2015-08-25, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HasseHolk
De nationaliteter jag vet finns är Albaner

När fan fick Albaner flyktingstatus?
Citera
2015-08-25, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
Hur vet vi att det är en svensk kvinna?

Det kan väl vara en boende asylsökande?

Tidigare i tråden skriver någon att hennes familj bor 800 meter ifrån skribenten och att hennes far äger en studsare. Om det nu är sant så tror jag vi kan utgå ifrån åtminstone fadern med hög sannolikhet är svensk.

Invandrare med jägarlicens är tämligen begränsat i det här landet.
Citera
2015-08-25, 18:59
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag fattar fanimej inte svenska PK-dårar och särskilt svenska PK-kvinnor. Det verkar som om de kan ta precis hur mycket skit, hur många våldtäkter som helst, hur många misshandlar och rån som helst och lik förbannat försvarar de svartskallarna som så gott som alltid är gärningsmän.

Ofattbart!
Det är märkligt det där med kvinnorna. Jag följde fallet Hagamannen och hans frisläppande på olika sociala medier. Där var det helt tvärtom. Öppna feminister satt och hyllade dem som slog ner honom och rent allmänt var det ett väldigt hat mot just den våldtäktsmannen. Anledningen var antagligen medias rapportering där de liksom gjorde det "ok" att hata honom genom all negativ rapportering. Kvinnor kan verkligen hata våldtäktsmän, men helst ska de vara vita och ett måste är att media ger hinten att det är ok att hata. I det här fallet är det inte ok att hata och då går de svenska feministerna hellre och "kärleksbombar" tillsammans med våldtäktsmännen.
Citera
2015-08-25, 18:59
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
Hur vet vi att det är en svensk kvinna?
Det kan väl vara en boende asylsökande?
Dels har det framkommit i tråden av en som bor i närheten att det rör sig om en svensk flicka (eller jag missförstått?) och dels brukar de välja det otrogna hororna som inte täcker sig i första hand.

EDIT: MrBeets hann före.
Citera
2015-08-25, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBeets
Tidigare i tråden skriver någon att hennes familj bor 800 meter ifrån skribenten och att hennes far äger en studsare. Om det nu är sant så tror jag vi kan utgå ifrån åtminstone fadern med hög sannolikhet är svensk.

Samtidigt ska BO var i trettioårsåldern, enligt en viss källa till och med 34 år. Det är nog lite ovanligt att en så pass gammal svensk kvinna bor hemma hos sin far. Men det kan förstås vara så att skribenten som påstår sig känna familjen bor 800 meter från BOs far och BO bor någon annanstans.
Citera
2015-08-25, 19:08
Medlem
CHIMERASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBeets

Jag kan intyga att familjen är svensk i allra högsta grad.
Citera
2015-08-25, 19:10
Medlem
Önskar att polisen bara kunde jobba fortare. Hur svårt kan det vara att ringa in misstänkta gms. Dom andra som bor på asylboendet som inte håller på med sånt här måste ju endå ha en aning om vilka det rör sig om, ifall det nu är asylanter det är frågan om.

Det har blivit något av en trådsanning att så är fallet men innan vi vet säkert så vet vi ingenting.
Citera
2015-08-25, 19:15
Medlem
baggebo1s avatar
Folkmordspositiva Eskilstuna-Kuriren är oroliga över utvecklingen i Strängnäs. Ja, upprördheten mot asylboendet på sociala medier, alltså. De ställer oroligt frågan till polisen som svarar att det inte finns något som i nuläget pekar mot boende på asylboendet:
Citat:
Det finns ett asylboende nära platsen där våldtäkten ska ha ägt rum. Hetsen mot människor som bor där är just nu intensiv på vissa sociala medier. Kommentar?

– Jag har förstått det. Men vi har inget specifikt som pekar mot någon på asylboendet, säger Jonas Bergman.
http://ekuriren.se/nyheter/eskilstun...r-for-hogtryck

Nej. Förutom att brottet begicks precis utanför och att den här typen av grupp- och serievåldtäkter uteslutande är ett blattefenomen...
Citera
2015-08-25, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Folkmordspositiva Eskilstuna-Kuriren är oroliga över utvecklingen i Strängnäs. Ja, upprördheten mot asylboendet på sociala medier, alltså. De ställer oroligt frågan till polisen som svarar att det inte finns något som i nuläget pekar mot boende på asylboendet:
http://ekuriren.se/nyheter/eskilstun...r-for-hogtryck

Nej. Förutom att brottet begicks precis utanför och att den här typen av grupp- och serievåldtäkter uteslutande är ett blattefenomen...

Då finns det inte så mycket mer att göra än att avvakta och se. Personligen tror jag iaf att det rör sig om MENA-människor och det basserar jag på det faktum att polisen inte helt avfärdar asylboendet. Eftersom han uppfattar att det hetsas på sociala medier(läs: flashback) så borde det ligga i polisens intresse att gå ut med ett avfärdande direkt om signalementet inte alls stämmer överens med någon som man typiskt finner bland asylanterna.
Hade gm tex varit vit och pratar flytande svenska så kan man ju direkt avfärda asylanterna.

Oavsett vilka djur som begått detta brott så kan man bara hoppas att dom blir gripna snart. Eller ännu bättre,blir hittade på botten av en sjö.
Citera
2015-08-25, 19:38
Medlem
weltalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
När fan fick Albaner flyktingstatus?

De kan söka asyl och bo här ett tag ändå.
Citera
2015-08-25, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youarestupidasfuck
Då finns det inte så mycket mer att göra än att avvakta och se. Personligen tror jag iaf att det rör sig om MENA-människor och det basserar jag på det faktum att polisen inte helt avfärdar asylboendet. Eftersom han uppfattar att det hetsas på sociala medier(läs: flashback) så borde det ligga i polisens intresse att gå ut med ett avfärdande direkt om signalementet inte alls stämmer överens med någon som man typiskt finner bland asylanterna.
Hade gm tex varit vit och pratar flytande svenska så kan man ju direkt avfärda asylanterna.

Oavsett vilka djur som begått detta brott så kan man bara hoppas att dom blir gripna snart. Eller ännu bättre,blir hittade på botten av en sjö.

Se kan ju inte avfärda sanningen, är garanterat från djurparken
Citera
2015-08-25, 19:43
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youarestupidasfuck

Vad han menar när han säger att "vi har inget specifikt som pekar mot någon på asylboendet" är: "Vi vet att det är blattar och misstänker självklart att det är personer från asylboendet som begått brottet men vi har inga säkra bevis än som pekar ut någon eller några specifika individer".

De har ju signalementet som de vägrar gå ut med. Hade signalementet sagt "vita helsvenska män" hade de dels gått ut med det, dels kunnat avskriva asylboendet helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in