2016-04-17, 20:05
Medlem
Ferry31s avatar
Hepp, riktigt värdelöst detta. Jag förlorar nog med två mål eller något sånt. Eurogol är helt enkelt bättre på alla positioner. Rättvist utfall, minst sagt.
Citera
2016-04-18, 07:05
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Fan Eurogol gör det fan bra. Ska till mycket flyt nu om jag ska lyckas få med mig en poäng.

Känns som att tåget kanske går nu när Risorgimento och Selvaggi da Nord rycker i toppen.
När jag räknar får jag känslan att det skulle kunna bli 1-1 om du har tur
Citera
2016-04-18, 09:09
Medlem
Amors avatar
Nu såg jag i och för sig att det ramlade in massa assist till mig, så visst borde jag vinna. Mitt lag har riktigt bra form.
Citera
2016-04-18, 11:58
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Nu såg jag i och för sig att det ramlade in massa assist till mig, så visst borde jag vinna. Mitt lag har riktigt bra form.

3-1 till dig mot Ferry31 (77.000-68.500). Det blev jämnt i min match mot Il Buffone, 3-2 till slut ändå (80.000-72.500). Hade varit lite snöpligt med bara oavgjort med tre målgörare och ett par assist i laget, plus hemmaplan. Nu blir det farmarlaget jag möter i veckoomgången, så det är bara att se till att komma upp i 66 eller fler poäng och få med sig en trepoängare inför avslutningsomgångarna.
Citera
2016-04-19, 14:42
Medlem
Ferry31s avatar
Veckoomgång. Glöm inte ändra era lag.
Citera
2016-04-19, 16:48
Medlem
snillet_1s avatar
Tuff och viktig match mot vildarna från norr. Tre poäng är ett måste. Tvingas till ett 3-4-3 som på förhand inte känns jättevägvinnande såvida inte anfallet exploderar i ett målkalas.

Belec

Lichtsteiner - Glik - Astori

Candreva - Biglia - Duncan - Bertolacci

Mertens - Mandzukic - Perotti
Citera
2016-04-19, 16:48
Medlem
Ferry31s avatar
Suck, blir en riktigt sunkig uppställning pga massor av frånvarande spelare. Typiskt veckoomgångar, det blir ofta oberäkneligt. Får bara hoppas att inte Dawkins Övning blixtrar till den här omgången som mot Il Buffone. Måste ha tre poäng, annars är det curtains för den här säsongen.

3-4-3: Buffon, Moretti, Bonucci, Blanchard; Laxalt, Pjanic, Parolo, Ionita; Vazquez, Dybala och Belotti.
Citera
2016-04-19, 17:10
Medlem
Ferry31s avatar
Fan, så här med 5 omgångar kvar måste jag medge att det är sjukt intressant faktiskt. Sitter och tittar av tabellen nu och de återstående matcherna. Varje match som återstår nu kommer verkligen bli superviktig. Fortfarande såpass jämnt mellan de 6 första lagen också att mycket kan hända.

Ska jag dra till en gissning i det här läget vill jag nog tippa Eurogol som slutlig vinnare. Jag blev imponerad i min förlustmatch nu i helgen och faktum är att Eurogol har högst poängsnitt i ligan utan att ha spelat andra matchen mot U21-laget. Har haft lite oflyt och torskat några matcher på små marginaler, men är nu inne i en riktigt bra form.

Annars ligger såklart I Selvaggi da Nord och Risorgimento bra till. Också tänkbara vinnarkandidater. Tror inte riktigt på AC Bosman pga att återstående matcher ser tuffa ut för elems del. Återstår alltså jag och Il Buffone som just nu sitter i den situationen att vi måste göra något snabbt nu innan vi blir avhängda. Vi kommer ha 8-9 poäng upp till toppen med 4 omgångar kvar om vi inte vinner nu i veckan. Säger sig självt hur viktig en seger är i det här läget.
Citera
2016-04-19, 22:41
Medlem
Ezzelinos avatar
Il Buffone med Dries Mertens i elvan kan vara nöjd, tre mål, ett assist, 16 poäng som väl blir lite till.
Citera
2016-04-20, 09:07
Medlem
anteri17s avatar
Jag petade in Sportiello och Vecino i elvan, annars samma som senast.
Men oj vad trist att Mertens dödar matchen direkt. Det ska mycket till för att vi ska kunna åka hem till norr med en pinne.
Citera
2016-04-20, 22:46
Medlem
Amors avatar
Matchen mellan mig och AC Bosman står och hänger på om Ilicic får betyg för AC Bosman, om så inte sker får det laget in Totti som reserv, då krossar han mig. Annars kan jag kanske rädda ett kryss, eller till och med vinna om jag har riktigt tur.
Senast redigerad av Amor 2016-04-20 kl. 23:00.
Citera
2016-04-20, 22:59
Medlem
Smerchs avatar
Orkar inte räkna och gå igenom reglerna igen nu, men kan jag ha chans att ta en poäng mot Ferry trots fyra mål från hans anfallare med hjälp av De Maios mål och min extra back? Och hemmaplan förstås.. Kanske inte ändå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in