• 1
  • 2
2015-09-01, 20:43
Medlem
Drogmils avatar
Som rubriken lyder så gjorde jag min sexdebut till en 40 åring när ja var 16 och är i skrivande stund 18. Ja vill mer eller mindre höra om någon vart med om samma situation och om inte så vill ja höra vad ni har för synpunkter om just detta? Äckligt, konstigt?

Jag ångrar iallafall inte en sekund av det och har T.O.M haft tjejer som vart mer intresserade av mig nu på senare tid när jag berättat om denna incidenten för dem (konstigt nog). Sexet för grymt btw
Citera
2015-09-01, 20:47
Medlem
ragingcows avatar
Hur träffades ni?
Citera
2015-09-01, 20:48
Medlem
Intressant. Hur kom du i kontakt med denna damen om man får fråga? Personligen hade jag nog bangat vid den åldern. Hade nog fan inte vågat!
Citera
2015-09-01, 20:51
Medlem
Drogmils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalic
Intressant. Hur kom du i kontakt med denna damen om man får fråga? Personligen hade jag nog bangat vid den åldern. Hade nog fan inte vågat!

Konstigt nog träffades vi på facebook haha, jo fan. Benen blev spagetti när vi skulle träffas, var otroligt nervös, men var lätt värt det i slutändan. En drottning på att suga
Citera
2015-09-01, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drogmil
Konstigt nog träffades vi på facebook haha, jo fan. Benen blev spagetti när vi skulle träffas, var otroligt nervös, men var lätt värt det i slutändan. En drottning på att suga

Inte konstigt, bara nice. Bara konstigt om du var tjej och hon var kille, double standarts u know
Citera
2015-09-01, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drogmil
Lugn nu, du har knappt något att jämföra med.
Citera
2015-09-01, 21:48
Medlem
Scraps avatar
Kontaktade du henne eller tvärtom? Kände du henne sedan innan?
Citera
2015-09-01, 22:02
Medlem
Drogmils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Kontaktade du henne eller tvärtom? Kände du henne sedan innan?

Hon kontaktade mig först med ett liten stöt i sitt meddelande och vi hade inte haft någon som helst kontakt sen tidigare. Hon bodde i området också så för vår del så blev det knappt någon konversation innan vi träffades vilket är lite riskabelt
Citera
2015-09-01, 22:34
Medlem
Snacka om att ha tur i starten på sexlivet!

Måste vara varje 16 års killes dröm att bli "upplärd" av en erfaren kvinna, fattar inte riktigt vad du vill ha för synpunkter, du har/är i en drömsituation.

Däremot undrar jag om du snackar med brudar att du har varit med en äldre tjej varför det? sluta med det och visa dej mogen!
Citera
2015-09-01, 22:39
Medlem
Vissa har ju all tur ä världen...
Citera
2015-09-01, 22:44
Medlem
Sveamusselands avatar
Ingen tvekan om att 38+ åringar är de som är bäst horisontellt. Kan bara rekommendera.
Citera
2015-09-01, 22:54
Medlem
Drogmils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rola2
Snacka om att ha tur i starten på sexlivet!

Måste vara varje 16 års killes dröm att bli "upplärd" av en erfaren kvinna, fattar inte riktigt vad du vill ha för synpunkter, du har/är i en drömsituation.

Däremot undrar jag om du snackar med brudar att du har varit med en äldre tjej varför det? sluta med det och visa dej mogen!

Visst det är ju inte så att jag går upp till varenda tjej och berättar de, men vissa tjejer vet jag inte om dem nästan tänder på det eller bara tycker synd om mig..? Av någon anledning, men det var en tjej som blev otroligt fascinerad av det hela och som faktiskt sugit av mig (vi är fortfarande vänner), tror jag blev lite mer intressant. Vet inte
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in