Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-08-28, 18:11
  #1
Medlem
Valsus avatar
Ok för det första är jag kille.

För det andra ville jag säga till alla kvinnor jag spanat in: Ursäkta till er tjejer som inte uppskattar uppmärksamheten när vi killar blänger lite för länge än ni egentligen vill.

Så ville bara berätta då jag är lite traumatiserad efter idag även om det kanske inte var så dramatiskt.
Men har kommit till insikt hur obehagligt det är att bli spanad på av någon man egentligen helst vill undvika.

Var och simmade idag och efter avslutat pass så är det normalt för mig att ta en dusch.
Så jag står i duschen normalt sett vänd mot väggen och tvättar mig noga.
Plötsligt står det en invandrargubbe bakom mig i duschen mittemot, tar en titt och ser att han glor som fan.
Tänker: Ok kanske om jag inte bryr mig och står stel som en pinne så har han snart duschat färdigt.

Men icke, han står kvar och spanar in mig. Jag måste bli ren så måste använda tvålen till slut. Använder den snabbt och sköljer, men dusch helvete slutar inte rinna så jag kan inte ta handduken och skyla mig.

Tar tag i handduken ändå samtidigt som duschen är på, gubb helvete tar på sitt skrev samtidigt som han spanar in min häck och jag tänker "Stay cool, stay cool".

Smiter iväg till den allmänna bastun, tänker nu är gubben säkert borta.
Nej.. gubben har förföljt mig in i bastun.
Får panik och springer till omklädningsrummet, öppnar skåpet och ser mig om tack gode gud han följde inte efter!

Efter denna händelse är jag traumatiserad, såpass traumatiserad att jag förstår kvinnor som hävdar att vi män är sexistiska m.m...

Är det någon annan kille som råkat ut för liknande ?
Kände ni också starkt obehag ?

Hur känner ni tjejer er när ni blir utsatta för liknande situationer ?

Känner mig så förvirrad...
__________________
Senast redigerad av Valsu 2015-08-28 kl. 18:43.
Citera
2015-08-28, 18:16
  #2
Medlem
Det verkar som att du känner osäkerhet i din sexualitet.
Citera
2015-08-28, 18:19
  #3
Avstängd
Meaningss avatar
Du verkar inte bara dum i huvudet utan du är nog även den mest fjolliga pojke jag har stött på under min tid på Flashback. Känner dig lite kränkt för att en böggubbe tittade lite? Snacka om att vara osäker på sin sexualitet.
Citera
2015-08-28, 18:26
  #4
Medlem
Fick känna på lite samma när jag blev typ könsdiskriminerad på en arbetsplats med bara kvinnor. Man får en tankeställare helt klart.
Citera
2015-08-28, 18:33
  #5
Avstängd
Det låter inte så speciellt trevligt.
Va bög för all del.
Men gå och kolla på bögporr, inte stå och kolla på folk med samma kön i duschen. Är inte det på gränsen till att vara en pedofil? Ett sjukt beteende i min mening.
Citera
2015-08-28, 18:33
  #6
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Fick känna på lite samma när jag blev typ könsdiskriminerad på en arbetsplats med bara kvinnor. Man får en tankeställare helt klart.

Alltså det är så sjukt att det inte finns ord..

Trodde all den här skiten var bullshit för attention-whores.
Har tänkt om totalt hur jag ska behandla kvinnor i fortsättningen, förstår äntligen vad de menar.
Citera
2015-08-28, 18:34
  #7
Avstängd
Meaningss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcop0lo
Det låter inte så speciellt trevligt.
Va bög för all del.
Men gå och kolla på bögporr, inte stå och kolla på folk med samma kön i duschen. Är inte det på gränsen till att vara en pedofil? Ett sjukt beteende i min mening.

Vadå till gränsen till att vara pedofil? TS är väl för fan inte prepubertal? Din kommentar gav mig ett stort hål i hjärnan som jag måste fylla med alkohol, tack så mycket.
Citera
2015-08-28, 18:40
  #8
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcop0lo
Det låter inte så speciellt trevligt.
Va bög för all del.
Men gå och kolla på bögporr, inte stå och kolla på folk med samma kön i duschen. Är inte det på gränsen till att vara en pedofil? Ett sjukt beteende i min mening.

Alltså var något läskigt över gubbfan, var som han inte hade någon reaktionsförmåga på sitt eget beteende som övriga människor har.
Helt enkelt som han inte "var där".

Vilken bög som helst följer sociala regler som vilken annan person som helst, är ju allmänt bad
inte någon mötesplats för sexkontakt.
Citera
2015-08-28, 18:43
  #9
Medlem
Hackebeilchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Alltså det är så sjukt att det inte finns ord..

Trodde all den här skiten var bullshit för attention-whores.
Har tänkt om totalt hur jag ska behandla kvinnor i fortsättningen, förstår äntligen vad de menar.

Bögar och bisexuella visar sin sexualitet ganska ogenerat på ställen som badhus. Det finns svenska sådana också, fast de kanske är lite diskretare för det mesta.
Citera
2015-08-28, 18:47
  #10
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackebeilchen
Bögar och bisexuella visar sin sexualitet ganska ogenerat på ställen som badhus. Det finns svenska sådana också, fast de kanske är lite diskretare för det mesta.

Har aldrig hänt mig förrut.
Så homosexuella generellt är ogenerade, men svenska homosexuella är diskreta ?
__________________
Senast redigerad av Valsu 2015-08-28 kl. 19:18.
Citera
2015-08-28, 19:30
  #11
Medlem
varför glodde du inte tillbaks?
Citera
2015-08-28, 19:35
  #12
Medlem
Mattsson69s avatar
Det är instinkt att kolla. Behöver du källa så får du leta själv.

Be inte ursäkt för att du spanar. Det är naturligt. Någon som påstår nåt annat kan dra åt helvete.

Kram / hårig arab som spanar in stjärt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback