2017-12-06, 19:05
Medlem
Hej!

Jag vill överföra Etherium från min Kraken till min Binance och sedan köpa IOTA för dessa. Vet inte riktigt hur man går tillväga och när Kraken laggar nåt så enormt blir det genast jobbigare. Tacksam för svar!
Citera
2017-12-06, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Hej!

Jag vill överföra Etherium från min Kraken till min Binance och sedan köpa IOTA för dessa. Vet inte riktigt hur man går tillväga och när Kraken laggar nåt så enormt blir det genast jobbigare. Tacksam för svar!

Har inte använt varken Biance eller Kraken men rent generellt funkar det nog lika. På Binance borde du ha någon form av wallet eller skapa en Eth wallet och generera fram en adress. Från Kraken sen väljer du send och anger adressen du genererat fram på Biance, viktigt är att skriva adressen rätt annars finns risk att dina eth försvinner.
Citera
2017-12-07, 11:32
Medlem
Jag har haft problem med att komma in på sidan ett par dagar, någon som vet vad som händer?
Får Error 520.
Citera
2017-12-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdogonlytosatan
Jag har haft problem med att komma in på sidan ett par dagar, någon som vet vad som händer?
Får Error 520.
Händer tyvärr ganska ofta med kraken. Sidan är överbelastad titt som tätt..
Citera
2017-12-07, 13:56
Medlem
Har också stött på att man inte kommer in på sidan korrekt. Uppdatera fönstret brukar lösa det, segt att bli utloggad när det blir 520 bara.

Någon som har koll hur lång tid en överföring med SEPA bukar ta? Skickades från banken idag så borde vara inne på Kraken på måndag/tis?
Citera
2017-12-07, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle
Har också stött på att man inte kommer in på sidan korrekt. Uppdatera fönstret brukar lösa det, segt att bli utloggad när det blir 520 bara.

Någon som har koll hur lång tid en överföring med SEPA bukar ta? Skickades från banken idag så borde vara inne på Kraken på måndag/tis?

För mig gick det på 1 dag. Du borde ha det imorgon
Citera
2017-12-07, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle

För mig när jag gör uttag eller sätter in och jag gör det typ kl8 på morgonen brukar det dyka upp på eftermiddagen samma dag, men annars nästa bankdag.
Citera
2017-12-08, 14:54
Medlem
trattfans avatar
Seriöst, vad sysslar Kraken med? Det är verkligen omöjligt att försöka köpa/sälja
Citera
2017-12-09, 02:30
Medlem
snedtrippens avatar
Jag har varit riktigt jäkla irriterad på Kraken under de senaste veckorna.. det går ju inte att göra så mycket alls där längre verkar det som.

Har mestadels använt mig utav Kraken och det under en lång period.. men nu vetefan.

Någon som vill dela med sig utav erfarenheter från andra ställen?
Citera
2017-12-11, 15:46
Medlem
SYSTEMexes avatar
Important: The name on the Bank account you are depositing from must match the name on the Kraken account you are depositing into

Låt säga jag i passet heter "Sven Johan Svensson" På min bank står det bara "Sven Svensson" då "Johan" är mitt mellannamn. På kraken fyllde jag i "Sven Johan Svensson". Kan det bli problem?
Citera
2017-12-11, 17:53
Medlem
SYSTEMexes avatar
Gjorde ett acc till med endast för, efternamn men blev fundersam igen.. om man vill bli tier 3 måste ju Krakenaccet och passet stämma överens.. UUh hatar sånt här -.-'

Testade att skicka 1€ till ursprungliga kontot, får se hur det går
Citera
2017-12-13, 20:27
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Gjorde ett acc till med endast för, efternamn men blev fundersam igen.. om man vill bli tier 3 måste ju Krakenaccet och passet stämma överens.. UUh hatar sånt här -.-'

Testade att skicka 1€ till ursprungliga kontot, får se hur det går

Du kommer alltså in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in