2015-08-25, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Jag tänker främst på den stora kuk och fitt-tråden som domineras av män och även sexsidor. Varför är män så förtjusta i sina vidriga organ medan kvinnor, som faktiskt har vackra organ, inte är det? En optimal fitta tillhörande en kvinna är kliniskt vacker. Detsamma gäller deras rumpor. Män har ingenting att komma med. Men ändå är det dem som skyltar med det, medan majoriteten kvinnor lägger pannan för vecket... Varför går inte detta in i männens skallar?

Jag anser att det är narcissism. Men däremot inte om kvinnor skulle göra likadant, för då hade det varit rationellt baserat.

Oerfarna, korkade män tror då att om de postar en bild på sin kuk att kvinnor ska tycka den är intressant eftersom de ju själva gillar att se på fittor. I och för sig så är nog fler kvinnor intresserade av att se på kukar än hur många som säger sig vara det.
Citera
2015-08-25, 09:06
Medlem
Rymd-Tores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Oerfarna, korkade män tror då att om de postar en bild på sin kuk att kvinnor ska tycka den är intressant eftersom de ju själva gillar att se på fittor. I och för sig så är nog fler kvinnor intresserade av att se på kukar än hur många som säger sig vara det.

Dom kanske inte gillar att få organbilden hux flux när de chattar på MSN. De kanske vill "bygga upp något" innan. Vanlig kliché om kvinnors sexualitet.

Sen tror jag att det är en sexuell handling av mannen att skicka en bild på sin kuk. Han kanske är kåt innan han börjar chatta på MSN, sen blir han ännu kåtare när han chattar med en kvinna, sen når han klimax när han skickar bilden.

Att en kvinna skulle posta en bild på sin fitta känns som en helt absurd tanke.
Senast redigerad av Rymd-Tore 2015-08-25 kl. 09:09.
Citera
2015-08-25, 09:08
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=laINdFF_eM4
Citera
2015-08-25, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Den här tråden var kul.

Den föder (förmodligen oavsiktligen) mitt ego rätt bra, i och med att flera skribenter hävdar att "ingen kvinna vill ha kukbilder".

Det betyder ju att jag måste ha gjort något extraordinärt rätt i och med att jag har blivit ombedd att skicka just det av vissa kvinnor under min livstid.

Huruvida jag gick med på det eller ej behöver ingen annan veta. Men jag kan säga så mycket att jag aldrig skulle komma på tanken att skicka en sån bild objuden. De "män" som gör det kan inte vara särskilt framgångsrika med kvinnor överlag om de uppriktigt tror att det skulle vara en bra strategi.

Hehe. Jag hade inte skickat en kukbild från mobilen. Jag är fantastiskt fumlig med just mobiler och kan ofta ovetandes aktivera saker i fickan. Tänk om min kukbild skickas till fel mottagare när den ligger i fickan? Exempelvis rektorn för universitetet.. Är inte en doktorandtjänst i fara då?

För diskussionens skull... En gång skrev jag till en tjej att jag var tvungen att byta dator när en bild till hennes skulle skickas och då blev hon faktiskt uppspelt. Men det var endast för bilden var där! Så ja, har de en emotionell koppling kan det vara en annan femma.
Senast redigerad av Spacetime. 2015-08-25 kl. 15:05.
Citera
2015-08-26, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hackebeilchen
Då ser du ju verkligen världen genom ett heterosexuellt filter. Det är den manliga kroppen som är vacker estetiskt. Den kvinnliga kroppen är "vacker" för att du ska bli kåt. Den kvinnliga kroppen har inga egenskaper som är åtråvärda annat än sexuellt. Mannen visar sin kuk eftersom han vet att den är vacker. Det är av samma skäl som så gott som alla kulturer har fallossymboler.

Förmodligen av andra skäl än estetiska. Män har alltid haft höga tankar om sig själva. Avbildningar är ett uttryck för detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Hackebeilchen
Märkliga omklädningsrum som du vistas i. Det är klart att man går helnaken i ett omklädningsrum om man inte lider av hämningar.

