2012-04-04, 21:54
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misklahr
Jag har precis beställt en 0.25 l sifon (http://www.pgw.se/product_info.php?c...roducts_id=698)
Hur många patroner går in i den tro? En eller två?

En, men ha en laddad i hållaren så det bara är att vrida till för att ladda i en ny så kan du köra nästan lika snabbt som en 0.5L
Citera
2012-04-06, 15:25
Medlem
undervattenfisks avatar
Effekten från lustgas försvinner helt om man tagit amfetamin va? blåste in 2st patroner i en påse för nåt år sen och fick noll effekt, då hade jag tagit amfetamin också.
Citera
2012-04-06, 16:29
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Effekten från lustgas försvinner helt om man tagit amfetamin va? blåste in 2st patroner i en påse för nåt år sen och fick noll effekt, då hade jag tagit amfetamin också.
Inte nödvändigtvis, men det kan däremot gå åt lite mer för att verkligen komma igång under inverkan av amfetamin. På ett tiotal patroner brukar man hinna ha en hel del kul, men två patroner är knappt lönt att dra oavsett påverkan i min mening.
Citera
2012-04-07, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Inte nödvändigtvis, men det kan däremot gå åt lite mer för att verkligen komma igång under inverkan av amfetamin. På ett tiotal patroner brukar man hinna ha en hel del kul, men två patroner är knappt lönt att dra oavsett påverkan i min mening.

tycker att ungefär 30 st är lagom och så är man uppmärksam hela vägen till sista med nån skön musik
Citera
2012-04-10, 02:36
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienshimmer
tycker att ungefär 30 st är lagom och så är man uppmärksam hela vägen till sista med nån skön musik
Jag håller absolut med dig om att ett trettiotal känns ganska lagom (även om man självklart vill ha fler när man sitter där i sin hög med tomma patroner). I mitt inlägg ovan syftade jag främst på att det går åt fler än två stycken för att få effekt - i synnerhet under påverkan av amfetamin enligt mina erfarenheter.
Citera
2012-04-10, 11:29
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Det är bara waste att köra in gasen i en påse. Ladda sifonen med 1-2 patroner och lär dig att dra i dig allt på en gång från munstycket. Sedan håller du inne gasen i 10-15 sek! Sen är det åka av

Fattar inte vaför folk envisas med att köra ner gasen i plastpåsar och ballonger... Gjorde i och för sig så själv i början men kom ganska snabbt på att det är totalt slöseri på gas + effekt.

En kombo jag verkligen uppskattar är Mephdrone + cannabis + No2! Även Methylone + Syntetiska cannabinoider + No2 är fiiiint(skeeeevt)!

Till er som kör opioder kan jag rekommendera att testa lustgas när ni noddar rejält. Helt sjukt bir det
Senast redigerad av Psychorama 2012-04-10 kl. 11:35.
Citera
2012-04-11, 19:11
Medlem
breeze420s avatar
Är det någon som vet vart man kan köpa lustgas i Västerås? Var och kollade på Clas Ohlsson men det var 20 års åldersgräns.. Larvigt tycker jag, kan jag köpa öl ska jag väl kunna köpa lite gräddsifonpatroner..
Citera
2012-04-11, 22:22
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Rejält OT nu grabbar men du kan ju alltid beställa en från någon pålitilg sida. Fanns ju nån vin/spritsida som gjorde reklam här på fb som sålde billiga, nån kanske minns. Ända jag kmr ihåg är bokstäverna "POW" Är rätt lyrcad nu, med en jävla massa benzo.

Kan ju uppdatera hur min avtändning gick på lyrica, låg i sängen 2v och tryckte i mig tramadol typ 1g per dag och kanske 10mg stesolid. Åt eller drack ingenting så gick ner 6kg. Var ändå rätt trevligt pga tramadolen som tog bort ATn helt men jag sov seriöst 18h om dygnet, helt sjukt. Slapp faktiskt tramadolATn trots dom doserna och sen blev det bättre.

Men mår inte alls bra psykiskt fysiskt utan lyrica, väljer lätt lyrica framför benzon som jag inte ens får effekt av, det är bara det där sista steget ner till noll som inte funkar, så vill trappa ut dom långsamt.

