De flesta killar, oavsett ålder, sexualitet, nationalitet är stolta över sin penis. Men på ett sunt sätt. Freudian penis pride. Varför inte vara stolt över sin kropp? Är ju skitbra. Får erkänna att när jag märker att de i duschen på gymmet är mindre än mig så visar jag upp min, handduken torkar jag mig med naken och jag duschar med kuken utåt. Ibland är där någon med en lång jävel som flashar med den för att svara på sms naken i omkl. rummet. Då håller jag handen för kuken som jag klämmer ihop när jag går in i duchen som en jävla suspensoar för att han inte ska kunna se min, duschar mot väggen, handuken som en hula-hula kjol, torkar mig med kalsonger... Är väl att vi män har en kroppsdel som de flesta kvinnor tänder på (fast kulturen inte låter dom visa det) medan det finns ass-men, bröstfanatiker och fittälskare hos män. Män är sexobjekt lika mkt som kvinnor, kolla typ Justin Bieber och One Direction. Bara för att man inte ser deras penisar... Tjejer skriker i tusental på konserter för att de vill innerst inne se deras.../ta på deras.../få deras instoppade i.... Man tävlar la lite vem som har bäst penis I guess män emellan.
Även om du skulle ha en 13 cm så är det
det organ hon människan (man och kvinna) som ger mest makt. Även om du skulle ha 13 cm och du skulle säga det till kvinnor så respekterar kvinnor dig för att du har en penis. En 12-13 cm är nog för att det ska vara riktigt skönt om killen knullar bra, säger mina tjejkompisar och dom vet att jag inte har liten så e inte drf. Jag har alltid surfat på att jag har en penis. Jag har inte en stor penis men jag har en. Vissa tjejkompisar tycker att man e så gullig, undrar hur stor den är, skrattar åt saker man säger någon utan penis inte skulle få några skratt för. Sure vissa tjejkompisar vill se den och dom jag haft blir inte kåta för 5 öre vad jag vet men säger "vad fin!". När dom är fulla kan man bara dra fram den om man känner sig ledsen och ensam sen klänger dom på en hela kvällen och lovebombar med att man är "en fantastisk kille", "helt underbar" och erkänner 5-10 min innan man går hem att dom blev sjukt våta av att få se min kuk. Alltså jag har inte ens så stor. Ingen 20+ fb kuk här. Tjejer älskar penis! Dom verkligen älskar, älskar, älskar penis. Dom tjejer jag snackat med gillar dock inte när killar dirtytalkar om sin kuk eller "sin stora kuk" på eget initiativ som första steg för då misstar dom det för skryt eller mansgrisande pga dålig självkänsla oavsett vad du ger för siffra du slänger fram i 7 fall av 10. Men om dom snackar penisar och vad dom gillar för sort så (om tillfället är rätt) erbjud att visa den på badrummet lite diskret. Någon till tjej kommer kanske följa med för att vilja se (typ som i lågstadiet). Visa en kort stund. Säger dom att dom vill se igen så dra fram den och du får du en avrunkning eller en avsugning, eller säger dom att dom blir genomvåta - att den var fin eller stor eller snygg eller lång eller att du har ett stort ollon (i positiv bemärkelse) så ta steget och sätt på båda. Tror du inte att du kan hålla dig från att få stånd (om du är exhibitionist) så är det 70% en hånfull kommentar om att du tänder på att blotta dig och sen kanske det tas upp efter festen eller 30% att de blir sexuellt. Var inställd på att visa den slak eller typ nästan slak (så att den fortf. pekar ner) en kort stund. Sen gå ut. Dom kmr klänga på dig på förkröket lite. När ni går ut. När ni ev går hem. Gör det på ngn chill open-minded tjej som gärna snackar sex och inte förtränger att dom älskar penis, 1-2 kanske hakar in på toaletten. Gör det på en hemmafest. Säg inte att du har stor om du har stor, det får bli en överraskning. Skryt är mansgriseri. Att låta dom titta lite är ett experiment på hur mkt makt du har av att ha en snopp

