2017-12-06, 19:05
Medlem
Hej!

Jag vill verfra Etherium frn min Kraken till min Binance och sedan kpa IOTA fr dessa. Vet inte riktigt hur man gr tillvga och nr Kraken laggar nt s enormt blir det genast jobbigare. Tacksam fr svar!
Citera
2017-12-06, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Hej!

Jag vill verfra Etherium frn min Kraken till min Binance och sedan kpa IOTA fr dessa. Vet inte riktigt hur man gr tillvga och nr Kraken laggar nt s enormt blir det genast jobbigare. Tacksam fr svar!

Har inte anvnt varken Biance eller Kraken men rent generellt funkar det nog lika. P Binance borde du ha ngon form av wallet eller skapa en Eth wallet och generera fram en adress. Frn Kraken sen vljer du send och anger adressen du genererat fram p Biance, viktigt r att skriva adressen rtt annars finns risk att dina eth frsvinner.
Citera
2017-12-07, 11:32
Medlem
Jag har haft problem med att komma in p sidan ett par dagar, ngon som vet vad som hnder?
Fr Error 520.
Citera
2017-12-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdogonlytosatan
Jag har haft problem med att komma in p sidan ett par dagar, ngon som vet vad som hnder?
Fr Error 520.
Hnder tyvrr ganska ofta med kraken. Sidan r verbelastad titt som ttt..
Citera
2017-12-07, 13:56
Medlem
Har ocks sttt p att man inte kommer in p sidan korrekt. Uppdatera fnstret brukar lsa det, segt att bli utloggad nr det blir 520 bara.

Ngon som har koll hur lng tid en verfring med SEPA bukar ta? Skickades frn banken idag s borde vara inne p Kraken p mndag/tis?
Citera
2017-12-07, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle
Har ocks sttt p att man inte kommer in p sidan korrekt. Uppdatera fnstret brukar lsa det, segt att bli utloggad nr det blir 520 bara.

Ngon som har koll hur lng tid en verfring med SEPA bukar ta? Skickades frn banken idag s borde vara inne p Kraken p mndag/tis?

Fr mig gick det p 1 dag. Du borde ha det imorgon
Citera
2017-12-07, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle

Fr mig nr jag gr uttag eller stter in och jag gr det typ kl8 p morgonen brukar det dyka upp p eftermiddagen samma dag, men annars nsta bankdag.
Citera
2017-12-08, 14:54
Medlem
trattfans avatar
Serist, vad sysslar Kraken med? Det r verkligen omjligt att frska kpa/slja
Citera
2017-12-09, 02:30
Medlem
snedtrippens avatar
Jag har varit riktigt jkla irriterad p Kraken under de senaste veckorna.. det gr ju inte att gra s mycket alls dr lngre verkar det som.

Har mestadels anvnt mig utav Kraken och det under en lng period.. men nu vetefan.

Ngon som vill dela med sig utav erfarenheter frn andra stllen?
Citera
2017-12-11, 15:46
Medlem
SYSTEMexes avatar
Important: The name on the Bank account you are depositing from must match the name on the Kraken account you are depositing into

Lt sga jag i passet heter "Sven Johan Svensson" P min bank str det bara "Sven Svensson" d "Johan" r mitt mellannamn. P kraken fyllde jag i "Sven Johan Svensson". Kan det bli problem?
Citera
2017-12-11, 17:53
Medlem
SYSTEMexes avatar
Gjorde ett acc till med endast fr, efternamn men blev fundersam igen.. om man vill bli tier 3 mste ju Krakenaccet och passet stmma verens.. UUh hatar snt hr -.-'

Testade att skicka 1 till ursprungliga kontot, fr se hur det gr
Citera
2017-12-13, 20:27
Avstngd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Gjorde ett acc till med endast fr, efternamn men blev fundersam igen.. om man vill bli tier 3 mste ju Krakenaccet och passet stmma verens.. UUh hatar snt hr -.-'

Testade att skicka 1 till ursprungliga kontot, fr se hur det gr

Du kommer allts in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in