Citat:
Ursprungligen postat av
Smegma
Haga skulle ha dömts till LPT SUP. För hans egen skull. Jag har jobbat med sådana här svärmorsdrömmar. Begäret försvinner inte. Det är en sjukdom som inte kan botas. Möjligtvis sterilisering. Men tankarna kommer alltid att finnas där.
Inte ett enda utlåtande har kommit från någon insatt läkare eller beslutsfattare beträffande frigivningen av Haga.
Märkligt.
(ge haga en kvarte vodka och lämna honom ensam....voilá...)
Den läkaren som utalar sig om en positiv förändring och hagamannen därefter sexmördar någon blir rätt bränd på bål, därav inget utalande.
Sterilisering hjälper inte, det gör bara att han inte kan föra sina gener vidare (vilket han redan gjort när han redan har barn) kemisk kastrering sägs ta bort mycket, men när det gäller sadismen är jag tveksam.
När han inte fick upp pillevinken använde han ju en trädgren istället.
Den här våltäktmannen var inte ute efter sex, han var ute efter att våldsamt förnedra någon, och det upprepades och escalerade för varje gång till att bli värre.
Sex hade han förmodligen hemma, han fick iallfall komma till ganska precis 9 månader innan han sista barn föddes, samtidigt som hans fru/sambo låg på BB så var han ute och våldtog.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nach Onmi
Jo det kan botas men det kommer inte ske på Rättspsyk inom överskådlig framtid och definitivt inte om såna som du jobbar med dem. Du låter mer som om du skulle jobba på ett lager eller någonting där du inte har med andra människor att göra.
Många jobbar på olika ställen, även jag som har så kass människosyn jobbar med människor.