2006-10-04, 17:44
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
"Flytta på dig, jag ser inte TV:n" - Svenska försvaret

Eller. Vart fan är systembolaget?
Citera
2006-10-04, 17:47
Medlem
MajorToms avatar
Nu frågade jag ju efter vad du menade med RAD eftersom jag inte visste det. Kändes det svårt att svara på?

Citat:
Ursprungligen postat av nightghost
Ännu en gång visar du prov på din stora kunskap. Tröttnar du inte på att ha fel?
Lille pojk, på kort tid blixtrade jag till och fick +600 posts. Om ett tag så vet ingen vad som sagts och vad som inte sagts och postmängden är avgörande. Jag kommer att vara här när ditt nick sedan länge är dött och begravet. Det är enkel och fungerande forumlogik. Så länge du blir igenkänd är det ointressant för vad.
Citera
2006-10-04, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorTom
Nu frågade jag ju efter vad du menade med RAD eftersom jag inte visste det. Kändes det svårt att svara på?

Citat:
Ursprungligen postat av DasReich
Med RAD menar jag Reich Arbeit Dienst, således tyska arbetsfronten som du refererar till.
.
Citera
2006-10-04, 18:48
Medlem
MajorToms avatar
Citat:
Du kan ju alltid läsa vad jag skriver, är ju ett bra grepp att börja med.
Var . din anledning till att vara otidig?
Citera
2006-10-04, 18:52
Medlem
Citat:
Var . din anledning till att vara otidig?

Punkten satte jag för att jag var tvungen att skriva minst ett tecken. Tydligen dög inte quoten.

Detta var vad jag refererade till

Citat:
ITF- Har inget med förband att göra bortser från deras musikkår. Används/genomförs än idag och är ungefär samma som tattoo vad jag förstått.
Citera
2006-10-04, 18:53
Medlem
MajorToms avatar
Och det var ett skäl till ett otidigt svar?
Citera
2006-10-04, 19:00
Medlem
Citat:
Och det var ett skäl till ett otidigt svar?

Otidigt svar?
Citera
2006-10-04, 19:03
Medlem
MajorToms avatar
Otrevligt då?
Citera
2006-10-04, 19:10
Medlem
Citat:
Otrevligt då?

Tycker att det är rätt basic att man läser vad det står i inläggen, är du av en annan åsikt så får det stå för dig.
Citera
2006-10-04, 19:16
Medlem
MajorToms avatar
Jag läste vad som stod och förstod inte vad du menade med RAD, därför frågade jag. Berättigar det dig att svara otrevligt?
Citera
2006-10-04, 21:02
Medlem
Citat:
Jag läste vad som stod och förstod inte vad du menade med RAD, därför frågade jag. Berättigar det dig att svara otrevligt?

Jag tror inte du förstår vad jag menar.
Du skrev att In treue fest inte var för någon speciell divison, detta hade även jag skrivit i mitt inlägg som du citerade. Därför tyckte jag att det vore bra om du läste vad jag skrev istället bara för att svara rätt av. Dessutom som användes In treue fest mer än för bara musikkåren. Kolla ebay så hittar du lite prylar, allt ifrån thekoppar till vykort som förhärligar Kejsaren. Så nu är detta ur världen?

Puss & Kram
Citera
2006-10-04, 21:28
Medlem
MajorToms avatar
Jag tror inte du förstår vad jag menar. Du uttryckte och uttrycker dig otrevligt utan skälig anledning. Sen har du även glömt vad du själv skrivit så det är bäst jag påminner dig:
Citat:
In treue fest (var någon imprealitisk devis, vet inte om det hade med några specialla trupper att göra)
Det var ingen imperialistisk devis och hade ingenting med några som helst trupper att göra. Du visste inte det och jag var snäll och påpekade det. F ö så lär du hitta X antal tvålkoppar rl vad du nu vill ha med "Army Tattoo" på också. Detta begrepp kan m a o fortf endast hänvisas till en tysk musikkår oavset mängden tvålkoppar du hittar på ebay.

Jag förstår inte riktigt vad du håller på med just nu och vart du vill komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in