Citat:
Ursprungligen postat av
IV7
Att det finns människor som attraheras av samma kön är ingen nyhet, det borde man förvänta sig och faktiskt, acceptera.
Det är inte direkt lätt att vara homosexuell, står inte i pannan vem som är det också & vem det är "tillåtet" att försöka närma. Antar att det finns homosexuella som i offentliga sammanhang, testar sig fram med t.ex. blickar.
För det andra vet du inte vad det berodde på. Möjligen var det inte alls "sexuellt", men denne som äldre man helt näck kanske blev för självmedveten, då man jämför sitt utseende med någon annan. Går bara att veta med klarhet om du hade blängt tillbaka, varit intresserad och vidare på det fått "respons". Men nu var du ju inte intresserad, då borde det inte vara ett problem.
Alltså jag accepterar homos, men ser helt enkelt ingen attraktion eller framtid i det för egen del.
Men som personer tycker jag vissa kan vara riktigt härliga och är väldigt glada för dom.
Men den här gubben förstår du... han var hårig, svartmuskig och rentav äcklig. Var som en äldre version av Saddam Hussein.
Och jag blängde tillbaka i syfte att han skulle sluta spana in min bak. Men han fortsatte med det.
Är lite svårt att tvätta sig när man vet att varenda rörelse är observerad av någon man egentligen inte vill ha uppmärksamhet från.
Tänkte även ta en bastu, men gubben följde efter.