2015-09-02, 09:15
Medlem
Landsknechts avatar
Inget äckligt med det. Konstigt kanske, men vad spelar det för roll?
Citera
2015-09-02, 13:08
Medlem
Iloveludas avatar
Intressant med alla svar. Om det varit en 40årig man istället och en 16årig tjej så skulle det låta annorlunda. Typ äckel och pedofil. Varför är det så?
Citera
2015-09-02, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Intressant med alla svar. Om det varit en 40årig man istället och en 16årig tjej så skulle det låta annorlunda. Typ äckel och pedofil. Varför är det så?

Kanske för att män och kvinnor inte är likadana?
Citera
2015-09-02, 17:53
Medlem
Iloveludas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Kanske för att män och kvinnor inte är likadana?
Du missade poängen. Klart dom inte är likadana. Det jag ville veta är varför det ses som okej med en 40årig kvinna och en 16årig kille men inte tvärt om. Tjejer mognar dessutom tidigare än killar så det är helt galet.
Citera
2015-09-02, 17:58
Medlem
Jag tycker det är äckligt, hade tappat intresset för en sådan kille direkt.
Citera
2015-09-02, 18:31
Medlem
Drogmils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag tycker det är äckligt, hade tappat intresset för en sådan kille direkt.

Får ja fråga varför du anser det som äckligt, sjunker killen på pojkvänsmaterial skalan om han skulle berätta något sånt för dig t.ex.?
Citera
2015-09-02, 18:37
Medlem
Varför ska vi bry oss egentligen? lol...
Citera
2015-09-02, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drogmil
Får ja fråga varför du anser det som äckligt, sjunker killen på pojkvänsmaterial skalan om han skulle berätta något sånt för dig t.ex.?

För att jag anser det desperat att knulla någon som är såpass mycket äldre.
Pojkvänsmaterial? en sådan är inte ens knullmaterial.
Citera
2015-09-02, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Du missade poängen. Klart dom inte är likadana. Det jag ville veta är varför det ses som okej med en 40årig kvinna och en 16årig kille men inte tvärt om. Tjejer mognar dessutom tidigare än killar så det är helt galet.

Jag missade inte alls din poäng, men det är som att fråga varför man inte spelar fotboll med en handboll. De ser snarlika ut, men det är jättestor skillnad.

Antagligen handlar det väl om hur psykiskt dåligt småtjejer mår som blir utnyttjade sexuellt av äldre män.

Citat:

Är det desperat om det är hans förstahandsval också? Jag tror att du använder fel ord.
Citera
2015-09-02, 18:54
Medlem
Drogmils avatar
Citat:

Handlade aldrig om att vara desperat, 16 år o en fager dam som presenterar sig handlar ju bara mer om att får det man vill på ett silverfat. Tror inte jag är ensam om att man skulle tagit chansen om den fanns där.
Citera
2015-09-02, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Är det desperat om det är hans förstahandsval också? Jag tror att du använder fel ord.

Nej då är det sjukt.
Citera
2015-09-02, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drogmil
Handlade aldrig om att vara desperat, 16 år o en fager dam som presenterar sig handlar ju bara mer om att får det man vill på ett silverfat. Tror inte jag är ensam om att man skulle tagit chansen om den fanns där.

Så allt som behövdes för dig var att du tyckte hon såg bra ut? Det är desperat i mina ögon.
Nej, du är inte ensam. Finns gott om desperata killar och som tur är för mig även killar med högre krav.
Alla vet att kvinnor förlorar i värde med åldern, men det dög visst för dig.

Haha, läste dina inlägg. Kan visst även tänka sig att knulla håriga tjejer och dessutom träffat en tjej från BC som du tyckte var tjock och äcklig, men lät henne ändå suga- desperat var ordet.
Senast redigerad av LionQueen88 2015-09-02 kl. 19:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in