2015-08-28, 19:40
Avstängd
Hackebeilchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Har aldrig hänt mig förrut.
Så homosexuella generellt är ogenerade, men svenska homosexuella är diskreta ?

Beror ju på. De är mer ogenerade på en sexklubb än på ett badhus naturligtvis.
Citera
2015-08-28, 19:59
Medlem
starbounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanings
TS är en undergiven fjolla som tänder på tanken att bli påsatt av en fet, skäggig arabgubbe. Han gillar inte tanken och försöker vifta bort det hela.

Tror också att det är det som det handlar om. TS har dock ett internaliserat böghat, han hatar sig själv.

Men när han väl kommer våga låta arabgubbens ådriga påle tränger in mellan hans skinkor så kommer han uppleva den största njutning han någonsin känt i sitt liv.
Senast redigerad av starbound 2015-08-28 kl. 20:06.
Citera
2015-08-28, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcop0lo
Alkohol dödar.

Mm. med det tar en jävla tid så jag brukar kombinera med röka till.
Citera
2015-08-28, 20:14
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
varför glodde du inte tillbaks?

Uhm, man glor väl inte på folk heller ?
Citera
2015-08-28, 20:16
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Det är instinkt att kolla. Behöver du källa så får du leta själv.

Be inte ursäkt för att du spanar. Det är naturligt. Någon som påstår nåt annat kan dra åt helvete.

Kram / hårig arab som spanar in stjärt

Nej, dags att växa upp.
Går inte vara low-life något mer och dregla över varenda snygg brud som går förbi..

Denna gubbe har äntligen fått mig att förstå hur äcklade kvinnor känner sig när vidriga as inte vet hur vidriga de är.
Citera
2015-08-28, 20:17
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustav.65
Så jävla häftigt: http://bit.ly/1V2R1d4

Vad var det han skickade ?
Citera
2015-08-28, 20:25
Medlem
Citat:
Nej, dags att växa upp.
Går inte vara low-life något mer och dregla över varenda snygg brud som går förbi..

Denna gubbe har äntligen fått mig att förstå hur äcklade kvinnor känner sig när vidriga as inte vet hur vidriga de är.
Det är bra med nya insikter. Vissa går hela livet utan dem. Tänker alltid på den där snubben som åkte fast för ekonomisk brottslighet i USA, det var nån svensk, och först under fängelsetiden fattade han att det inte bara beror på lathet att folk inte är rika. Han var typ 60 och trodde att det gällde för alla.
Citera
2015-08-28, 20:32
Medlem
Att det finns människor som attraheras av samma kön är ingen nyhet, det borde man förvänta sig och faktiskt, acceptera.

Det är inte direkt lätt att vara homosexuell, står inte i pannan vem som är det också & vem det är "tillåtet" att försöka närma. Antar att det finns homosexuella som i offentliga sammanhang, testar sig fram med t.ex. blickar.

För det andra vet du inte vad det berodde på. Möjligen var det inte alls "sexuellt", men denne som äldre man helt näck kanske blev för självmedveten, då man jämför sitt utseende med någon annan. Går bara att veta med klarhet om du hade blängt tillbaka, varit intresserad och vidare på det fått "respons". Men nu var du ju inte intresserad, då borde det inte vara ett problem.
Citera
2015-08-28, 20:40
Medlem
krakans avatar
Du får ju vara tydlig med dina intentioner. Gillar du inte uppmärksamheten, visa med blick, kroppsspråk. Funkar inte det så får du tilltala fanskapet. I yttersta fall tar du till våld. Jobbigt att börja brottas naken iofs, det är ju det araben vill
Citera
2015-08-28, 20:43
Medlem
Citat:
Uhm, man glor väl inte på folk heller ?
Men om han glor på dig så....
Citera
2015-08-28, 21:00
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakan
Du får ju vara tydlig med dina intentioner. Gillar du inte uppmärksamheten, visa med blick, kroppsspråk. Funkar inte det så får du tilltala fanskapet. I yttersta fall tar du till våld. Jobbigt att börja brottas naken iofs, det är ju det araben vill

Lustigt.
Gubben var ju säkert 70 bast och utlänning chansen att denne pratar samma språk väldigt liten.

Finner det svårt att vara tydlig helnaken även.
Citera
2015-08-28, 21:08
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IV7
Att det finns människor som attraheras av samma kön är ingen nyhet, det borde man förvänta sig och faktiskt, acceptera.

Det är inte direkt lätt att vara homosexuell, står inte i pannan vem som är det också & vem det är "tillåtet" att försöka närma. Antar att det finns homosexuella som i offentliga sammanhang, testar sig fram med t.ex. blickar.

För det andra vet du inte vad det berodde på. Möjligen var det inte alls "sexuellt", men denne som äldre man helt näck kanske blev för självmedveten, då man jämför sitt utseende med någon annan. Går bara att veta med klarhet om du hade blängt tillbaka, varit intresserad och vidare på det fått "respons". Men nu var du ju inte intresserad, då borde det inte vara ett problem.

Alltså jag accepterar homos, men ser helt enkelt ingen attraktion eller framtid i det för egen del.
Men som personer tycker jag vissa kan vara riktigt härliga och är väldigt glada för dom.

Men den här gubben förstår du... han var hårig, svartmuskig och rentav äcklig. Var som en äldre version av Saddam Hussein.

Och jag blängde tillbaka i syfte att han skulle sluta spana in min bak. Men han fortsatte med det.
Är lite svårt att tvätta sig när man vet att varenda rörelse är observerad av någon man egentligen inte vill ha uppmärksamhet från.

Tänkte även ta en bastu, men gubben följde efter.
Senast redigerad av Valsu 2015-08-28 kl. 21:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in