2006-07-08, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Slumpen aka Leonardo da Nilsson, Brevbärare och uppfinnare

http://img277.imageshack.us/my.php?image=sommarmorgonrirtv843mp.jpg
Ja där var ju den vederstyggliga dinosauren! Eller var det en råtta? Eller måhända en korsning? Huvvaligen, som mormor skulle ha sagt.
Citera
2006-07-09, 01:55
Medlem
Tippen och Peter och Fredde är mina favoriter!
Citera
2006-07-09, 02:19
Medlem
Tippen och Salve gillade jag Tippen var största favvon. Var med i klubben och fick en sån där orange tippen-keps.
Citera
2006-07-09, 02:47
Medlem
Permafrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendo
Tippen och Salve gillade jag Tippen var största favvon. Var med i klubben och fick en sån där orange tippen-keps.

Skönt orange var de, Jag och min yngre broder hade varsin, Härligt vita svettränder blev det i dem efter konstant användande under sommaren...
Citera
2006-07-09, 02:58
Medlem
Jag saknar Wimans och nu menar jag inte den bleka Wimans 2 utan säsongen där Palle var minst lika delaktig (om inte mer än) än Johan Wiman.

Tänker tillbaka på Palles experiment, Wimans-vakorna.. ah, det var gamla goa tider det.
Citera
2006-07-16, 17:54
Medlem
Någon som minns deckaren Eddie Shoestring? Tror den sändes för en så där 20+ år sedan, tidigt 80-tal.
Citera
2006-07-16, 18:00
Medlem
Damortes avatar
Säkert redan nämnt, men Tutti Frutti! Mer smaklöst program kunde väl TV3 aldrig komma på!
Sedan måste jag hålla med om att Wimans är djupt saknat.

Vad var det ZTVs reality show hette? även den var ju rätt grymm.
Edit: Efter en mycket snabb googling hittade jag namnet "På riktigt"
Citera
2006-07-18, 15:29
Medlem
Kosstaskens avatar
På ett gammal videoband från 94 nångång där jag spelat in Robocop var jag då smart nog som 12 åring att efter eftertexterna och ett halvt ansnitt Star Trek programmera ShowViewn till att banda tutti frutti.

Bystiga Dominika Pecynski (stavning) och sliskiga Bruno Winzell å lite danska å ryska strippor å fula kläder :P Haha..ska fan leta upp d gamla bandet å leva mig tillbaka.

Reklam för nån tegelstensnokia innan oxå. Nokia 1XXX, den minns det du glömmer.

På den här tiden var förövrigt TV4 någorlunda vettiga som sände Emanuelle sent på kvällarna. Alltid nått att se fram emot inne på pojkrummet..:P

Annars saknar jag lite en sitcom vid namn All American Girl som handlade om några kineser i san francisco. Coopers klass var oxå rätt kul.
Mindes de som någorlunda lustig men humorn kan ju ha ändrats.
Citera
2006-07-18, 16:53
Medlem
erikbes avatar
Hittade själv ett band där det var med en trailer för en kanadensisk ungdomsserie, "Northwood" hette den. Inte lätt att hitta nån bild från serien men den här snubben var en av huvudpersonerna
Citera
2006-07-18, 19:30
Medlem
carebears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Hittade själv ett band där det var med en trailer för en kanadensisk ungdomsserie, "Northwood" hette den. Inte lätt att hitta nån bild från serien men den här snubben var en av huvudpersonerna
Northwood minns jag. Kanske för att på Stadium sålde de skor med samma namn just då... Hade inte programmet nån "egen" logga, med märkligt typsnitt? Eller har jag inbillat mig nu igen...
Citera
2006-07-18, 19:33
Medlem
carebears avatar
Vad hette serien om den svarta läraren på en internatskola? Han passade inte alls in i den rika snobbiga miljön, men fick jobb ändå. Kan ha varit musiklärare, men antagligen inte... Skulle vara en komedi.
Citera
2006-07-18, 19:44
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carebear
Northwood minns jag. Kanske för att på Stadium sålde de skor med samma namn just då... Hade inte programmet nån "egen" logga, med märkligt typsnitt? Eller har jag inbillat mig nu igen...

Märket hette Northbrook, blandade först ihop namnen också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in