2020-01-24, 23:10
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranVasteras
Nja, nästan igen av de butiker som kommer up när man söker har gräddsifon i sitt sortiment, och där det finns kostar de närmare 1000 kr, så får väll satsa på en redig fylla imorgon istället...

Tycker du ska satsa på att skita i gasen och bli klar i skallen broder
Citera
2020-01-25, 03:17
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranVasteras
Nja, nästan igen av de butiker som kommer up när man söker har gräddsifon i sitt sortiment, och där det finns kostar de närmare 1000 kr, så får väll satsa på en redig fylla imorgon istället...
finns det som kallas "NOS crackers", en liten handhållen grej man sätter lustgaspatronen i och ballongen på, kostar en hundralapp som mest.
Citera
2020-03-04, 12:35
Medlem
Nån som vet vad som hänt med creamy.se ?
Beställde förra veckan men inte fått mitt paket och nu är sidan nere
Citera
2020-03-04, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueShyGuy
Nån som vet vad som hänt med creamy.se ?
Beställde förra veckan men inte fått mitt paket och nu är sidan nere

Köp från lustgas.se ist, jag kan rekommendera det!
Super snabb leverans.
Nej jag är inte en affiliate till dom, är en helt vanlig Svensson som köpt därifrån flera gånger utan problem.
Citera
2020-05-16, 16:50
Medlem
Någon som vet var man kan köpa lustgas i Göteborg nu. Bodega har stängt där jag brukar köpa. Behöver det nu inom 4h. Vet ni någon affär som säljer? Vet att Cervera gör det men det är dyrt, 100kr för 10pack... Skulle gärna vilja köpa det så fort som möjligt men inte för dyrt
Citera
2020-05-17, 00:04
Medlem
EddieGeins avatar
Får man gå runt och bruka lustgas lite hur man vill? Alltså får man gå och sätta sig på en krog, beställa en öl och till det stå och mecka en ballong med sin egna sifon? Eller blir man utkastad då?
Citera
2020-05-17, 00:37
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieGein
Får man gå runt och bruka lustgas lite hur man vill? Alltså får man gå och sätta sig på en krog, beställa en öl och till det stå och mecka en ballong med sin egna sifon? Eller blir man utkastad då?
utkastad lär du nog bli, dock är det nog inte olagligt att göra så.
Citera
2020-06-05, 22:41
Medlem
moodyfieds avatar
De hemsidorna som länkats är nedstängda. Finns det någon pålitlig webbutik jag kan köpa större pack med patroner ifrån?
Citera
2020-06-06, 11:25
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moodyfied
De hemsidorna som länkats är nedstängda. Finns det någon pålitlig webbutik jag kan köpa större pack med patroner ifrån?
https://www.pgw.se/ är tillförlitlig.
Citera
2020-06-17, 14:02
Medlem
Någon som vet om man kan köpa lustgas i vanlig matbutik eller något? Behöver till midsommar och jag tror inte att det hinner komma fram tills på midsommar om jag beställer. Jag bor i göteborg och undrar om någon vet vart man kan köpa där?
Citera
2020-06-17, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jambalaya-17
Någon som vet om man kan köpa lustgas i vanlig matbutik eller något? Behöver till midsommar och jag tror inte att det hinner komma fram tills på midsommar om jag beställer. Jag bor i göteborg och undrar om någon vet vart man kan köpa där?
Pgw Finns i Göteborg nu också.

PGW Göteborg

https://www.pgw.se/var_butik/
Citera
2020-06-17, 15:44
Medlem
orrecrists avatar
Mitt tips är att köra lustgas under er nästa tripp på ex svamp el LSD. Fyfan shit säger jag vara vad det mångdubblar dom visuella effekterna, stänger man ögonen åker man rakt ut i rymden för en kort stund. Sen efter trippen är slut så har man sugit i sig hela patronen, hehe. Någon som rökt cannabis samtidigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in