det är underbart att vara född med en sån, skulle vilja ha en sån. Spelar ingen roll om du är en tanig 17 åring om du har 17cm totalslak och riktigt stora kulor - du har ändå större chans på att få knulla 60% av de tjejer som tittar om du skulle ställas naken brevid en 34 årig kroppsbyggare givet att båda ser hyfsat bra ut. Tyvärr har många killar svårt att hantera möjligheterna till att få ha sex varje dag om de ser okey/bra ut och har en 20-25cm penis. De gör misstaget att skryta vid fel tillfälle om hur xl-kondomer inte passar osv. och vissa tjejer tror att "aha han är en blottare och vill snuska och visa den", "okey, han har dålig självkänsla". Jag vet en som jag kände som var elitfriifrottare på Sverige-nivå. Han köpte dräckter som visade allt där nere och han hade typ min 18cm slak. Klart man kollar. Klart man blev ledsen att man inte var en riktig kille när tjejer man kände som sett honom tävla pratade om hans stora kuk (syntes ju...). Jag visste att skulle jag stå där vid startblocket brevid skulle det vara jag med min pojksnopp mot hans manliga... Så är det. Vet en annan som sa ngt om att "jag har stor snopp" (yeah, vissa vuxna killar i 30-20 års åldern säger faktiskt "snopp") när hissdörrarna stängde och visade mig en erigerad penis snabbt i hissen och att den var 22cm och något om att "allt under 20 är litet". Han är chef och tjänar 80 000 - 100 000 i mån (fick bonus på 100 000 över en dag vi sågs...). Man skulle kunna tro att han var 15. Dessutom är han mkt intelligent. Han är bisexuell dessutom så att vara stolt över sin penis och när man är man så stolt att man spricker inte veta hur man ska visa upp den så att ryktesvägen och respekten de väntas få för att ha en stor sak gäller oavsett sexualitet/ålder/inkomstgrupp. Vet 3-4 andra fall där en patologiskt skryter om sin kuk flera gånger per månad. Till tjejer. Till kompisar av manligt kön. I min högstadieklass hade många stora. Så vart att flera skröt och sen vart det lite indirekta kommentarer om att "min är större än din" och lite banka på bröstet.
Flickor tycker om pojkars snoppar mer än pojkar tycker om bröst. Mycket mer. Därav har ni som är män något åtråvärt mellan benen som hundra miljoner på jorden därute längar efter just nu. Svårt att föreställa sig eller hur? Och killar gillar att tjejer bekräftar deras. Har ni haft tjejkompisar där ingen vill/kommer/har gjort ngt sexuellt med den andre? Dom snackar om hur nice det är med stora ollon - "den såg ut som esvamp - det är bättre än lång tom bättre än grov", grova kukar, uppåtkukar som drar mot g-punkten, hur "ah han hade bara 12cm och sjukt stor hängpung men han var ett jävla djur, vill bara ha hans kuk i mig hela tiden" och "han hade 21 cm - gjorde ont först men så jävla skönt med en pojke med asstor... skönt mot livmodertappen".
Inget fel med att vara stolt över sin kropp. Önskar att jag var mer stolt över min snopp. Men man bör inte skryta över den. Yeah I know jag tipsade om att visa i privatrum om ngn vill se men alltså... Många tjejer älskar kuk men många tjejer tycker det är turn off när killar skryter om sin... Har en tjejkompis som har sex med en killkompis som har nämnt sin stora grej mellan benen på fester där jag varit med 3-5 gr. Hon tycker bara det är tröttsamt typ "jag vet exakt hur den ser ut så... varför nämner han det? dålig självkänsla?". Samma om man duschar med en kompis i gymmet, på skolan, bastar med öl whatever. Asså killar kollar ju in varandras en kort stund så alla vet hur stor den andre är. Onödigt att kommentera. Blir bara dålig stämning och du som har stor tjänar inget på att strö salt i såren. Var ansvarsfull om du har stor penis. Sure, visa den om ngn vill se - sure, säg din längd på knullkontakt men varför såra andra killar och varför göra så tjejer tycker du är "just another mansgris"