det är underbart att vara född med en sån, skulle vilja ha en sån. Spelar ingen roll om du är en tanig 17 åring om du har 17cm totalslak och riktigt stora kulor - du har ändå större chans på att få knulla 60% av de tjejer som tittar om du skulle ställas naken brevid en 34 årig kroppsbyggare givet att båda ser hyfsat bra ut. Tyvärr har många killar svårt att hantera möjligheterna till att få ha sex varje dag om de ser okey/bra ut och har en 20-25cm penis. De gör misstaget att skryta vid fel tillfälle om hur xl-kondomer inte passar osv. och vissa tjejer tror att "aha han är en blottare och vill snuska och visa den", "okey, han har dålig självkänsla". Jag vet en som jag kände som var elitfriifrottare på Sverige-nivå. Han köpte dräckter som visade allt där nere och han hade typ min 18cm slak. Klart man kollar. Klart man blev ledsen att man inte var en riktig kille när tjejer man kände som sett honom tävla pratade om hans stora kuk (syntes ju...). Jag visste att skulle jag stå där vid startblocket brevid skulle det vara jag med min pojksnopp mot hans manliga... Så är det. Vet en annan som sa ngt om att "jag har stor snopp" (yeah, vissa vuxna killar i 30-20 års åldern säger faktiskt "snopp") när hissdörrarna stängde och visade mig en erigerad penis snabbt i hissen och att den var 22cm och något om att "allt under 20 är litet". Han är chef och tjänar 80 000 - 100 000 i mån (fick bonus på 100 000 över en dag vi sågs...). Man skulle kunna tro att han var 15. Dessutom är han mkt intelligent. Han är bisexuell dessutom så att vara stolt över sin penis och när man är man så stolt att man spricker inte veta hur man ska visa upp den så att ryktesvägen och respekten de väntas få för att ha en stor sak gäller oavsett sexualitet/ålder/inkomstgrupp. Vet 3-4 andra fall där en patologiskt skryter om sin kuk flera gånger per månad. Till tjejer. Till kompisar av manligt kön. I min högstadieklass hade många stora. Så vart att flera skröt och sen vart det lite indirekta kommentarer om att "min är större än din" och lite banka på bröstet.
 det är underbart att vara född med en sån, skulle vilja ha en sån. Spelar ingen roll om du är en tanig 17 åring om du har 17cm totalslak och riktigt stora kulor - du har ändå större chans på att få knulla 60% av de tjejer som tittar om du skulle ställas naken brevid en 34 årig kroppsbyggare givet att båda ser hyfsat bra ut. Tyvärr har många killar svårt att hantera möjligheterna till att få ha sex varje dag om de ser okey/bra ut och har en 20-25cm penis. De gör misstaget att skryta vid fel tillfälle om hur xl-kondomer inte passar osv. och vissa tjejer tror att "aha han är en blottare och vill snuska och visa den", "okey, han har dålig självkänsla". Jag vet en som jag kände som var elitfriifrottare på Sverige-nivå. Han köpte dräckter som visade allt där nere och han hade typ min 18cm slak. Klart man kollar. Klart man blev ledsen att man inte var en riktig kille när tjejer man kände som sett honom tävla pratade om hans stora kuk (syntes ju...). Jag visste att skulle jag stå där vid startblocket brevid skulle det vara jag med min pojksnopp mot hans manliga... Så är det. Vet en annan som sa ngt om att "jag har stor snopp" (yeah, vissa vuxna killar i 30-20 års åldern säger faktiskt "snopp") när hissdörrarna stängde och visade mig en erigerad penis snabbt i hissen och att den var 22cm och något om att "allt under 20 är litet". Han är chef och tjänar 80 000 - 100 000 i mån (fick bonus på 100 000 över en dag vi sågs...). Man skulle kunna tro att han var 15. Dessutom är han mkt intelligent. Han är bisexuell dessutom så att vara stolt över sin penis och när man är man så stolt att man spricker inte veta hur man ska visa upp den så att ryktesvägen och respekten de väntas få för att ha en stor sak gäller oavsett sexualitet/ålder/inkomstgrupp. Vet 3-4 andra fall där en patologiskt skryter om sin kuk flera gånger per månad. Till tjejer. Till kompisar av manligt kön. I min högstadieklass hade många stora. Så vart att flera skröt och sen vart det lite indirekta kommentarer om att "min är större än din" och lite banka på bröstet.Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106