2015-08-23, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Det hat som nu riktas mot NL är ju helt sinnessjukt....och ger en bild av det tragiska tillståndet i riket.
När NL blivit hatad/hotad/misshandlad tillräckligt länge så borde han ta adv. Tomas Olsson till hjälp för att fixa ut ett digert skadestånd från den svenska pajas-staten.
NL borde dömts till vård - och därigenom bl.a. Skyddats från lynchmobbens sinnesförvirring.

Sinnessjukt är att inte känna hat inför det svinet. Hat är inte något som bara finns i oss människor utan en anledning(ur en evolutionär synvinkel). Hat fyller en funktion när det inte överdrivs,missriktas eller på annat sätt blir satt i oballans.
Att bara känna hat(eller kärlek) är direkt skadligt för individen såsom för gruppen.
Så vem ska man känna kärlek för och vem ska man hata för att skapa ett ballanserat samhälle? Det kan ett barn räkna ut.

Likgiltighet kan man känna inför dom som slog svinet med en golfklubba,men att mena att deras hat är oballanserat eller att dom är av samma skrot å korn som svinet lindgren är bara falskt.
Hans hat mot random kvinnor är riktigt jävla oballanserat och inte bra för någon öht. Deras hat mot honom är bra iaf för gruppen.
Citera
2015-08-23, 10:09
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Men man gjorde väl precis så som mobben skriker, skicka tillbaka brottslingen där han kom ifrån? Blatte tillbaka till MENA, Hagamannen tillbaka till Norrland. Så kan det gå.
Citera
2015-08-23, 10:18
Moderator
Tystnads avatar
Håller med många i tråden som säger att Media har en stor skuld i det som hänt nu.
Man har pekat ut NL i stora uppslag på första sidorna, medans det finns många grova brottslingar det är helt tyst om pga PK frågan!

NL borde dock inte ha släppts ut, till och med Kriminalvården anser ju han är inte redo då han inte fick permissioner.
Citera
2015-08-23, 10:22
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capodaster
Så du inser inte skillnaden i grovhet på det Flink gjort och det Lindgren gjort och ändå vill du ta en öl?
Du vet väl att det är en viss skillnad på massmord och fyllesex.
Jag inser skillnaderna, inga likheter förutom alkohol då.
Flink dödade, men det är inte brottet som sådant som gör Niklas farlig och Flink (kanske ofarlig) utan tilvvägagångssättet, upprepandet av brottet och förgovningen av det samma för varje gång.

Nu är det hypotetiskt, men ändå relativt för ingen jag kände blev attakerad/dödad.
Hade någon jag känt blivit dödad av Flinken så skulle nog hatet ätit upp den väldigt lilla sympati jag kännt för karln.
Han dödade sju, men jag är hyfsat övertygad att han är ofarligare än mig NU.

Så som jag känner för honom idag så är det: Ja.
När det gäller Niklas så är det: Big no no i självlysande, den karln vill jag inte ha runt min familj!
Ändå har jag närmare till Flinks hemtrakter och är närmare honom i ålder än NL.
Citera
2015-08-23, 10:22
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Fänrik Flink är ute sköt ihjäl sju personer var är han vem tar han?
skämt åsido jag tycker Media i Sverige ska kontrolleras av staten och inte av någon judisk familj
det är uppenbart att man hängt ut Lindgren extra extra för att han är vit för att passa deras agenda. Vi kan inte ha agendastyrd media där white guilt ska straffas hårdare medans de bruna o svarta ska klara sig.

Dags att kartlägga Flink och kapten klänning mfl
Citera
2015-08-23, 10:23
Medlem
Det är uppenbart att han inte fattade att det inte var hälsosamt för honom att flytta tillbaka till sina hemtrakter
Men nu har han fattat garanterat

Att det skulle behövas en golfklubba i skallen hans för att han till sist skulle fatta - kan för somliga kännas lite tufft, men vad ska man göra?
Lobotomi? Könsstympning? Våldtäkt? Hjärntvätt?
Citera
2015-08-23, 10:27
Medlem
accessoiress avatar
Stör mig nått enormt på att hagamannen är på första sidorna i tidningarna.. Hans nuna är inte värd att placeras där, precis som om han skulle vara ett offer??!! Några år på kåken förlåter aldrig det han gjort och heller inte rehabiliterat honom, en sådan människa kan inte bli frisk.
Citera
2015-08-23, 10:38
Bannlyst
Citat:
Nej men vi som inte gillar det nya hårdare sd samhället växa fram. Men det fattar väl inte du din lågpannade inavling.

På vilket sätt är det SD samhälle som växer fram? SD har inget inflyttade politiskt. Det nya hårdare samhället bero snarare på ett misslyckad samhälles experiment som kallas för mångkultur, det är inget som SD står för.

Samhället har lagt tillräcklig med pengar på hagamannen, så jag hoppas att polisen faktura varenda liten timme av honom för skydda och utreda eventuella brott emot honom.

Är man så jävla blåst i huvudet att man som våldtäktsman flyttar tillbaka till Norrland, skall han har en chans att överleva , så får han gömma sej i någon förort till Stockholm eller flytta utomlands.
Citera
2015-08-23, 10:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
Dags att kartlägga Flink och kapten klänning mfl

Flinken är nog smart och vet att han kan inte röra sej i krogmiljörer, utan måste bo ute på landet eller på ställen där han har en anonym tillvaro.
Citera
2015-08-23, 10:43
Medlem
Det här har ju NL bäddat för själv ! Är nog många som hade velat hålla i golfklubban och troligen ingen som känner sympati med NL
Citera
2015-08-23, 10:44
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Men man gjorde väl precis så som mobben skriker, skicka tillbaka brottslingen där han kom ifrån? Blatte tillbaka till MENA, Hagamannen tillbaka till Norrland. Så kan det gå.
Vilka har uttryckt önskemål om att Hagamannen skall släppas fri och hur korrelerar det med att vilja utvisa invandrare som begår grova brott?

Ska man ägna sig åt putslustig satir så kan man väl för bövelen försöka ha en högre lägstanivå.
Pinsamt.
Citera
2015-08-23, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Det är uppenbart att han inte fattade att det inte var hälsosamt för honom att flytta tillbaka till sina hemtrakter
Men nu har han fattat garanterat

Att det skulle behövas en golfklubba i skallen hans för att han till sist skulle fatta - kan för somliga kännas lite tufft, men vad ska man göra?
Lobotomi? Könsstympning? Våldtäkt? Hjärntvätt?

Hemtrakter? Avståndet från Umeå till Övertorneå är över 40 mil, nästan lika långt som från Stockholm till Göteborg. Hade han flyttat lika långt söderut hade han nästan kommit till Gävle...

Människor har förvånansvärt dålig koll på Sveriges geografi...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in