2016-12-31, 01:00
Medlem
Tjena.De-e-Leifis avatar
Apple TV är nog det bästa som existerar för de utan marksänd TV.
Använder det själv och kan kolla på live TV via Canal Digitals app
Citera
2017-08-15, 20:27
Medlem
Går de är cnbc live på Apple tv?
Citera
2017-08-16, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IHAVENOLIFE
Går de är cnbc live på Apple tv?
Det ska funka.
Citera
2017-08-16, 14:08
Medlem
Nån som vet om man samtidigt kan titta på Canal Digital med två stycken Apple TV med samma konto? Har försökt leta på Canal Digitals sida, men det är dåligt med info.
Citera
2017-08-16, 18:28
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 357.Magnum
Samtalade med en vän idag, han berättade att han har köpt en apple tv, det var länge sedan jag skrattade så mycket, ännu en idiot. Allt som finns på apple tv finns redan? Netflix, viaplay och spotify finns på varenda smart tv, där förlorade apple tv 90% av sitt användningsområde. Och allt som finns på apple tv men inte på tv'n finns på datorn. Alla har en dator och alla har en HDMI-Kabel. Gissa vad idiotfanskap! Dra hdmi från datorn till tv'n så har ni allt som finns i eran fjantiga dosa + allt annat som existerar inom underhållning. Jag har svårt att fatta hur man kan vara så mongolid att man betalar för något man redan har. Bra försök apple, bättre lycka nästa gång. Diskutera detta! Har de som köpt apple tv gjort bort sig totalt?
Dra datorn med sladd till tv:n? Stick härifrån din jävla uteliggare. Kan man bli sunkigare?
Citera
2017-08-16, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Det ska funka.

Man måste aktivera...funkar ju inte??
Citera
2017-08-16, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IHAVENOLIFE
Man måste aktivera...funkar ju inte??
Gör du det, som beskrivs via länken, på din Apple TV, i CNBC-appen?
Senast redigerad av Redax 2017-08-16 kl. 18:47.
Citera
2017-08-26, 21:47
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Samtalade med en vän idag, han berättade att han har köpt en apple tv, det var länge sedan jag skrattade så mycket, ännu en idiot.
Jobbigt att ha en idiot till vän

Citat:
Alla har en dator och alla har en HDMI-Kabel. Gissa vad idiotfanskap! Dra hdmi från datorn till tv'n så har ni allt som finns i eran fjantiga dosa + allt annat som existerar inom underhållning. Jag har svårt att fatta hur man kan vara så mongolid att man betalar för något man redan har.

Om man har ett hem med flera rum kanske det för många upplevs som opraktiskt att dra en kabel .
Jag har själv en dedikerad mini-pc kopplad till datorn men funderar på att byta till just Apple TV.
Börjar reta upp mig på windows- och antivirus uppdateringar. Dessutom är fjärrkontrollen långt ifrån optimal för att inte tala om tangenbordet. Apple TV med sin fjärr och siri verkar mycket smidigare och lätt värd pengarna.
Citera
2017-08-27, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Det ska funka.

Hur löser man det utan ett amerikanskt kabel TV abonnemang ?
Citera
2017-08-27, 02:29
Medlem
LezleeChows avatar
Har inget behov av en apple TV känner jag... Beställde en lightning till HDMI sladd ifrån Wish, funkar perfekt att koppla iPaden mot TV:n med! (har ingen smart tv)
Citera
2017-08-27, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Hur löser man det utan ett amerikanskt kabel TV abonnemang ?
Jag utgick från att det fanns en sådan app på Apple TV men jag hittar ingen nu när jag letar. Jag vet inte om kanalen finns inbakad i någon annan app. Eller om den finns via IPTV, som det finns appar för. Har inget intresse för egen del att leta heller.
Citera
2017-08-27, 11:03
Medlem
avcs avatar
Citat:
Samtalade med en vän idag, han berättade att han har köpt en apple tv, det var länge sedan jag skrattade så mycket, ännu en idiot. Allt som finns på apple tv finns redan? Netflix, viaplay och spotify finns på varenda smart tv, där förlorade apple tv 90% av sitt användningsområde. Och allt som finns på apple tv men inte på tv'n finns på datorn. Alla har en dator och alla har en HDMI-Kabel. Gissa vad idiotfanskap! Dra hdmi från datorn till tv'n så har ni allt som finns i eran fjantiga dosa + allt annat som existerar inom underhållning. Jag har svårt att fatta hur man kan vara så mongolid att man betalar för något man redan har. Bra försök apple, bättre lycka nästa gång. Diskutera detta! Har de som köpt apple tv gjort bort sig totalt?
De som köpt valfri Appleprodukt har gjort bort sig totalt. Jag vet, för har själv gjort misstaget med såväl två iPods som en iPhone. Apple är ett ovanligt profitgirigt företag som utnyttjar media för att blåsa oförstående kunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in