2017-12-13, 21:12
Medlem
Cuzco1s avatar
Någon som har lyckats plocka ut € idag?
Jag får bara Error 520, "Feature Disabled This feature is not currently available." eller "Service is currently disabled. Please try again later" när jag klickar på Withdraw. Det har alltid fungerat felfritt tidigare men antar att det beror på det höga trycket som är just nu.
Citera
2017-12-13, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuzco1
Jag får bara Error 520, "Feature Disabled This feature is not currently available." eller "Service is currently disabled. Please try again later" när jag klickar på Withdraw. Det har alltid fungerat felfritt tidigare men antar att det beror på det höga trycket som är just nu.

Det är vanligt när det är så högt tryck som det är nu. Om du fortsätter refresha (längsta det tagit mig är typ... 20 refreshes) så lyckas du få upp withdrawal panelen tillslut.
Citera
2017-12-13, 21:29
Medlem
Cuzco1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dioz
Det är vanligt när det är så högt tryck som det är nu. Om du fortsätter refresha (längsta det tagit mig är typ... 20 refreshes) så lyckas du få upp withdrawal panelen tillslut.

Refreshar som en galning. Nu lyckades jag äntligen få upp SEPA Withdrawal, kan dock bara plocka ut en bråkdel av pengarna. Har väntat i 2-3 dygn på att få tier 3 verifierad. Allt verkar gå väldigt långsamt just nu..
Citera
2017-12-14, 11:00
Medlem
Jag tänkte börja med kraken för att handla Ripple men märker som ni andra att sidan ibland är väldigt trög... Är det något att lita på? Eller har ni andra förslag på hederliga sidor som jag kan handla Ripple på?
Eller förlsag en hederlig sida som man kan handla BÅDE IOTA och Ripple på, med euro?
Citera
2017-12-14, 13:24
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Du kommer alltså in?

Ja det funkade fint, sitter på 1€ kapital
Citera
2017-12-14, 15:28
Medlem
Jag tänkte köpa coins men kraken fungerar inte och coinbase har för låg limit. Har ni några bra alternativ att rekommendera?
Citera
2017-12-14, 18:44
Medlem
sidan verkar vara helt hjärndöd 90% av tiden. funderar på att gå tillbaka till coinbase även fast dom är rätt suspekta och verkar skita fullständigt i sina kunder.
Citera
2017-12-14, 23:18
Medlem
snedtrippens avatar
nde
Citat:
Ursprungligen postat av Cuzco1

Jo till slut så lyckades jag, idag alltså. Men det krävdes MÅNGA försök och totalt sett så tog det väldigt lång tid eftersom att jag till slut gav upp allt gång på gång...

Sjukt irriterande. Skulle vilja föra över lite mer BTX/XBT där för att ha redo att sälja men eftersom att sidan är så fruktansvärt opålitlig så avvaktar jag hellre..
Citera
2017-12-19, 08:38
Medlem
Fortfarande inte fått mina pengar som jag skickade till min gamla adress..
Admin svarar ju aldrig skrivit säkert 5 meddelanden på 2 veckor...
Citera
2017-12-25, 13:38
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reallifecriminal
Fortfarande inte fått mina pengar som jag skickade till min gamla adress..
Admin svarar ju aldrig skrivit säkert 5 meddelanden på 2 veckor...

Lite oklart vad du menar.. har du skickat bitcoins till en gammal adress på Kraken eller vadå?
Citera
2017-12-27, 23:26
Medlem
WilliamKillmans avatar
Vad är det för fel på sidan? Varför ska alla sidor med kryptovalutor bara krångla? Jag vill köpa Bitcoin nu och hålla i det några månader för att sedan sälja det vid sin höjdpunkt. Är detta ett bra sätt att använda Kraken till?
Citera
2017-12-28, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilliamKillman
Vad är det för fel på sidan? Varför ska alla sidor med kryptovalutor bara krångla? Jag vill köpa Bitcoin nu och hålla i det några månader för att sedan sälja det vid sin höjdpunkt. Är detta ett bra sätt att använda Kraken till?

Jag använder kraken till att hålla vissa samt som portal för fiat. De verkar ha fixat en del av sina problem. Gjorde ett uttag idag som skulle ta 1-5 bankdagar, gick istället på 8 timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in