2015-11-29, 18:36
Medlem
Amors avatar
Har Ale Viola lagt ner verksamheten, känns som att han kört med samma spelare flera matcher på raken. Kalinic och Dzeko på bänken?
Citera
2015-11-29, 23:54
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Hemsk omgång. Mitt mittfält levererar inte för fem öre och just nu har Il Buffone ett bra grepp om detta.

Det som faktiskt fungerade den här omgången var anfallet och det var det jag inte valde att satsa på. Både Eder och Paloschi blev målskyttar, medan Thereau får ett slutbetyg på 15,0.

Tonellis segermål utjämnar det hela i hög grad och Dybala har väl en assist att räkna in också. Det hänger på hur firma Allan, Hamsik & Higuain levererar i morgon.
Citera
2015-11-30, 00:11
Medlem
anteri17s avatar
Jag hoppas inte Alonso spelar imorgon. Han är troligtvis på bänken enligt Gazzettan. Blir han kvar där så byts Paletta in. Paletta som har 7.5 i betyg. Blir han inbytt så ska det mycket till för att jag inte når min första seger på väldigt, väldigt länge.
Citera
2015-11-30, 00:59
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Tonellis segermål utjämnar det hela i hög grad och Dybala har väl en assist att räkna in också. Det hänger på hur firma Allan, Hamsik & Higuain levererar i morgon.

Ja, det var viktigt. Kvällsmatcherna gav bättre utdelning än matcherna under eftermiddagen som bara blev frustrerande för min del. 6,5 på Bonucci och Buffom håller nollan var också bra. Trots jag valde fel taktik den här omgången så går det inte att komma ifrån att mitt försvar gör jobbet ändå.

Hoppas matcherna imorgon blir till min fördel så jag plockar hem minst oavgjort. I så fall går allt enligt planen.
Citera
2015-11-30, 22:42
Medlem
Ferry31s avatar
Nu ser det ut som att det är kört faktiskt. I det stora hela tycker jag min taktik lyckades då mitt försvar gör bra ifrån och en normal omgång ska det räcka till poäng, men det är svårt att göra något när ens motståndare gör en till närmast felfri omgång. Försvarsmodificatori räcker inte långt eftersom Higuain gör två mål, samtidigt som jag blir totalt krossad på mittfältet.

Kul annars att du vågade spela en Atalantaanfallare den här omgången. Det förtjänar att få utdelning, helt klart.
Citera
2015-11-30, 23:06
Medlem
anteri17s avatar
Äntligen en vinst. Så skönt!

Det är ingen jätteinsats från mina grabbar, men som oftast är jag stark i backlinjen. Paletta och Vrsaljko vinner matchen åt mig. Grazie!
Citera
2015-11-30, 23:54
Medlem
snillet_1s avatar
(har inte hundra koll på hur resultaträkningen går till men gissar att jag vinner denna omgången mot min antagonist Go Ahead Farmers)

1 poäng emellan oss i så fall, och de sista två omgångarna blir verkligen rafflande. GAF får en tuff kamp mot åldringspung nästa vecka medan jag möter jumbon. Fördel Il Buffone i slutet?
Citera
2015-12-01, 00:50
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Har Ale Viola lagt ner verksamheten, känns som att han kört med samma spelare flera matcher på raken. Kalinic och Dzeko på bänken?

Missade några omgångar på grund av motivations- och tidssbrist. Tyckte att det skulle vara mest rättvist om jag bara lira med samma lag hela tiden, då jag började missa mina uttagningar ungefär när serien vände. Får nog ta en paus och komma tillbaka nästa säsong. Ledsen att det blev såhär, lycka till alla.
Citera
2015-12-01, 11:16
Medlem
snillet_1s avatar
0-3 Ale Viola AC Bosman 55,0-75,5
0-0 eurogol1 åldringspung 64,5-65,5
2-2 Go Ahead... Il Buffone 72,5-76,5
1-0 I Selvaggi... Risorgimento 67,5-59,5

Kryss!

Då var väl ligan i det närmaste avgjord.
Citera
2015-12-01, 11:24
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Äntligen en vinst. Så skönt!

Det är ingen jätteinsats från mina grabbar, men som oftast är jag stark i backlinjen. Paletta och Vrsaljko vinner matchen åt mig. Grazie!

Smått jävla tragisk insats av mitt lag. Några enstaka spelare med bra poäng (7,0-7,5), som Albiol och Antonelli. Men Bizzarri, målvakten i det normalt målsnåla Chievo, släpper på hemmaplan till tre mål mot Udinese, och slutar på 2,5 poäng...Och inga mål gjorda i laget. Två matcher kvar, tänker försöka avsluta med två segrar ändå och ta nya tag efter nästa budgivning.
Citera
2015-12-01, 11:40
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
0-3 Ale Viola AC Bosman 55,0-75,5
0-0 eurogol1 åldringspung 64,5-65,5
2-2 Go Ahead... Il Buffone 72,5-76,5
1-0 I Selvaggi... Risorgimento 67,5-59,5

Kryss!

Då var väl ligan i det närmaste avgjord.

Fan vilken flax. Och sen var du typ en halv poäng ifrån att komma upp i tre mål.
Citera
2015-12-03, 20:47
Medlem
Ferry31s avatar
Helgens elva blir troligen: Buffon; Bovo, Bonucci, Rodriguez, Mollinaro; Vives, Pjanic, De Roon; Eder, Dybala och Meggiorini.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in