2009-02-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
närmsta dator med internet

BESTÄLL

Nämn ett ställe som hade under 5 timmars leveranstid..
Aja blev city gross i vilket fall. sviiindyrt.
Citera
2009-02-17, 02:32
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Okej, bra att någon kollade upp det!

Då är väl den kvartsående frågan hur vi ska komma förbi detta.
Jag fick en idé under gårdagen, ska undersöka möjligheten under lunchen idag.
Citera
2009-02-17, 18:12
Bannlyst
Hur kör ni med eran sifon (om ni har en på 0.5liter)
Hur kör ni för att få bäst rus?
Citera
2009-02-17, 19:13
Medlem
Orkar inte bumpa en flera månader gammal tråd när den här existerar.

Var i kontakt med lustgas i min yngre dagar, men var lite feg och tyckte det kändes läskigt. Nu var jag på en fest här om helgen där det passades runt en sifon och ballonger. Jag var bra jävla packade och körde på och tyckte det var ganska fräckt. Sugen på att beställa en själv faktiskt. Men jag finner absolut inget nöje i att byta ut gasen mot min alkohol då det är den jag håller näst kärast här i livet.

Så min fråga är, finns det några som helst speciella risker att blanda alkohol-rus med lite gas. Nu snackar jag inte om att köra 50 patroner utan kanske 5 under en kväll.

Några andra som kör detta och märkt/inte märkt av några biverkningar.?

Tack på förhud.
Citera
2009-02-17, 20:37
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Jag fick en idé under gårdagen, ska undersöka möjligheten under lunchen idag.

Hur gick idén?

Citat:
Ursprungligen postat av rib0t

Två patroner (har för mig det får plats) o en ballong (som man fyllt innan man börjar dra från sifonen) samtidigt. Gärna röka till.

Citat:
Ursprungligen postat av Michel Myers

Så min fråga är, finns det några som helst speciella risker att blanda alkohol-rus med lite gas. Nu snackar jag inte om att köra 50 patroner utan kanske 5 under en kväll.

Tack på förhud.

Jag har aldrig märkt några biverkningar iaf, möjligtvis att man får lite huvudvärk om man kör typ 30st inom kort tid eller mer.
Citera
2009-02-17, 21:09
Medlem
Melestors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rib0t

När jag enbart kör en patron så brukar jag göra så att jag fyller ca 1/3 av lungan med gas och resten luft och håller inne så länge jag kan. Man börjar då känna att det börjar smyga på sig lite smått.
Nästa andetag tar jag ca 1/3 igen och resten luft och försöker hålla inne så länge jag kan återigen och effekten börjar bli större och större.
Tredje och sista andetaget så tar jag resten som finns i sifonen som brukar bli perfekt med ett andetag, blanda då ingen luft och du skall må bra.

Detta kör jag dock när jag är snål och inte vill slösa för mycket, annars så är det fullt ös med 2 patroner och fyller lugnerna så mycket det går konstant!
Citera
2009-02-18, 12:01
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Orkar inte bumpa en flera månader gammal tråd när den här existerar.

Var i kontakt med lustgas i min yngre dagar, men var lite feg och tyckte det kändes läskigt. Nu var jag på en fest här om helgen där det passades runt en sifon och ballonger. Jag var bra jävla packade och körde på och tyckte det var ganska fräckt. Sugen på att beställa en själv faktiskt. Men jag finner absolut inget nöje i att byta ut gasen mot min alkohol då det är den jag håller näst kärast här i livet.

Tack på förhud.

lustgas är den mest harmlösa drogen som du kan ta... Ca 150 år gammal och man har inte kunnat konstatera några skador på kroppen...

Risker vid överdrivet bruk: B-vitaminbrist och syrebrist
Citera
2009-02-18, 14:31
Medlem
psi807s avatar
Citat:

Tack på förhud.
Så länge du inte ramlar och slår dig i fyllan och villan, kvävs genom klantig administration (plastpåse med gas över huvudet eller mask med ren gas så du inte får i dig lika mycket syre eller dylikt) är det ofarligt... Kruxet är att hålla sig till 5 då de flesta sätter i sig all gas de har att tillgå...
Citera
2009-02-18, 14:32
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Hur gick idén?
Ännu inget resultat, men spånar för fullt. Vet att det är genomförbart.
Citera
2009-02-23, 09:39
Medlem
idopes avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4479909.ab

nu kan man tydligen dö och bli kriminell missbrukare av gas också.
ta det försiktigt!
Citera
2009-02-23, 09:47
Medlem
zodsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idope
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4479909.ab

nu kan man tydligen dö och bli kriminell missbrukare av gas också.
ta det försiktigt!

Hur många sånnahär artiklar ska man behöva läsa egentligen?

Såfort dom inte haar nått att skriva om och paris hilton inte gjort nått spännande så kör dom en artikel om "den nya dödsinternetdrogen" lustgas.
Citera
2009-02-23, 17:42
Medlem
Byxors avatar
Åhnej nu kommer varenda barn som provat lustgas bli kriminell eller dö!!!! AAAAAA!!!!

Som föregående talare, kom igen. Hur orkar dom hitta på sånt här hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in