2015-09-20, 18:05
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Ni som är bra på att räkna ut ett ungefärligt resultat, vem tror ni vinner i min och Smerchs match?

Med bra betyg på de återstående spelarna så kan det räcka med ett mål för Smerch för att få kryss.
Men troligt att två mål krävs.
Citera
2015-09-20, 19:28
Medlem
Smerchs avatar
Ja, inga bra betyg för mig denna omgången... Lätt att säga i efterhand, och en del andra byten jag gjorde var inte lika misslyckade, men jag borde ha låtit Handanovic och Cannavaro vara kvar istället för att ta in Leali och Maicon. Inte för att det lär bli direkt avgörande... Men allt hopp på Napoli nu, kan de hantera Lazio på samma sätt som de hanterade belgarna i veckan så...

69 poäng verkar vara troligt för Knugen37 innan modificatori... Jag har 43,5 och tre Napoli-spelare kvar, behöver alltså snitta 7,5 på dem för att nå upp till 66, som väl är gränsvärdet för att göra ett mål? Men två av dem är anfallare så det räcker alltså med 7,0 i grundbetyg för att få 7,5? Och så spelar jag på hemmaplan, det kanske kan bli min räddning...

edit: Hysaj från start i Napoli, då krävs det förmodligen än mer av mina Napoli-spelare.
Senast redigerad av Smerch 2015-09-20 kl. 19:52.
Citera
2015-09-20, 20:24
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Bra prestationer i Euogol1-Bosman. Båda hade verkligen förtjänat tre poäng en sån här omgång.
Lutar dock åt att Bosman tar alla tre poängen. Enda som kan rädda krysset åt mig är om Callejon gör en tokbra insats. Krävs nog minst tio poäng. Sedan tycker jag att Kondogbia ska krediteras en assist.
Citera
2015-09-20, 20:42
Medlem
anteri17s avatar
0-0 blir det nog i vår match, Ferry. Tråkigt resultat mellan två trupper som för helgen inte var i närheten av sin potential.
Citera
2015-09-20, 21:45
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
0-0 blir det nog i vår match, Ferry. Tråkigt resultat mellan två trupper som för helgen inte var i närheten av sin potential.

Det ser ut som det. Jag räknar kanske närmare på alla resultat senare ikväll.

Det ville sig uppenbarligen inte och vi båda hade lite bättre alternativ på våra bänkar dessutom. Men säsongen är lång och en poäng i en match så här tidigt av säsongen är inte fy skam ändå.
Citera
2015-09-20, 22:11
Medlem
Ferry31s avatar
Wow, Snillets lag vaknar så här på slutet. Kommer bli vinst nu mot Risorgimento, trots att det blir uff så kommer Snillets modificatori vara grym. Sen tre mål på det.
Citera
2015-09-20, 22:46
Medlem
Smerchs avatar
Så Mertens fick inte spela, och Insigne fick ingen assist tilldelad sig? Då är de snåla; var det en liten, liten touch på Lazio-spelaren som gjorde det eller? Frustrerande dåliga avslut från Insigne flera gånger för övrigt.

Hm, jag verkar kunna kämpa mig över 1-målsgränsen ändå, om jag får två för hemmaplanen. Sen beror det väl på lagdel-lagdel där Knugen krossar mina tre backar med sina forwards, men jag verkar vinna övriga kamper knappt.
Citera
2015-09-21, 00:00
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Så Mertens fick inte spela, och Insigne fick ingen assist tilldelad sig? Då är de snåla; var det en liten, liten touch på Lazio-spelaren som gjorde det eller? Frustrerande dåliga avslut från Insigne flera gånger för övrigt.

Hm, jag verkar kunna kämpa mig över 1-målsgränsen ändå, om jag får två för hemmaplanen. Sen beror det väl på lagdel-lagdel där Knugen krossar mina tre backar med sina forwards, men jag verkar vinna övriga kamper knappt.

Tyvärr verkar Fantacalcio vara mer eller mindre slumpmässigt i hur det väljer att dela ut assists. Vet att detta varit ett bekymmer under alla år.
Citera
2015-09-21, 00:08
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Wow, Snillets lag vaknar så här på slutet. Kommer bli vinst nu mot Risorgimento, trots att det blir uff så kommer Snillets modificatori vara grym. Sen tre mål på det.

Japp, voto finale för mig är just nu 102 och för Risorgimento ligger det på 78. Klar seger. Allan och Higuains storartade insatser innebar skillnaden, att detta sedan skedde mot hans avbytarmålvakt Marchetti (han fick 0 i voto finale) seals the deal.
Citera
2015-09-21, 10:13
Medlem
Ezzelinos avatar
Klar förlust blir det ja, och noll poäng efter två hemmamatcher. Higuain på ett storartat spelhumör i en mycket vital omgivning, där det råder överflöd på anfallsalternativ. Gabbiadini, bänkspelare denna omgång för mitt lag, kommer in och gör mål och spelar bra, det kanske lutar åt att Callejón får börja på bänken framöver. Och Mertens, var ska han få plats? Angenäma problem för Sarri.
Citera
2015-09-21, 12:00
Medlem
Ferry31s avatar
Åldringspung - Ale Viola 1-1
Eurogol1 - AC Bosman 2-4
I Selvaggi Nord - Go Ahead Farmers 0-0
Risorgimento - Il Buffone 1-4

Il Buffone seglar upp i serieledning.

Dags för veckoomgång nu. Glöm inte ändra era lag.
Citera
2015-09-21, 19:56
Medlem
Amors avatar
Tredje bäst snittpoäng, ändå ligger jag näst sist. I bland är fotbollslivet tufft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in