2015-09-23, 21:23
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Efter att det inte blivit ett enda mål efter 30 min kan jag nog konstatera att det var rätt omgång att testa en fembackslinje. Synd att majoriteten av mina backar inte starta bara...

Jag har samma problem, fast massor av anfallare. Hade varit en bra omgång för 4-5-1.
Citera
2015-09-23, 22:31
Medlem
Amors avatar
Måste bytena ske anfallare mot anfallare, verkar inte som att tre av mina anfallare får betyg. Eller är det så att jag kommer bli utan poäng på en position? Callejon och L. Adriano har visserligen varit på planen, men inte tillräckligt för att få betyg.

Förstod ni min fråga?
Citera
2015-09-23, 22:38
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Måste bytena ske anfallare mot anfallare, verkar inte som att tre av mina anfallare får betyg. Eller är det så att jag kommer bli utan poäng på en position? Callejon och L. Adriano har visserligen varit på planen, men inte tillräckligt för att få betyg.

Förstod ni min fråga?

Japp, måste vara anfallare mot anfallare.
Citera
2015-09-23, 22:42
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Japp, måste vara anfallare mot anfallare.
Får en spelare som bara spelat 15 minuter utan betyg inga poäng. Snacka om att jag har slarvat bort vinsten i min match i så fall.
Citera
2015-09-23, 22:45
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Får en spelare som bara spelat 15 minuter utan betyg inga poäng. Snacka om att jag har slarvat bort vinsten i min match i så fall.

Du kommer få fyra poäng. Första spelaren som saknas kompenseras med fyra poäng sen får man inget mer om man exempelvis saknar två.
Citera
2015-09-23, 22:45
Medlem
anteri17s avatar
Alonso och Magnanellis assister kan mycket väl säkra min första seger. Det ser ut att bli bra forwardsbetyg på Muriel och Vazquez också.

Men fortsatt lossnar det inte för mina forwards. Jag behöver lite mål. Nu kanske det går vägen ändå, men när jag möter en motståndare med en bra omgång, då är jag tämligen rökt. Om nu inte bättring sker.
Citera
2015-09-23, 22:46
Medlem
Ferry31s avatar
Jävligt viktigt för mig att Croce kommer till spel imorgon. Först och främst har han fått 6,5 i fyra raka matcher nu och sen saknar jag redan tre spelare. Skulle suga om jag inte får Meggiorini inbytt som stod för en assist ikväll.
Senast redigerad av Ferry31 2015-09-23 kl. 22:56.
Citera
2015-09-24, 16:58
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jävligt viktigt för mig att Croce kommer till spel imorgon. Först och främst har han fått 6,5 i fyra raka matcher nu och sen saknar jag redan tre spelare. Skulle suga om jag inte får Meggiorini inbytt som stod för en assist ikväll.

En infinitesimal chans till oavgjort kanske jag har om Croce startar, gör ett par tre självmål och blir utvisad. Tredje raka förlusten, inga mål av de elva på planen, och endast en (Soriano) med ett betyg över 6,0. Uselt.
Citera
2015-09-24, 21:48
Medlem
anteri17s avatar
Det känns tryggt med Sportiello och Paletta som två defensiva nav i mitt lag. En halvlek kvar i deras match mot Empoli, och hittills är nollan intakt. Om nu bara en genomklappning undviks så ska första segern för mitt I Selvaggi da Nord bärgas. Jävligt skönt!

Trots en dålig start har jag fem poäng efter tre omgångar. En del flyt har jag haft i och med mina motståndares svaga omgångar, men det är det ingen som bryr sig om när säsongen summeras i december.
Citera
2015-09-25, 11:25
Medlem
snillet_1s avatar
2-0 AC Bosman åldringspung
2-1 Ale Viola eurogol1
1-0 Go Ahead... Risorgimento
0-1 Il Buffone I Selvaggi...

Med undantag för AC Bosman var det ingen som nådde några högre nivåer, rätt slapp veckoinsats från de flesta i Serie A.

Själv har man dragit på sig en skada på Pazzini och Pasqual de senaste dagarna. Sen tidigare Abate. Surt för både mig och Hellas som har en jobbig start på säsongen både poängmässigt och med Toni/Pazzini-skador.
Citera
2015-09-26, 00:31
Medlem
anteri17s avatar
5-3-2 spelas av I Selvaggi da Nord till helgen.

Preliminär elva:

Sportiello

Basta Vrsaljko Paletta Alonso Zappacosta

Benassi Magnanelli Kone

Vazquez Muriel

Supertuff match mot Bosman. Som tur är förväntas hans Bacca att vilas. Men i en hemmakamp, om än av svår art, så ska det bli poäng. Minst.

Backlinjen har bra match-ups. Hemmafighter för Sassuolo, Atalanta och Torino. Lazio möter svaga Hellas, medan Viola kan få det tufft mot Inter.

Benassi väntas starta, kan bidra med poäng. Likaså Kone. Magnanelli har i sin tur varit grym under säsongsupptakten.

Vazquez och Muriel har inte gjort mål för mig än, men spelade till sig bra betyg (6.5) senast.
Citera
2015-09-26, 17:19
Medlem
snillet_1s avatar
Consigli

Burdisso - Cesar - Manolas - Gamberini

Hiljemark - Baselli - Medel - Allan - Hamsik

Higuain

---

Tre Napoli-spelare som blir viktiga här i kvällens svåra match mot ett Juventus som kommer kriga som svin för tre poäng. Ett temporärt forza Napoli! kommer ljuda i denna hydda ikväll.
Senast redigerad av snillet_1 2015-09-26 kl. 17:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in