2015-09-02, 14:04
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Varför Expressen?
Var det inte på DN:s uppdrag som Orrenius grävde i denna fråga?

Pengar. Prestige. Hämnd.

Mattsson betalade dyra pengar för denna publicering (och var villig att publicera) då "nyheten" är i hans egna intresse så att säga.

DN nekade sannolikt hennes publicering då de historiskt sett inte håller på med denna typ av skvaller. DN har visserligen en agendasättande metod men så här lågt sjunker inte ens dem. Så Hamrud vände sig till skvallerpressen och tog flyget till USA (enligt hennes Twitter).

En bisarr story från början till slut.
Citera
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
De samarbetar med varandra. Lägg till Expo, AFA och Researchgruppen som fixar smutsjobbet. De vill ha åsiktsmonopol och gör allt i sin makt för att styra folket dit dem vill. De är beredda att ta till vilka metoder som helst för att skrämma folk till tysnad och få dem att rätta sig i ledet. Detta är ren fakta som inte går att förneka.
Men varför ska då Wolodarski ha skyddad identitet med hemlig adress?
Citera
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Hon har gett sig på folk som söker asyl i Sverige så hon är den sista som ska klaga. Varje nation är skyldig att ge asyl till den som behöver det.
Hon har gett sig på folk som ljuger om sin asylrätt vilket är över 90%.90% som inte har sina handlingar iordning har nånting att dölja.
Citera
2015-09-02, 14:05
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cut-N-Mix
På vilket sätt är det vidrigt? Ja, annat än att det är taskigt mot Julia Caesar då förstås.

Att vår gammelmedia leker åsiktspolis, så klart.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Om du tar det som en komplimang är du sjuk. men det har jag förstått att du är. Ni kan ju jämföra era journaler du och JC. Jag har inte kallat henne martyr eller något liknande jag undrar bara varför du inte har något bättre att komma med. Och om alla som vill snylta på vårt vad tycker du om alla bidragssökare som kommer till Sverige i nutid?
Sverige ger asyl till de som behöver. Ekonomiska flyktingar har inga asylskäl. Är du som du ska? Diskutera Barbro Jöberge* och hennes kriminella framfart istället.
Tydligen får vissa göra vad dom vill bara för att dom hatar invandrare.
Citera
Medlem
longbow4ys avatar
Eftersom JC arbetat på DN har hon med stor säkerhet en tjänstepension från DN.
Det är kanske också skälet till varför Expressen fick "äran" att publicera.
Citera
Medlem
Frk.Lindholms avatar
Intressant att Expressen ger sig på amalgam och elöverkänslighet.

I amalgam finns kvicksilver vilket är en av de mest farliga metaller som finns.

Världshälsoorganisationen (WHO) har framhållit att amalgamfyllningar är den största källan till kvicksilverexponering för människor.¨

Studier av obduktionsmaterial visar på tydligt samband mellan antalet amalgam i tänderna och mängden kvicksilver i hjärna och njurar.

Enligt Socialstyrelsens beräkningar finns idag över 280 000 elöverkänsliga i vårt land.

Tror hittepå doktorerna här inne att alla fejkar?

Bara för att man vid studier i kliniska studier inte lyckas klargöra ett orsakssamband innebär det ej att reaktionerna inte finns. Förklaringarna kan vara flera. Dels att kroppen sällan insjuknar direkt utan det tar tid för att utveckla kroniska åkommor. Det föreligger en uppenbar situation av att kroppen kan ackumulera olika stressorer. Det kan finnas andra fysikaliska stressorer vilka interagerar med elektromagnetiska fält. Men så långt kan inte förståsigpåarna här inne tänka.
Citera
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHmm
Eftersom hon nu är uthängd...

Så tänker jag skicka blommor till henne, jag hoppas ni gör detsamma!

Jag skulle vilja rekommendera att den som vill skicka något skickar ett vykort utan kuvert. Om det dyker upp en massa blomsterbud och ringer på dörren kommer hon inte veta om det är journalister eller AFA/RF som ringer på innan hon öppnar. Kommer det saker i kuvert/kartong på posten så kommer hon antagligen känna sig stressad av att öppna varenda ett tills hon vet att innehållet är ok. Så jag rekommenderar vykort där hon omedelbart ser att det är ok och vänligt sinnat.

För övrigt är det uppenbart att Expressen endast är ute efter att karaktärsmörda henne som individ och människa. De gottar sig på ett osmakligt sätt i varje nedvärderande "fakta" som de spottar ur sig om henne.

Detta mina vänner ser jag som en brytpunkt. Nu har makten visat vad den verkligen går för i Sverige. Nu behöver vi inte längre ha några som helst moraliska betänkligheter med vad vi företar oss mot våra motståndare. Detta var startsignalen för ett krig där alla medel är moraliskt tillåtna.
Citera
2015-09-02, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Hon har gett sig på folk som söker asyl i Sverige så hon är den sista som ska klaga. Varje nation är skyldig att ge asyl till den som behöver det.

Där kom det du behöver inte svara mig. Allt till alla det funkar ju!
Citera
2015-09-02, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Hon har gett sig på folk som ljuger om sin asylrätt vilket är över 90%.90% som inte har sina handlingar iordning har nånting att dölja.
Då tycker jag du ska kontakta migrationsverket om du har bevis på detta. Jag vet dock att du pratar bajs.
Citera
2015-09-02, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Men varför ska då Wolodarski ha skyddad identitet med hemlig adress?
Därför att folk har blivit mördade av högernationalister.
Citera
2015-09-02, 14:08
Medlem
Det är naturligtvis inte något psykfall till kvinna som skrivit under pseudonymen utan en grupp författare med avsikt att föra fram "Julia" som en frontfigur inom motståndsrörelsen och sedan krascha allting genom att avslöja bluffen. Skriver man under pseudonym så är det ju bara att neka till allt och inte förstora upp en relativt mild händelse för att "avslöja" sig.

Julia avslöjade sig själv med artiklarna om Sverige och nazityskland då hon kom ut som en fullfjädrad förintelseförsvarare. En person med sådan kunskap som "Julia" gör inga sådana misstag om det inte är medvetet och hon är en del av etablissemanget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in