Jag har inget behov att hävda mig. Den enda självreflektion jag hade som ung var att kuken inte alltid var stor, vilket störde mig. Även fast det är menat att den ska växa.
Citera
2015-08-26, 19:31
Medlem
Gosifs avatar
För män har alltid fått stoltsera med sina enorma lemmar. Sen barnsben har vi fått springa omkring nakna med snorren i vädret, samtidigt som flickor måste skyla sig direkt när de springer omkring nakna bland sina föräldrar. Sen barnsben är det tabu för kvinnor att tycka om sitt slemmiga hål..
Citera
2015-08-26, 19:54
Medlem
Glad att min fitta åtminstone är så snygg den kan bli men förjust i den skulle jag inte säga att jag är. Tycker fittor är fula medan vissa kukar är läckra,ja, även främlingars.
Citera
2015-08-26, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Glad att min fitta åtminstone är så snygg den kan bli men förjust i den skulle jag inte säga att jag är. Tycker fittor är fula medan vissa kukar är läckra,ja, även främlingars.

Men hur stor variation är det egentligen på kukar?! Utöver förhud eller inte förhud..(ett fåtal är sneda). En annan anledning till att en kuk-tråd är meningslös till skillnad från fittor som har stor variation. Heterotjejer gillar lesbisk porr medan killar hatar bögporr, även med enskilda män.
Citera
2015-08-26, 20:55
Medlem
Citat:
Men hur stor variation är det egentligen på kukar?! Utöver förhud eller inte förhud..(ett fåtal är sneda). En annan anledning till att en kuk-tråd är meningslös till skillnad från fittor som har stor variation. Heterotjejer gillar lesbisk porr medan killar hatar bögporr, även med enskilda män.
Jag älskar min kuk, pratar och klappar den dagligen.
Min kuk älskar att knulla fitta, mus och en skön mun på en vacker kvinna.
Min kuk är min Gud!
Då det råder religionsfrihet så får jag prata om min Gud kuken hur mycket jag vill.
Det är bara fula vänsterfittor som inte kan få kuk som hatar kukar, lite som fattiga som är avundsjuka
På rika.
Kukbrist är den kliniska termen på deras problem!
Citera
2015-08-26, 21:54
Medlem
JehovasFittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Den här tråden var kul.

Den föder (förmodligen oavsiktligen) mitt ego rätt bra, i och med att flera skribenter hävdar att "ingen kvinna vill ha kukbilder".

Det betyder ju att jag måste ha gjort något extraordinärt rätt i och med att jag har blivit ombedd att skicka just det av vissa kvinnor under min livstid.

Huruvida jag gick med på det eller ej behöver ingen annan veta. Men jag kan säga så mycket att jag aldrig skulle komma på tanken att skicka en sån bild objuden. De "män" som gör det kan inte vara särskilt framgångsrika med kvinnor överlag om de uppriktigt tror att det skulle vara en bra strategi.

Du är inte unik! Har hänt mig också. Men för att "inbjudan" ska komma så krävs det ju att det redan finns någon slags sexuell relation eller åtminstone sexuell spänning (om än bara över internet/telefon). En kukbild är aldrig det som skapar spänningen utan det måste man göra med en len tunga...
Citera
2015-08-26, 22:19
Medlem
Citat:

De omskärda är snygga enligt mig, de med förhud är inte. Klart det är skillnad- längd, grov, vissa har större ollon, ådror syns mer eller mindre, rakad/inte rakad...
Jag är hetero och hatar lesbiskt för jag hatar fittor.
Citera
2015-08-26, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
De omskärda är snygga enligt mig, de med förhud är inte. Klart det är skillnad- längd, grov, vissa har större ollon, ådror syns mer eller mindre, rakad/inte rakad...
Jag är hetero och hatar lesbiskt för jag hatar fittor.

Det är en negligerbar skillnad mellan sub-kategorierna av kukmodeller. Jag förstår inte den sexuella laddningen. Har du sett en har du sett alla. På vilket sätt skiljer sig två grövre kukar mellan varandra (omskurna eller inte). Jag hävdar att skillnaderna är minimala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in