2005-11-28, 01:09
Bannlyst
Finns det fler svenska "apotek" online?
Citera
2005-11-28, 11:13
Medlem
Benzo_Manns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jean-Luc Pickard
Citerar Lkemedelsverket:

Exempel p aktiva ingredienser r paracetamol....

S att importera Cidodon eller ngon Europeisk motsvarighet som innehller 30mg kodein och 500mg paracetamol r lagligt, Spanka Perduretas med endast 50 mg kodein r narkotikaklassat och olagligt att ta in utan recept.

r detta Sant ?

S jag kan bestlla Citodon ver ntet utan recept och det r lagligt ??
Ngon som vet var man kan bestlla detta ?

/B
Citera
2005-11-28, 12:21
Medlem
Jean-Luc Pickards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzo_Mann

r detta Sant ?

S jag kan bestlla Citodon ver ntet utan recept och det r lagligt ??
Ngon som vet var man kan bestlla detta ?

/B

JA, det r sant. Men jag vet inte vart du kan hitta det, vet inget stlle sjlv och hller dessutom p och lgger ner det hr med opiater s jag r inte s intresserad av att leta efter det.

Tnk dig fr, det r en farlig vg att vandra, vill inte moralisera men jag trodde ocks att jag hade kontroll ver mitt bruk och att bara fr att jag hade det p recept s kunde det aldrig bli ett missbruk av det.
Citera
2005-11-28, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klumzee
http://www.medinc.se/ tycks slja spanska 50mg-kodein under "vriga mediciner"... r det tilltet?

Vet inte om de bara krnglar hos mig..
men jag kan inte se deras produkter
kunde se dom fr ngra dagar sen...

Ngon som har samma problem?
Citera
2005-11-28, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Vet inte om de bara krnglar hos mig..
men jag kan inte se deras produkter
kunde se dom fr ngra dagar sen...

Ngon som har samma problem?

Ja, det r vl nt fel p sidan. Det r nog snart fixat.
Citera
2005-12-06, 02:51
Medlem
Nn som bestllt och ftt sina grejer?
Citera
2005-12-08, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klumzee
http://www.medinc.se/ tycks slja spanska 50mg-kodein under "vriga mediciner"... r det tilltet?

De har ju fan helt sjuka priser p kodein. Exempelvis JAG behver sg minst tv kartor det blir ver 600 spnn fr en halv trevlig kvll. NO FUUUUUCKIN' WAY!!! Tar jag hellre sista minuten ner till Afrika fr typ 1000 fr tv veckor fr recept och kper typ 100st fr 150kr.
Citera
2005-12-08, 17:30
Medlem
canibuss avatar
inte gratis direkt, men r nd sugen p att bestlla lite kodien, verkar vara snabbt och smidigt att betala genom att verfra pengar istllet fr att lmna ut visa kort nr och liknande till utlndska sajter.
Citera
2005-12-08, 17:43
Bannlyst
Det r nog mer fr dem som vill testa frsta gngerna och f det hemsnt p ett smidigt stt. Har man opiattolerans blir det ju lite vl hftigt att lgga dessa summor p kodein.
Citera
2009-08-26, 00:24
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jean-Luc Pickard
Citerar Lkemedelsverket:

Kodein r klassat som Narkotika om det inte r uppdelat i dosenheter med mindre n 100mg per dosenhet och minst en *aktiv* ingrediens till.

Exempel p aktiva ingredienser r paracetamol....

S att importera Cidodon eller ngon Europeisk motsvarighet som innehller 30mg kodein och 500mg paracetamol r lagligt, Spanka Perduretas med endast 50 mg kodein r narkotikaklassat och olagligt att ta in utan recept.
Bumpar denna d jag hade tnkt skapa en trd ang detta. Men Perduretas r allts inte legalt fr att det bara r Kodein. Men om detta stmmer kan man allts kpa Tussipax frn Frankrike helt lagligt?
Citera
2009-08-26, 20:47
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Bumpar denna d jag hade tnkt skapa en trd ang detta. Men Perduretas r allts inte legalt fr att det bara r Kodein. Men om detta stmmer kan man allts kpa Tussipax frn Frankrike helt lagligt?

Varsgod: https://www.flashback.org/showthread.php?t=943539
Citera
2009-08-26, 20:48
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Varsgod: https://www.flashback.org/showthread.php?t=943539
Tackar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera