Citat:
Ursprungligen postat av
ensamkrigaren
Elin Krantz mördare fullbordade en våldtäkt och mördade sitt offer. När går han fri? Kommer media rapportera om detta och var han bosätter sig? Kommer någon misshandla honom med golfklubba? Sanningen är att invandrare är grovt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken, men man väljer att lyfta fram en svensk. Niklas Lindgren är i praktiken att likställa med en posterboy för alla Sveriges våldtäktsmän. Naturligtvis finns det en agenda bakom det och du och många med dig sväljer allt med hull och hår. Den "skräck" kvinnorna i Umeå levde med på grund av Hagamannen är vad kvinnor i Malmö får leva med varje dag. Det är på grund av medias hets mot honom den här attacken skedde, önskar att de även kunde lyfta fram andra förövare.
Det var lite av min poäng- inte att beskylla invandrare.
Men vi kan ta detta fall, denna person har våldtagit och mördat en tjej - får vi namn och bild på personen? Givetvis inte, och de flesta vet varför.
jag är t om för att beskydda sådana dårar ifrån pöbeln.
Hela min poäng var att belysa hyckleriet när alla vänsterfittor behandlade SD som galningar som ville jaga pedofiler, men när det berör en våldtäktsman- vit i detta fall, annars skrivs det inget givetvis - så ska "ALLA" veta om det. Och var han befinner sig, ja , t o m hot om våld bedrivs ölppet på facebook och twitter och svensk media med polis ignorerar det.
Återigen: brott mot barn är värre än brott mot kvinnor.