Citat:
Ursprungligen postat av FluX
HeJ!
Jag har nu beställt 20 st drivgaspatroner från whipcream för första gången. Jag har aldrig provat lustgas förut. så jag har lite frågor...
Eftersom jag inte har nån sifon tänkte jag göra det där plastpåse tricket med skruv och banka till...är det de bästa alternativet till sifon? Vad ska jag använda för plastpåse? liten frys påse eller typ ica påse? Eftersom jag adrig provat lustgas förut så tänkte jag först prova bara lustgas....sen tänkte jag ta mig n feting spliff och boosta på lite med gasen.... hur stor är chansen att man får OEV's CEV's? hur måånga patroner rekomenderas att jag tar? alltså typ inom en halv timme gör de nått om jag tar en 10 st? Någon som kan förklara ruset på CB + n2o?
Edit: hur lång tid har de tagit för er som beställt från whipcream förut att få grejjerna? läste på mailen nu att dem hade skickat det.
Edit: De har kommit

sjukt snabba va dem..de stog 4-10 dagar på deras sida men jag beställda natten till igår ochde kom idag

Men kan någon vvara lite snabb och berätta vad jag ska lägga patronen i för påse? frypåse eller större plastpåse? snälla nu är de brottom för jag tar cykeln till ica och hämtar det nu när jag kommer tillbaka vill jag gärna veta hur jag ska göra. Tack på förhand