Gillade inte läkarens förslag att trappa benzon på 2v, hade dessutom tram på posten. Kunde ju ljugit och fått ut ett tag men orkade inte med alla jävla läkare, speciellt dom som inte lyssnar på patienten för fem öre. Ska dit igen snart så fick ut lyrica och stesolid till dess så får se vad som händer.

Har funderat på att lägga ner alla droger förutom medeciner och alkohol tills jag styrt upp livet, eller jag tänker aldrig sluta helt, det är ett som är säkert. Men ett uppehåll från all skit tror jag skulle vara nyttigt.

Blev en hel dagbok det här, men skitsamma.

Edit: PWG var sidan tydligen.

Trevligt att se att du är tillbaka. Ingen dålig kombo det där inte Lycka till med dina eventuella planer med uppehåll.
Citera
2012-04-13, 07:32
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Det är bara waste att köra in gasen i en påse. Ladda sifonen med 1-2 patroner och lär dig att dra i dig allt på en gång från munstycket. Sedan håller du inne gasen i 10-15 sek! Sen är det åka av

Fattar inte vaför folk envisas med att köra ner gasen i plastpåsar och ballonger... Gjorde i och för sig så själv i början men kom ganska snabbt på att det är totalt slöseri på gas + effekt.

En kombo jag verkligen uppskattar är Mephdrone + cannabis + No2! Även Methylone + Syntetiska cannabinoider + No2 är fiiiint(skeeeevt)!

Till er som kör opioder kan jag rekommendera att testa lustgas när ni noddar rejält. Helt sjukt bir det
Den skevaste upplevelsen jag har haft på lustgas var när jag tog det i samband med en candyflip (mdma + lsd) Verkligen helt sinnesjukt! Inception med att trippa och sedan flyga iväg på lustgas och sedan vakna upp i en tripp. Jag var överallt samtidigt och fick frågor och svar strömmandes mot mig som ett fiskstim. Poppers hade vi också
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Är det någon som vet vart man kan köpa lustgas i Västerås? Var och kollade på Clas Ohlsson men det var 20 års åldersgräns.. Larvigt tycker jag, kan jag köpa öl ska jag väl kunna köpa lite gräddsifonpatroner..
Jag köpte både sifon och patroner på clas ohlsson i Västerås när jag var 19, när jag sedan skulle köpa fler nån vecka efter så vart jag nekad Fick visa leg när jag köpte det också.
Citera
2012-06-11, 06:31
Medlem
Söker ett bra ställe att inhandla patroner på i Örebro. Stället jag brukade åka till har bommat igen nyligen..
Finns det något bättre ställe i stan än Clas Ohlson? Vet att jag kan köpa online, men då köper jag alltid för mycket för mitt eget bästa.. -.-
Citera
2012-06-28, 23:03
Medlem
M.Stanfields avatar
Tycker lustgas är en klart underskattad drog, med många fördelar. Du kan inte snea, och om du börjar måligt skiter du i att ta en till. Extremt svårt att bli beroende av, tog kanske 150 st under en veckas tid för en månad sedan och inte tagit något alls sen jag tog kanske 30 igår kväll, jag har knappt tänkt på det under tiden jag inte tog något. Skitskönt rus om man rökt, roligt om man har druckit. Var efterbäng igår när jag började köra men ruset blev sjukt intensivt efter bara 4-5 st, sedan är man iväg i en värld utan tankar. Dessutom stört omöjligt att känna ångest på det.
Citera
2012-06-28, 23:31
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Stanfield
Tycker lustgas är en klart underskattad drog, med många fördelar. Du kan inte snea, och om du börjar måligt skiter du i att ta en till. Extremt svårt att bli beroende av, tog kanske 150 st under en veckas tid för en månad sedan och inte tagit något alls sen jag tog kanske 30 igår kväll, jag har knappt tänkt på det under tiden jag inte tog något. Skitskönt rus om man rökt, roligt om man har druckit. Var efterbäng igår när jag började köra men ruset blev sjukt intensivt efter bara 4-5 st, sedan är man iväg i en värld utan tankar. Dessutom stört omöjligt att känna ångest på det.

Håller med dig i mycket av det du skriver. Tycker det är konstigt att lustgas är lagligt med tanke på dess rus!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in