2015-08-28, 21:10
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Det är bra med nya insikter. Vissa går hela livet utan dem. Tänker alltid på den där snubben som åkte fast för ekonomisk brottslighet i USA, det var nån svensk, och först under fängelsetiden fattade han att det inte bara beror på lathet att folk inte är rika. Han var typ 60 och trodde att det gällde för alla.

Jo är lite skillnad att uppleva något i verkliga livet än bara fått en "informationsbild" via datorn eller TV.
Citera
2015-08-28, 21:21
Bannlyst
Var tur att du inte tappade tvålen.
Citera
2015-08-28, 21:42
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackman1891
Var tur att du inte tappade tvålen.

Det där var ju otroligt omoget.
Citera
2015-08-28, 21:49
Medlem
starbounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Är lite svårt att tvätta sig när man vet att varenda rörelse är observerad av någon man egentligen vill ha uppmärksamhet från.

Titta!

Här skriver TS rakt ut att han ville ha gubbens uppmärksamhet!
Citera
2015-08-28, 21:53
Medlem
Valsus avatar
Mod: Ta bort starbound's meddelande.

Han plockar uppenbarligen låga poäng.
Citera
2015-08-28, 22:15
Medlem
Ju-ons avatar
Fan vad jobbig tråden blev för TS

Nej men seriöst så fattar man ju att det är obehagligt att bli spanad på av någon badhusbög. Samtidigt så fattar jag inte varför du inte gav honom en fet smäll när han tog på dina kulor. Lät ju inte som han var särskilt kapabel att slå tillbaka. Hade nog fått dig att känna dig bättre såhär i efterhand.
Citera
2015-08-28, 22:34
Bannlyst
Antingen befinner man sig extra länge i duschen med rumpan mot blängaren som du gjorde...

Eller så greppar man bollarna, vänder sig mot blängaren och frågar vad han vill.
Eller håll helt enkelt seriös "jag får saker gjorda"-ögonkontakt tills han tittar bort. Och visa din frustration tills han inser din plan att slå ned honom när han lämnar badhuset.

Tror många i tråden reagerade på att du stod rumpan bar mot honom extra länge pga hans blängeri. Så nästa gång markera mot honom eller åtminstone gå inte till den mörka sidan genom att börja tvätta mellan tårna extra länge med baken vänd mot blängaren.
Citera
2015-08-28, 22:54
Medlem
nedboys avatar
För det första så är det skillnad att bli gluttad på från en kille istället för en tjej (om man är hetro).

På gymmet så är det en kille som brukar titta lite extra mycket. Det känns lite obekvämt eftersom man inte är säker på varför han glor? Är han bög och vill suga snoppen eller är det något som han tycker är så märkligt med mig att han inte kan sluta se på "det"?

Men när en tjej, kvinna eller tant glor på en så är det inte obekvämt. Det känns bra. Det händer nästan dagligen att jag kan se tjejer se i ögonen för att sen föra ner blicken mot skrevet och spana in bulan för att sen se i ögonen igen. Jag känner aldrig obehag över det. Det är naturligt och tyder på sunda människor.

Jag tror inte heller att tjejer normalt tycker det är jobbigt att bli tittade på. Det är bara en liten klick som stör sig på det. De som låter mycket och hatar män är då den klicken.

TS du låter inte som en riktig man. En riktig man skulle visa med blicken att det är dags att sluta glo. Fungerar inte det så säger man till att man finner obehag av det. Men du blir rädd och skärrad som en liten flicka. Gubben kanske misstog dig för en liten flicka? Trodde att du var inne hos herrarnas för att leka lite med manfolket?
Citera
2015-08-28, 23:02
Medlem
kastanjekrigets avatar
Det som du beskriver händer mig för ofta och har pågått sen jag var 14-15. Bara för någon vecka sedan blev jag förföljd när jag skulle hem från krogen och det är en mycket otrevlig känsla när någon vars kommentarer man ignorerat börjar gå samma väg som än när man är helt ensam. Hotad känner man sig.
Det vanligaste är dock att en eller flera killar sitter och råstirrar och råflinar medan man försöker vända bort blicken och tänka på något annat. Känner mig hotad då också.

Nu har jag sagt till mig själv att jag ska börja säga till när det här händer. Jag, du och ingen annan ska behöva ta att vara rädd.
Citera
2015-08-28, 23:08
Medlem
kastanjekrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
För det första så är det skillnad att bli gluttad på från en kille istället för en tjej (om man är hetro).

På gymmet så är det en kille som brukar titta lite extra mycket. Det känns lite obekvämt eftersom man inte är säker på varför han glor? Är han bög och vill suga snoppen eller är det något som han tycker är så märkligt med mig att han inte kan sluta se på "det"?

Men när en tjej, kvinna eller tant glor på en så är det inte obekvämt. Det känns bra. Det händer nästan dagligen att jag kan se tjejer se i ögonen för att sen föra ner blicken mot skrevet och spana in bulan för att sen se i ögonen igen. Jag känner aldrig obehag över det. Det är naturligt och tyder på sunda människor.

Jag tror inte heller att tjejer normalt tycker det är jobbigt att bli tittade på. Det är bara en liten klick som stör sig på det. De som låter mycket och hatar män är då den klicken.

TS du låter inte som en riktig man. En riktig man skulle visa med blicken att det är dags att sluta glo. Fungerar inte det så säger man till att man finner obehag av det. Men du blir rädd och skärrad som en liten flicka. Gubben kanske misstog dig för en liten flicka? Trodde att du var inne hos herrarnas för att leka lite med manfolket?

Vi pratar inte om en vanlig inspaning som pågår i sekunder.. sånt händer hela tiden och det har de flesta nog inga problem med. Men när någon GLOR är det ibland obehagligt som fan. Du har inte upplevt det som ts, många andra killar och många många tjejer fått uppleva men jag hoppas att du tänker om och försöker förstå hur vi har känt oss.
Citera
2015-08-28, 23:27
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastanjekriget
Vi pratar inte om en vanlig inspaning som pågår i sekunder.. sånt händer hela tiden och det har de flesta nog inga problem med. Men när någon GLOR är det ibland obehagligt som fan. Du har inte upplevt det som ts, många andra killar och många många tjejer fått uppleva men jag hoppas att du tänker om och försöker förstå hur vi har känt oss.

Jo jag upplever det som TS beskriver. Varför hittar du på konstigheter för? Jag har upplevt det från både kvinnor och män lite då och då. Är det obehagligt att en man står och glor på rumpan så säger en riktigt man ifrån. En halvman står och gråter och väntar på att det hela ska gå över.

Därför menar jag att TS måste jobba på att bli en riktig man. Det här lät för patetiskt.
Citera
2015-08-28, 23:38
Bannlyst
Personer som åker till ett badhus bara för att blotta/spana in andra borde inte få finnas.
Jag menar vad är det för ett sjukt beteende.
Det skulle vara i princip olagligt att göra samma sak som kille fast mot en tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in