2017-12-13, 21:12
Medlem
Cuzco1s avatar
Ngon som har lyckats plocka ut idag?
Jag fr bara Error 520, "Feature Disabled This feature is not currently available." eller "Service is currently disabled. Please try again later" nr jag klickar p Withdraw. Det har alltid fungerat felfritt tidigare men antar att det beror p det hga trycket som r just nu.
Citera
2017-12-13, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuzco1
Jag fr bara Error 520, "Feature Disabled This feature is not currently available." eller "Service is currently disabled. Please try again later" nr jag klickar p Withdraw. Det har alltid fungerat felfritt tidigare men antar att det beror p det hga trycket som r just nu.

Det r vanligt nr det r s hgt tryck som det r nu. Om du fortstter refresha (lngsta det tagit mig r typ... 20 refreshes) s lyckas du f upp withdrawal panelen tillslut.
Citera
2017-12-13, 21:29
Medlem
Cuzco1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dioz
Det r vanligt nr det r s hgt tryck som det r nu. Om du fortstter refresha (lngsta det tagit mig r typ... 20 refreshes) s lyckas du f upp withdrawal panelen tillslut.

Refreshar som en galning. Nu lyckades jag ntligen f upp SEPA Withdrawal, kan dock bara plocka ut en brkdel av pengarna. Har vntat i 2-3 dygn p att f tier 3 verifierad. Allt verkar g vldigt lngsamt just nu..
Citera
2017-12-14, 11:00
Medlem
Jag tnkte brja med kraken fr att handla Ripple men mrker som ni andra att sidan ibland r vldigt trg... r det ngot att lita p? Eller har ni andra frslag p hederliga sidor som jag kan handla Ripple p?
Eller frlsag en hederlig sida som man kan handla BDE IOTA och Ripple p, med euro?
Citera
2017-12-14, 13:24
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Du kommer allts in?

Ja det funkade fint, sitter p 1 kapital
Citera
2017-12-14, 15:28
Medlem
Jag tnkte kpa coins men kraken fungerar inte och coinbase har fr lg limit. Har ni ngra bra alternativ att rekommendera?
Citera
2017-12-14, 18:44
Medlem
sidan verkar vara helt hjrndd 90% av tiden. funderar p att g tillbaka till coinbase ven fast dom r rtt suspekta och verkar skita fullstndigt i sina kunder.
Citera
2017-12-14, 23:18
Medlem
snedtrippens avatar
nde
Citat:
Ursprungligen postat av Cuzco1

Jo till slut s lyckades jag, idag allts. Men det krvdes MNGA frsk och totalt sett s tog det vldigt lng tid eftersom att jag till slut gav upp allt gng p gng...

Sjukt irriterande. Skulle vilja fra ver lite mer BTX/XBT dr fr att ha redo att slja men eftersom att sidan r s fruktansvrt oplitlig s avvaktar jag hellre..
Citera
2017-12-19, 08:38
Medlem
Fortfarande inte ftt mina pengar som jag skickade till min gamla adress..
Admin svarar ju aldrig skrivit skert 5 meddelanden p 2 veckor...
Citera
2017-12-25, 13:38
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reallifecriminal
Fortfarande inte ftt mina pengar som jag skickade till min gamla adress..
Admin svarar ju aldrig skrivit skert 5 meddelanden p 2 veckor...

Lite oklart vad du menar.. har du skickat bitcoins till en gammal adress p Kraken eller vad?
Citera
2017-12-27, 23:26
Medlem
WilliamKillmans avatar
Vad r det fr fel p sidan? Varfr ska alla sidor med kryptovalutor bara krngla? Jag vill kpa Bitcoin nu och hlla i det ngra mnader fr att sedan slja det vid sin hjdpunkt. r detta ett bra stt att anvnda Kraken till?
Citera
2017-12-28, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilliamKillman
Vad r det fr fel p sidan? Varfr ska alla sidor med kryptovalutor bara krngla? Jag vill kpa Bitcoin nu och hlla i det ngra mnader fr att sedan slja det vid sin hjdpunkt. r detta ett bra stt att anvnda Kraken till?

Jag anvnder kraken till att hlla vissa samt som portal fr fiat. De verkar ha fixat en del av sina problem. Gjorde ett uttag idag som skulle ta 1-5 bankdagar, gick istllet p 8 timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in