• 5
  • 6
2015-09-05, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapad
Hon pratar strunt och om sådant hon inte har erfarenhet av då hon är yngre. Hon kan omöjligt veta hur det är att var " äldre". Jag som själv har uppnått åldern 50+ har aldrig känt mig " mindre värd " jag är fortfarande attraktiv och snygg som kvinna. Ser inte ut som när jag var 25 men jag är en jäkligt snygg 50 åring. Jag kan fortfarande attrahera yngre och äldre (självklart) utan problem. Nu är jag i en relation och söker inget men blir ofta utbjuden av mycket yngre om jag går ut med mina vänner. Dock skulle jag själv aldrig ta första steget till en yngre person. Så ärligt talat fattar inte jag vad hon snackar om.

Vissa människor har svårt att acceptera att det är så, men det beror nog mer på deras egna hang ups. Det är ju rätt tydligt att den tjejen har en del inre problem som måste korsförhöra någon hon ska ha sex med. En ung tjej med en hel del problem och förmodligen en bakgrund som gör att hon har den lite forcerade bild av hur det ska vara i en sexuell relation mellan två individer.

Så gillar du äldre så kör så det ryker. Så länge du mår fint inombords och inte känner att du mår dåligt av det så är det ok. Varför skulle den preferensen vara värre än att man gillar att binda människor eller idka annan form av kinky sex. Jag har massor av vänner som har haft och har relationer med yngre och vi är alla över 40+ . En del som även lever i fasta relationer med yngre partners.

Jag personligen anser inte att jag har värde bara för att killar bjuder ut mig. Många killar är så desperata så jag kan inte gå efter det.

Så nu är det ett problem att jag har så pass självrespekt att jag inte vill knulla någon jag blir äcklad utav? Om en tjej skulle vägra ha sex med killar som knullat med brunetter för att hon tycker det är äckligt skulle jag rycka på axlarna och gå vidare med mitt liv, men att jag har krav stör dig av någon anledning.
Om det är någon som har problem så är det TS som blundar och tänker på andra om det så behövs för att det enda han bryr sig om är att få sin avsugning, oavsett om han äcklas av kvinnan eller ej. Där har du någon du kan utreda med dina hobbypsykolog-teorier.
Senast redigerad av LionQueen88 2015-09-05 kl. 12:42.
Citera
2015-09-15, 02:03
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Du gav ditt medgivande, men jag tycker inte att man kan förutsätta att en så ung pojke kan ge ett informerat och välgrundat medgivande till en sådan relation. Visst kan det finnas en och annan sextonårig som är ovanligt vuxen, stabil och socialt kompetent och därmed är mogen för ett sådant äventyr. Men de flesta är inte det, och hon kan inte veta om det gäller dig när hon ger sig ut på jakt efter knappt lovliga pojkar att knulla. Hon borde åtminstone hålla sig 18+ anser jag.

Alltså, som (vuxen 30+) man själv så anser jag att det här låter ganska uppåt väggarna knasigt måste jag säga... snackar man fast förhållande så blir det ju förstås en annan femma vad gäller mognadsgrad, men varför skulle man behöva vara särskilt vuxen, stabil och socialt kompetent för att som kille bara ha sex i den åldern, om någon annan mer erfaren så att säga sitter bakom spakarna?

Finns det några belägg för att de flesta sextonåriga pojkar inte skulle vara redo för ett sexuellt äventyr, eller är det bara en personlig tro gripen ur luften? Jag tycker snarare efter mina erfarenheter från uppväxten som kille, med killkompisar och killsnack och livet i allmänhet både då och senare att det måste vara ett ganska katastrofalt litet fåtal killar som INTE är redo för att ha sex i den åldern. Alltså ovanligt på särklass-nivå eller riktigt psykiskt trasiga individer som bor i rum med mjuka väggar.

Sen kan jag hålla med om att en 40-åring från sitt eget perspektiv "borde veta bättre" precis som att jag själv inte skulle hoppa i säng med nån under 18, eller knappt under 25 ens, men det handlar som jag ser det mer om sociala friktioner som kan uppstå pga tabun kring åldersskillnader och liknande och inte att man inte skulle vara redo för själva sexet.
Citera
2025-05-16, 16:53
Medlem
För mig var det tvärtom, jag var 27 och låg med en 16 åring första gången.

Vi hade snackat 1 vecka sen sågs vi och sen åkte vi bort med min bil och bodde på vandrarhem och där låg vi som fan en helg.

Vi var tillsammans några månader och vi var kompisar flera år efter.
Jag var tom på hennes student.
Hon har barn och man idag men träffade henne för nåt år sedan och då stod vi och snackade i flera minuter.

Jag tycker inte man ska bry sig så mycket om ålder om det är ömsesidigt sex.
Fan vem var inte kåt på sina kvinnliga lärare nör man var 14?
Tjejer är inte annorlunda
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in