2015-08-21, 05:15
Bannlyst
Jag tänker främst på den stora kuk och fitt-tråden som domineras av män och även sexsidor. Varför är män så förtjusta i sina vidriga organ medan kvinnor, som faktiskt har vackra organ, inte är det? En optimal fitta tillhörande en kvinna är kliniskt vacker. Detsamma gäller deras rumpor. Män har ingenting att komma med. Men ändå är det dem som skyltar med det, medan majoriteten kvinnor lägger pannan för vecket... Varför går inte detta in i männens skallar?

Jag anser att det är narcissism. Men däremot inte om kvinnor skulle göra likadant, för då hade det varit rationellt baserat.
Senast redigerad av Spacetime. 2015-08-21 kl. 05:19.
Citera
2015-08-21, 05:20
Medlem
Daredevil999s avatar
Vad är rent objektivt attraktivt med ett slemmigt hål?
Citera
2015-08-21, 05:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daredevil999
Vad är rent objektivt attraktivt med ett slemmigt hål?

Det är estetiskt tilltalande med en kliniskt utformad fitta. Män tänder på främmande kvinnors fittor av en anledning. Kvinnor gör det inte beträffande främmande mäns kukar. Att lägga upp en bild på sin kuk är som att posta en bild på sitt öra. Helt jävla meningslöst.
Citera
2015-08-21, 05:36
Medlem
zaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Det är estetiskt tilltalande med en kliniskt utformad fitta. Män tänder på främmande kvinnors fittor av en anledning. Kvinnor gör det inte beträffande främmande mäns kukar. Att lägga upp en bild på sin kuk är som att posta en bild på sitt öra. Helt jävla meningslöst.

Dock är max 5% av alla fittor "kliniskt" utformade. Många ser helt vidriga ut
Citera
2015-08-21, 05:46
Medlem
Daredevil999s avatar
Citat:

Driver du med mig? Majoriteten av fittor ser ut som något som blev kvar efter de spelade in motorsågsmassakern. Män tänder inte på fittan, de tänder på tanken att stoppa in den i fittan, vilket är en väsentlig skillnad. Ge män fotografier enbart på fittor, tror att risken är att de snarare spyr än runkar.

Det finns nog ingen fitta i världen som jag tyckt ser attraktiv ut.
Citera
2015-08-21, 05:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daredevil999
Driver du med mig? Majoriteten av fittor ser ut som något som blev kvar efter de spelade in motorsågsmassakern. Män tänder inte på fittan, de tänder på tanken att stoppa in den i fittan, vilket är en väsentlig skillnad. Ge män fotografier enbart på fittor, tror att risken är att de snarare spyr än runkar.

Det finns nog ingen fitta i världen som jag tyckt ser attraktiv ut.

Det resonemanget faller som ett korthus, då kvinnor inte resonerar på ett motsvarande sätt kring visuella bilder på främmande mäns kukar (att få den främmande kuken i sig). Jag vet inte varför ni blandar in vidriga fittor. Självklart existerar dessa, likt fula ansikten. 5%-uppskattningen var sannerligen cynisk men min poäng kvarstår oavsett.
Citera
2015-08-21, 06:24
Medlem
cbatbhs avatar
Citat:
Det resonemanget faller som ett korthus, då kvinnor inte resonerar på ett motsvarande sätt kring visuella bilder på främmande mäns kukar (att få den främmande kuken i sig). Jag vet inte varför ni blandar in vidriga fittor. Självklart existerar dessa, likt fula ansikten. 5%-uppskattningen var sannerligen cynisk men min poäng kvarstår oavsett.
Hur kan du som man säga vad kvinnor tycker och inte tycker om?

Även om det var 100 kvinnor som skulle sagt till dig att de inte tänder på "snygga" kukbilder eller om du själv var kvinna och inte tände på det så är det ett subjektivt ämne.

Det finns inget objektivt gällande vad någon tycker eller tänder på.
Citera
2015-08-21, 06:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
Hur kan du som man säga vad kvinnor tycker och inte tycker om?

Även om det var 100 kvinnor som skulle sagt till dig att de inte tänder på "snygga" kukbilder eller om du själv var kvinna och inte tände på det så är det ett subjektivt ämne.

Det finns inget objektivt gällande vad någon tycker eller tänder på.

För att kvinnor vill inte ens se kukbilder på sexsidor! Det är i så fall endast av tekniska skäl (storlek-verifikation eller annat) de ber om om det. Med ordet "objektivt" menar jag "rådande överens", även om det finns filosofer (långt ifrån alla) inom estetik som hävdar att skönhet är objektiva egenskaper.
Senast redigerad av Spacetime. 2015-08-21 kl. 06:43.
Citera
2015-08-21, 06:58
Medlem
empoisonnes avatar
Vad är en kliniskt utformad fitta?
Citera
2015-08-21, 07:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Vad är en kliniskt utformad fitta?

Sicken amatörfråga. En kliniskt vacker fitta är kompakt, tajt, päronformad och utan häng.
Citera
2015-08-21, 07:33
Medlem
rytaris avatar
Citat:

Finns gott om tjejer som tänder på att se kuk, dock ska de redan vara lite intresserade av killen redan men tänder på att se kukbilder och kukar finns det många damer som gör
Citera
2015-08-21, 07:41
Medlem
Citat:
Jag tänker främst på den stora kuk och fitt-tråden som domineras av män och även sexsidor. Varför är män så förtjusta i sina vidriga organ medan kvinnor, som faktiskt har vackra organ, inte är det? En optimal fitta tillhörande en kvinna är kliniskt vacker. Detsamma gäller deras rumpor. Män har ingenting att komma med. Men ändå är det dem som skyltar med det, medan majoriteten kvinnor lägger pannan för vecket... Varför går inte detta in i männens skallar?

Jag anser att det är narcissism. Men däremot inte om kvinnor skulle göra likadant, för då hade det varit rationellt baserat.
Jag antar att du är en brud.
Att du tänder på filttor och inte av kukar säger mer om dig än om männen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in