2016-04-20, 23:02
Medlem
Amors avatar
Ser väl ut som om Risorgimento kommer rycka i tabelltoppen efter den här omgången, trots att hans lag inte alls presterar bra. Men visst tar dom väl sig upp till ett mål trots allt mot U21-laget?
Citera
2016-04-21, 05:45
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Orkar inte räkna och gå igenom reglerna igen nu, men kan jag ha chans att ta en poäng mot Ferry trots fyra mål från hans anfallare med hjälp av De Maios mål och min extra back? Och hemmaplan förstås.. Kanske inte ändå...

Vår match kommer utan tvekan bli 2-2. Jag undrar om inte du till och med kommer samla ihop fler poäng. Räknar vi bara ihop det utan några tillägg nu så har jag 77 och du 71. Därefter kommer du säkert rycka bort ca 3 poäng från mig för din fina prestation i backlinjen. Min backlinje och andra sidan kommer troligtvis belöna dig med en extra poäng. Sen får du även hemmaplansfördelen (+2) så vi bör hamna runt 74 båda två när allt räknats klart. Återstår möjliga assists som jag dock inte orkar räkna på nu. Troligtvis kommer det kvitta eftersom matchen bör sluta oavgjort i vilket fall.
Citera
2016-04-21, 05:46
Medlem
Ferry31s avatar
Fet bänk AC Bosman sitter på den här omgången.
Citera
2016-04-21, 09:58
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Ser väl ut som om Risorgimento kommer rycka i tabelltoppen efter den här omgången, trots att hans lag inte alls presterar bra. Men visst tar dom väl sig upp till ett mål trots allt mot U21-laget?

I och med att farmarlaget alltid får så hyperlåg poäng så tror jag det räcker att mina elva skrapar
ihop 59 poäng för att vinna med 1-0. Ur regelverket:

Citat:
Se una squadra totalizza meno di 59 punti, la squadra avversaria ottiene un gol omaggio, a patto che abbia raggiunto quota 59 e abbia staccato l'avversaria di almeno 3 punti.

Det bör de klara, om inte Abate och Antonelli gör självmål, missar straffar och blir utvisade...Konstigt nog har inte Pepe Reinas poäng registrerats, han stod väl hela matchen mot Bologna.
Senast redigerad av Ezzelino 2016-04-21 kl. 10:00.
Citera
2016-04-21, 13:10
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
I och med att farmarlaget alltid får så hyperlåg poäng så tror jag det räcker att mina elva skrapar
ihop 59 poäng för att vinna med 1-0. Ur regelverket:

Det bör de klara, om inte Abate och Antonelli gör självmål, missar straffar och blir utvisade...Konstigt nog har inte Pepe Reinas poäng registrerats, han stod väl hela matchen mot Bologna.
Ibland har jag sett målvakter blivit utan betyg när de inte haft något att göra under matchen.
Citera
2016-04-21, 13:37
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Ibland har jag sett målvakter blivit utan betyg när de inte haft något att göra under matchen.

Är det så? Konstig regel. Men om det blir så får jag plocka in Padelli från bänken med sina ynka tre poäng. Tror jag är uppe i 52 då med två Milanspelare kvar att räkna in. Eller om de mot förmodan inte spelar in med förstareserverna i försvar resp. mittfält, som fick ihop 6 resp. 6,5 poäng.
Citera
2016-04-21, 22:38
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Är det så? Konstig regel. Men om det blir så får jag plocka in Padelli från bänken med sina ynka tre poäng. Tror jag är uppe i 52 då med två Milanspelare kvar att räkna in. Eller om de mot förmodan inte spelar in med förstareserverna i försvar resp. mittfält, som fick ihop 6 resp. 6,5 poäng.
Jag har inte sett det i fantacalcio specifikt, men i italienska tidningars betygssättningar.
Citera
2016-04-21, 22:41
Medlem
Amors avatar
Om man bara räknar ihop det spelare för spelare ser det ut att bli 69-68.5 till mig mot AC Bosman. Då har jag hemmaplansfördel och borde ta hem försvarspoäng. Än dock lär mitt Eurogol inte orka upp till de 72 poäng som krävs för att vinna matchen?
Citera
2016-04-21, 22:47
Medlem
Amors avatar
Nu ökade det dock på Donnaruma till en 7:a, så 69-69.5, måste väl bli ett kryss trots allt.
Citera
2016-04-22, 11:02
Medlem
snillet_1s avatar
Förstår inte hur det kan ta ett halvt dygn för spelet att uppdatera resultaten. Har man släpat in hundra indier i en mörk källare som får uppdatera för hand eller vad fan är det frågan om?
Citera
2016-04-22, 11:40
Medlem
snillet_1s avatar
Nu ramlade resultaten in:

Dawkins - Go Ahead 2-2 74,0 - 74,0
eurogol - AC Bosman 1-1 70,0 - 67,5
Go Ahead U21 - Risorgimento 0-2 6,0 - 68,5
Il Buffone - I Selvaggi 4-1 83,0 - 66,0

Reina räknades så tack och lov var det ingen sådan konstig regel i farten.
Senast redigerad av snillet_1 2016-04-22 kl. 11:43.
Citera
2016-04-23, 20:30
Medlem
anteri17s avatar
Jag litar på samma elva som senast.

Sportiello

Manolas Miranda Rodriquez Romagnoli

Naingolan Montolivo Vecino

Suso Gomez Insigne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera