man tar ur den 3e patronen.. men det är absolut inga mängder. det lustiga där med att det skulle vara kallt... har aldrig upplevt det då väl gasen är i flaskan. bara då man av någon anledning tabbat sig då man ska skruva i patronen och det pyser utanför.
Citera
2008-08-24, 22:37
Medlem
psi807s avatar
Citat:
det är klart att de pyser litegrann då man tar ur den 3e patronen.. men det är absolut inga mängder. det lustiga där med att det skulle vara kallt... har aldrig upplevt det då väl gasen är i flaskan. bara då man av någon anledning tabbat sig då man ska skruva i patronen. har förfrysit handen rejält en gång p.g.a det, men aldrig känt att den varit kall då man sugit i sig. det måste vara för att jag är så varmhjärtad
Jag låter alltid patronen (drar max en i taget numera, förmodligen av snålhet) vara i sifonen och temperera sig någon halvminut innan jag drar i mig den... Inte för att den blir mycket kallare för det, bara något tics jag börjat med. Dock fick jag rejält ont i lungorna flera dagar efter att dragit en dos "för kall" gas, inbillar mig i varje fall fortfarande att det var därifrån smärtan kom...
Citera
2008-08-24, 22:49
Medlem
Citat:
Jag låter alltid patronen (drar max en i taget numera, förmodligen av snålhet) vara i sifonen och temperera sig någon halvminut innan jag drar i mig den... Inte för att den blir mycket kallare för det, bara något tics jag börjat med. Dock fick jag rejält ont i lungorna flera dagar efter att dragit en dos "för kall" gas, inbillar mig i varje fall fortfarande att det var därifrån smärtan kom...
alla har sina sätt. själv tycker jag att man inte ska snåla med gasen. kosta vad det kosta vill när vi kör så är det att dela ett 36pack från pgw på två.
o inte hinns det vänta minutrar innan man skjuter på heller.
ska poängtera att det tas i samband med syra.
Citera
2008-08-24, 22:52
Medlem
psi807s avatar
Citat:
alla har sina sätt. själv tycker jag att man inte ska snåla med gasen. kosta vad det kosta vill när vi kör så är det att dela ett 36pack från pgw på två.
o inte hinns det vänta minutrar innan man skjuter på heller.
ska poängtera att det tas i samband med syra.
Nah, en patron i taget tills man är nere för räkning tycker jag är en bra grej ur ekonomisk synpunkt, gärna sitta och grubbla lite på vad man upplevt mellan avtuppningarna. Mjo, Ecstasy + N2O är inte fel det heller men LSD och lustgas är ju helt klart något jävligt intressant.
Citera
2008-08-25, 12:37
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Jo, det ska mycket riktigt vara så. En skrattattack är kroppens försvarsmekanism för att avlägsna gasen från lungorna för att kunna få i dig syre istället, dvs OM du bryter ut i ett okontrollerbart skratt så är du redan medvetslös av syrebristen och vet inte om att du skrattar.

Men vafan, även om det inte var som du trodde, vad tyckte du om det? Tycker du om att boffa tändargas/glade/5-56/bensin/whatever så har du här ett betydligt hälsosammare och effektivare alternativ i varje fall.

Jaha okej, då var det inte som jag trodde då. Har blivit felinformerad då som många andra med andra droger.
Tyckte väl det var sådär, inget som jag kommer köra igen förmodligen. Ruset är väldigt kort dessutom. Men alltid kul att testa nåt man inte har testat förr.
Citera
2008-08-25, 21:35
Medlem
-J-s avatar
Någon som vet hur många bars tryck det är i patronerna?
Citera
2008-08-26, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -J-
Någon som vet hur många bars tryck det är i patronerna?
Om du tar reda på hur kall gasen är så finns nog resten du behöver i tråden.
Citera
2008-08-27, 00:16
Medlem
InZuLiNs avatar
PGW funkar ju inte

Vart kan man annars beställa ifrån? Och sökfunktionen suger då man hittar 30 trådar om vart man kan beställa lustgas, och i alla så svarar folk "Använd sökfunktionen. Det finns redan trådar om detta."

Vilken tråd menar dom då, eftersom att jag har kollat igenom varenda jävla tråd nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in