2009-03-05, 08:16
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zodster
Det ska väl vara helt lagliga handelsvaror vad jag fattat det som så det ska inte vara nån fara. Behöver ju inte skriva att det är "bra skit" eller dylikt då men bara specifikationerna och hur många.

Okej, tack
Citera
2009-03-11, 00:35
Medlem
Horribel_gåss avatar
CB + Lustgas är en riktig höjdare tycker jag! Brukar få härliga cev:s

Men när jag kör kombinationen känns det alltid som jag upplever samma scenario som senast, alltså en grov deja vu känsla. Är det någon annan som känner samma känsla?
Citera
2009-03-11, 01:14
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horribel_gås
CB + Lustgas är en riktig höjdare tycker jag! Brukar få härliga cev:s

Men när jag kör kombinationen känns det alltid som jag upplever samma scenario som senast, alltså en grov deja vu känsla. Är det någon annan som känner samma känsla?
Det är en rätt vanlig effekt av lustgas, du är allt annat än ensam.
Citera
2009-03-11, 11:38
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horribel_gås

Jag upplever att ruset påbörjas där det förra slutade. Och efter några patroner sitter man i samma tankeloopar igen
Citera
2009-03-11, 12:09
Medlem
PsYcs avatar
Provade en ganska konstig kombo, har aldrig hört någon testat det förut.

Det var Subutex och lustgas, och konstigt nog kunde jag hålla mig på benen mycket längre och ha en jämn nivå på ruset hela tiden. Och det kändes som om Subutexen boostade lustgasen. En skum men behaglig känsla var det

Kanske ska tillägga att jag har en 170cm stor lustgastub.
Citera
2009-03-11, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilbunny
haha, kul att "har använts i 100 år" och "Hittills har jag inte hört om några dödsfall, men det är bara en tidsfråga" står i samma artikel.

Förstår inte hur man kan lyckas få köldskador om man använder en sifon/påse innan man inhalerar gasen, och visst måste man dra i sig en sjuhelvetes massa gas innan kroppen "glömmer att andas"? Känns snarare som att den största risken men lustgas är att gasen expanderar och riskerar att spräcka lungorna när den värms upp.
Citera
2009-03-11, 22:44
Medlem
Mr.greens avatar
flickvännen lämnade mig igår . Var jätte deppig och skulle se hur mycket lust gas man kunde ta innan man slockna. Drog 40tuber oavbrutet på rad efter varandra så koncentrerat som möjligt. Funka dock inte att ta självmord med lustgas men vilket jävla rus man fick istället.
Citera
2009-03-12, 23:14
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Köpte 2st 10-pack från pgw nyss, någon som vet vilken sort det är just nu? läste igenom tråden och finns tydligen olika med olika mycket olja i och annan kvalité.
Citera
2009-03-14, 21:57
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Köpte 2st 10-pack från pgw nyss, någon som vet vilken sort det är just nu? läste igenom tråden och finns tydligen olika med olika mycket olja i och annan kvalité.
Min gissning är Mosa, om du tittar på resten av produkterna ser du att det är samma märke.
Citera
2009-03-23, 08:00
Bannlyst
Hur såppas farligt är detta?

Vid långvarit bruk läste jag att det kunde leda till skador.

Men säg 10patroner-20patroner i veckan?

Och nån som har tips för bästa effekt? har en 0.5 liters sifon.

Alla tips är tacksamt
Citera
2009-03-23, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Det är en rätt vanlig effekt av lustgas, du är allt annat än ensam.
Känner igen mig. Vet du vad du gör då?

Rullar en fet spliff till och ger fan i lustgasen så länge sen när du rökt. fortsätt med lustgasen.

Har med märkt att "man tappar effekt" efter ett tag.

CB+Lustgas e sjukt bra kombination!
Citera
2009-03-23, 09:46
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Någon som vet en sida som säljer patroner till billigare pris än pgw?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in