Citat:
Ursprungligen postat av
Ferry31
Ja, shit. En straff där kommer räcka för att slå över det helt till din fördel
Dybala tar väl även straffar så det kan bli rätt matchavgörande mellan oss om Juve får straff. Helst ser jag dock att Dybala av någon anledning inte kommer till spel

Nu blir det ännu mer spännande... Dybala startar på bänken. Om han inte kommer in, och Bonucci stannar på 6,0 så har du 71,5p, tillräckligt för ett mål men just under två... Sen har du ju hemmaplan och en del modificatori till att räkna in, så att du gör två känns ganska säkert i ett sånt läge. Kommer däremot Dybala in utan att göra mål så blir det ju andra förutsättningar, då lär det räcka med ett mål för mig.
Jag får 72 grundpoäng om Handanovic och Telles får 6,0... Men nu startar ju inte Telles så det ser väl ganska mörkt ut för mig

edit: Skulle ha satt Marquez på bänken, han spelade tydligen. Tror att Maicon, De Sciglio och Telles alla var förväntade att starta enligt fantacalcio, men nu riskerar jag att bli utan poäng för en back, trots att jag bara kör med tre backar

edit2: Men läser att jag i så fall ändå får 4,0p - så Handanovic behöver få ganska risigt betyg, typ under 2,0, för att jag ska gå mållös.