Rejält OT nu grabbar men du kan ju alltid beställa en från någon pålitilg sida. Fanns ju nån vin/spritsida som gjorde reklam här på fb som sålde billiga, nån kanske minns. Ända jag kmr ihåg är bokstäverna "POW"

Är rätt lyrcad nu, med en jävla massa benzo.
Kan ju uppdatera hur min avtändning gick på lyrica, låg i sängen 2v och tryckte i mig tramadol typ 1g per dag och kanske 10mg stesolid. Åt eller drack ingenting så gick ner 6kg. Var ändå rätt trevligt pga tramadolen som tog bort ATn helt men jag sov seriöst 18h om dygnet, helt sjukt. Slapp faktiskt tramadolATn trots dom doserna och sen blev det bättre.
Men mår inte alls bra psykiskt fysiskt utan lyrica, väljer lätt lyrica framför benzon som jag inte ens får effekt av, det är bara det där sista steget ner till noll som inte funkar, så vill trappa ut dom långsamt.
Gillade inte läkarens förslag att trappa benzon på 2v, hade dessutom tram på posten. Kunde ju ljugit och fått ut ett tag men orkade inte med alla jävla läkare, speciellt dom som inte lyssnar på patienten för fem öre. Ska dit igen snart så fick ut lyrica och stesolid till dess så får se vad som händer.
Har funderat på att lägga ner alla droger förutom medeciner och alkohol tills jag styrt upp livet, eller jag tänker aldrig sluta helt, det är ett som är säkert. Men ett uppehåll från all skit tror jag skulle vara nyttigt.
Blev en hel dagbok det här, men skitsamma.
Edit: PWG var sidan tydligen.