Citat:
Hon pratar strunt och om sådant hon inte har erfarenhet av då hon är yngre. Hon kan omöjligt veta hur det är att var " äldre". Jag som själv har uppnått åldern 50+ har aldrig känt mig " mindre värd " jag är fortfarande attraktiv och snygg som kvinna. Ser inte ut som när jag var 25 men jag är en jäkligt snygg 50 åring. Jag kan fortfarande attrahera yngre och äldre (självklart) utan problem. Nu är jag i en relation och söker inget men blir ofta utbjuden av mycket yngre om jag går ut med mina vänner. Dock skulle jag själv aldrig ta första steget till en yngre person. Så ärligt talat fattar inte jag vad hon snackar om.
Vissa människor har svårt att acceptera att det är så, men det beror nog mer på deras egna hang ups. Det är ju rätt tydligt att den tjejen har en del inre problem som måste korsförhöra någon hon ska ha sex med. En ung tjej med en hel del problem och förmodligen en bakgrund som gör att hon har den lite forcerade bild av hur det ska vara i en sexuell relation mellan två individer.
Så gillar du äldre så kör så det ryker. Så länge du mår fint inombords och inte känner att du mår dåligt av det så är det ok. Varför skulle den preferensen vara värre än att man gillar att binda människor eller idka annan form av kinky sex. Jag har massor av vänner som har haft och har relationer med yngre och vi är alla över 40+ . En del som även lever i fasta relationer med yngre partners.
Vissa människor har svårt att acceptera att det är så, men det beror nog mer på deras egna hang ups. Det är ju rätt tydligt att den tjejen har en del inre problem som måste korsförhöra någon hon ska ha sex med. En ung tjej med en hel del problem och förmodligen en bakgrund som gör att hon har den lite forcerade bild av hur det ska vara i en sexuell relation mellan två individer.
Så gillar du äldre så kör så det ryker. Så länge du mår fint inombords och inte känner att du mår dåligt av det så är det ok. Varför skulle den preferensen vara värre än att man gillar att binda människor eller idka annan form av kinky sex. Jag har massor av vänner som har haft och har relationer med yngre och vi är alla över 40+ . En del som även lever i fasta relationer med yngre partners.
Jag personligen anser inte att jag har värde bara för att killar bjuder ut mig. Många killar är så desperata så jag kan inte gå efter det.
Så nu är det ett problem att jag har så pass självrespekt att jag inte vill knulla någon jag blir äcklad utav? Om en tjej skulle vägra ha sex med killar som knullat med brunetter för att hon tycker det är äckligt skulle jag rycka på axlarna och gå vidare med mitt liv, men att jag har krav stör dig av någon anledning.
Om det är någon som har problem så är det TS som blundar och tänker på andra om det så behövs för att det enda han bryr sig om är att få sin avsugning, oavsett om han äcklas av kvinnan eller ej. Där har du någon du kan utreda med dina hobbypsykolog-teorier.
Senast redigerad av LionQueen88 2015-09-05 kl. 12:42.
Senast redigerad av LionQueen88 2015-09-05 kl. 12:42.