2009-11-06, 01:58
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peekayy
Jo, jag tänkte dels på det och dels på frakten om man kanske beställer 30 st första gången och sen beställer man igen, igen och igen så blir ju frakten en stor faktor efter ett tag.
Har du möjlighet att handla hos grossist? Axfood säljer exempelvis lustgaspatroner till överkomligt pris.
Citera
2009-11-06, 13:13
Medlem
peekayys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Har du möjlighet att handla hos grossist? Axfood säljer exempelvis lustgaspatroner till överkomligt pris.

Hmm, tror inte att det finns en "AxFood-affär" i jönköping?
Citera
2009-11-06, 14:35
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peekayy
Hmm, tror inte att det finns en "AxFood-affär" i jönköping?
Ingen Hemköp, Willys eller Tempo? Vill minnas att jag själv traskat runt på Willys i just Jönköping i varje fall.

Fråga riktad till kvm3: Hur överkomliga priser snackar vi på Axfood?
Citera
2009-11-06, 16:18
Medlem
peekayys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Ingen Hemköp, Willys eller Tempo? Vill minnas att jag själv traskat runt på Willys i just Jönköping i varje fall.

Jo tack, nog finns alla de där affärerna, men lustas? Njaaa
Citera
2009-11-07, 01:43
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Har inte priset i huvudet, får kolla igen nästa gång jag har vägarna förbi
Citera
2009-11-21, 21:00
Medlem
TheOmnipotents avatar
Hej!
Jag har läst lite om lustgas och tänkte testa. Men jag läste på knarkkorvens sida att man inte bör ta mer än halva andetag lustgas, resten luft? Om patronen nu innehåller 4 l så får jag inte in det på ½ andetag, det är precis så jag får in det på 1. Men jag testade nu och jag klarar att hålla andan i 30 sekunder när jag blåst ut all luft ur lungorna, och då är ju det bara hur länge jag klarar med min självdisciplin, min kropp klarar säkert det dubbla :P

Så hur länge måste man hålla inne gasen? Om det räcker med typ 20 sekunder så kan jag ta 1 patron/andetag och det känns effektivare än bara halvandetag
Citera
2009-11-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOmnipotent
Hej!
Jag har läst lite om lustgas och tänkte testa. Men jag läste på knarkkorvens sida att man inte bör ta mer än halva andetag lustgas, resten luft? Om patronen nu innehåller 4 l så får jag inte in det på ½ andetag, det är precis så jag får in det på 1. Men jag testade nu och jag klarar att hålla andan i 30 sekunder när jag blåst ut all luft ur lungorna, och då är ju det bara hur länge jag klarar med min självdisciplin, min kropp klarar säkert det dubbla :P

Så hur länge måste man hålla inne gasen? Om det räcker med typ 20 sekunder så kan jag ta 1 patron/andetag och det känns effektivare än bara halvandetag
Det där med halva andetag låter konstigt, vartannat andetag kan jag hålla med om. Om du inte ska köra flera på rad rekommenderar jag att du håller inne så länge du klarar med din självdisciplin.
Citera
2009-11-22, 01:43
Medlem
TheOmnipotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongeer
Det där med halva andetag låter konstigt, vartannat andetag kan jag hålla med om. Om du inte ska köra flera på rad rekommenderar jag att du håller inne så länge du klarar med din självdisciplin.

Okej, bra Jag vet att jag har en lungkapacitet runt 4 l så om jag drar i mig en patron så hoppas jag att jag känner nåt, annars får jag väl ta en till då
Citera
2009-11-22, 02:38
Medlem
Du lär känna nåt på en patron. Det GÅR inte att komma undan. Personligen tycker jag nästan inte jag märker nån skillnad om jag kör t.ex. 2 i rad.
Citera
2009-11-22, 02:39
Medlem
TheOmnipotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruel-Town
Du lär känna nåt på en patron. Det GÅR inte att komma undan. Personligen tycker jag nästan inte jag märker nån skillnad om jag kör t.ex. 2 i rad.

Okej, bra! Jag tror att jag har några roliga helger framför mig
Citera
2009-11-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruel-Town

Håller faktiskt med. Folk som tar enormt många på raken får ju bara syrebrist och svimmar.
Citera
2009-11-22, 16:42
Medlem
Gambinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
Håller faktiskt med. Folk som tar enormt många på raken får ju bara syrebrist och svimmar.

Det är ju när man är avsvimmad som man får alla sjuka hallisar och "drömmar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in