2007-01-17, 19:57
Medlem
Antar att det börjar bli dags att skriva lite arga mail till några skribenter, alltid kul när man inte har något speciellt för sig. Kanske ett eller två till Maria Ungdom också.
Citera
2007-01-17, 19:58
Medlem
Silvertårars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Varför ser jag inga "13-åringar super sig fulla varje helg - direkt livsfarligt" artiklar istället för sånt här nonsens...

För att det är ingen nyhet.
Det har de gjort i åratal. Som det står i artikeln. Under de senaste månaderna har de upptäckt "problemet".
Citera
2007-01-17, 20:09
Medlem
jrgbgs avatar
Jag körde på lustgas i början på 90 talet.. köpte en sifon, körde lite i 2 veckor, gick kanske 3-4 kartonger sen tröttnade vi. satte på hembrännaren, kokade fram 20 liter sprit & söp istället =)
Citera
2007-01-17, 20:33
Medlem
West-ens avatar
Finns det någon ordentlig undersökning av lustgas toxiska efter någonstans där ute?
Finns säkert en massa engelska, men letar svenska.
Citera
2007-01-17, 22:33
Bannlyst
Jämför lustgas med att röka base.. Säg att ditt kola är 50% rent, det är ändå relativt högt. Då kostar baset 2000:-/g , och det är liksom 10 puffar á 10 rus, 10 bra rus som kanske varar i 10-15 min högst.

Tänk vad du kan göra med 600 st lustgaspatroner (samma pris)? Tänk också på att kokainet är extremt beroendeframkallande och puff efter puff går fort. Man blir manisk och bara puffar på. *POFF* 2 000:- borta & du går & vill köpa massa mer...

Eller - genom att bara röka 1-3 st spliffar innan man kör lustgasen så boostar det lustgasruset som fan, snacka om att få ut sjukt mycket mer värde. Bli fan inte torsk på kokainet.

500 st lustgaspatroner + spliffar = 10 st puffar base

Tänk också på att dom puffarna är slut efter ~1h.
Citera
2007-01-18, 00:05
Medlem
Hår på ryggens avatar
Det finns väl ingen risk att patronen exploderar eller nåt, av trycket, när man hammrar sönder öppningen?
Citera
2007-01-18, 00:35
Medlem
evions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hår på ryggen
Det finns väl ingen risk att patronen exploderar eller nåt, av trycket, när man hammrar sönder öppningen?
Explodera lär den inte göra, dock kan det pysa ut med hög fart. Akta huden, finns risk för köldskador.
Citera
2007-01-18, 01:20
Medlem
Hår på ryggens avatar
Jaha, kanske bäst att använda skyddshandskar då.
Citera
2007-01-18, 01:38
Bannlyst
en rookies fråga

sitter rejält tjackad just och funderar på en massa oväsentligheter
zom vanligt på tjack...

har lite frågor om lustgas
vilka droger ger de en bättre kick på?
skaman inta de samtidig som tex En eller CBn
eller vänta en stund...
e riktigt sugen på at testa lustgas men verkar inte somde e så stor marknad i hem staden men finns ju att beställa men skulle va kul att veta
lite mer om de hela....tack samför svar
Citera
2007-01-18, 04:26
Bannlyst
HeJ!

Jag har nu beställt 20 st drivgaspatroner från whipcream för första gången. Jag har aldrig provat lustgas förut. så jag har lite frågor...

Eftersom jag inte har nån sifon tänkte jag göra det där plastpåse tricket med skruv och banka till...är det de bästa alternativet till sifon? Vad ska jag använda för plastpåse? liten frys påse eller typ ica påse? Eftersom jag adrig provat lustgas förut så tänkte jag först prova bara lustgas....sen tänkte jag ta mig n feting spliff och boosta på lite med gasen.... hur stor är chansen att man får OEV's CEV's? hur måånga patroner rekomenderas att jag tar? alltså typ inom en halv timme gör de nått om jag tar en 10 st? Någon som kan förklara ruset på CB + n2o?

Edit: hur lång tid har de tagit för er som beställt från whipcream förut att få grejjerna? läste på mailen nu att dem hade skickat det.
Citera
2007-01-18, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FluX
HeJ!

Jag har nu beställt 20 st drivgaspatroner från whipcream för första gången. Jag har aldrig provat lustgas förut. så jag har lite frågor...

Eftersom jag inte har nån sifon tänkte jag göra det där plastpåse tricket med skruv och banka till...är det de bästa alternativet till sifon? Vad ska jag använda för plastpåse? liten frys påse eller typ ica påse? Eftersom jag adrig provat lustgas förut så tänkte jag först prova bara lustgas....sen tänkte jag ta mig n feting spliff och boosta på lite med gasen.... hur stor är chansen att man får OEV's CEV's? hur måånga patroner rekomenderas att jag tar? alltså typ inom en halv timme gör de nått om jag tar en 10 st? Någon som kan förklara ruset på CB + n2o?

Edit: hur lång tid har de tagit för er som beställt från whipcream förut att få grejjerna? läste på mailen nu att dem hade skickat det.

Edit: De har kommit sjukt snabba va dem..de stog 4-10 dagar på deras sida men jag beställda natten till igår ochde kom idag Men kan någon vvara lite snabb och berätta vad jag ska lägga patronen i för påse? frypåse eller större plastpåse? snälla nu är de brottom för jag tar cykeln till ica och hämtar det nu när jag kommer tillbaka vill jag gärna veta hur jag ska göra. Tack på förhand
Citera
2007-01-18, 11:19
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FluX
Edit: De har kommit sjukt snabba va dem..de stog 4-10 dagar på deras sida men jag beställda natten till igår ochde kom idag Men kan någon vvara lite snabb och berätta vad jag ska lägga patronen i för påse? frypåse eller större plastpåse? snälla nu är de brottom för jag tar cykeln till ica och hämtar det nu när jag kommer tillbaka vill jag gärna veta hur jag ska göra. Tack på förhand

ingen aning, kan bara säga att deras sifoner är mkt prisvärda.
på verner&verner går dom på uppåt 1000 spänn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in