Måste försöka förklara mind fucksen och det visuella jag fick när jag blandade riktigt bra grönt med lustgas.
Jag hade rökt i mig ett gram av gräset och satt och kollade på Step Brothers tillsammans med några av mina vänner. När jag kände att jag hade väntat tillräckligt länge på cb-ruset så bestämde jag mig för att dra i mig en patron.
Jag sitter och tittar på mina vänner samtidigt som jag drar i mig lustgasen. Dem blinkande prickarna blir större och större och snart är allt nästan som svart. Jag tycker det är skitäckligt och börjar koncentrera mig på att kolla på mina vänner. Men då har dem försvunnit, dem är bara en del av den situation som jag kommer att få uppspelad framför mig resten av oändligheten. Jag tänker att det över hela jorden pågår en "Rick-rollning" som gör att man fastnar i den situation som man var i när man blev "Rick-rollad". När jag tittar på mina vänner verkar dem vara helt stilla, men när någon rör sig så tror jag att jag hade förutspått det och så fortsätter det. Det hela är så sjukt jävla konstigt och jag hör hur alla runt omkring mig upprepar en mening som är ungefär "Du vet den där meningen som man säger som aldrig tar slut?" Och varje gång jag hör meningen så faller jag ur en av "pixlarna" som jag ser framför mig.
Till slut så kommer jag tillbaka till verkligheten och hör hur mina polare konverserar på riktigt och inte bara upprepar en mening.
Exakt såhär blev det kanske 5-10 gånger på rad när jag drog patroner. Men efter det så lärde jag mig att styra det. Jag kunde sakta ner deras röster och mina rörelser så att precis allt gick i slow motion. Sen kunde jag också öka farten och då blev det som i Super Mario. Jag såg framför mig hur jag tog en sån där stjärna som gör att man springer fort och blir odödlig. Samma låt som i spelet spelades upp och när jag nickade så blev det som när man hoppar upp och plockar pengar och det klassiska plinget av pengarna hördes tydligt.
Haha det är riktigt svårt att beskriva men ungefär något sådant blev det när jag tog lustgas på supergrönt