Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Om du läser vad du skriver och försöker använda någon av de hjärnceller du fick så inser du att det är fullkomligt ovederhäftigt. Barnargument av typen »alla som...« och »enligt dig är...men projicera inte på mig«...
Din sista mening är obetalbar egentligen: »…du tror inte att det kan göra ont«
Jodå, det är mycket som kan göra ont. Om du skulle försöka tänka skulle det nog också göra ont. Ska vi ta det igen:
- Jag säger att själva den »sexuella handlingen« är mindre allvarlig är att slå någon söder och samman. En våldtäkt kan innehålla bådadera och då är den senare delen värre. Jag vill inte att någon ska utsättas vare sig för oönskade sexuella handlingar eller våld, så varför skulle jag inte ha något emot om jag blev utsatt för det själv.
Slutledning är inte din starka sida kan jag tro.
Svarar på din fråga/påstånende igen (fast du här svara någon annan)
De flesta våldtäkter i Sverige är än så länge relationsvåldtäkter, kompis, dejt, kompiskompis, sambo, pojkvän, man, far, osv.
Än så länge är överfallsvåltäkter inte de vanligaste fall av våldtäkter.
I vilket fall som helst ett vidrigt brott!
Överfallsvåldtäkter är vanligen den våldsammare varanten, inkluderat misshandel, grovt tvång, rån osv.
I tråden här så refererar vi till Niklas Lindgrens våldtäkter, från den tidiga misslyckade och de mindre våldsamma till de två sista som innefattade grovt sadistiskt våld och även mordförsök.
Och givetvis överfallet med golfklubba i går på NL.
Om någon tycker det är jobbigare att bli misshandlad eller våldtagen, eller om det jobbigaste är att bli båda, det skiter vi i just nu.
Tråden har väldigt lite med de mjuka snälla våldtäkter du skriver om (inte för jag tycker de är snälla)