Var frvrigt hos tjeckiska ligan norr om huvudstaden. Till er som kalalr det tby...det r betydligt lngre bort n tby och ingen villa. Rtt ocharmigt radhusomrde.
Vlkomnas och wow....utseendemssigt 10/10.
Men resterande tyckte iaf jag lmnade en del t frbttring enligt mig.
Kan enbart jmfra med mitt tidigare besk i huvudstaden med en tjeckisk kvinna dr jag tyckte att det kndes vldigt serist.
Och ja, det r skillnad.
Fr en vldigt monotomisk genomgng dr hon krast sger att det r inget sex, men att det r som en massage med happy ending och att jag fr bestmma hur lnge vi ska hlla p.
Massagen var mkt med varma handdukar och mysmassage med olja.
Till ''lingammassagen''. Den var rtt obefintlig. Det var ett vanligt HE som hos vilken thaimassage som helst.
Det som gav det enda plus i kanten var att man fick en kta B2B massage, hon gled upp och ner med brsten ver hela kroppen, ven det bsta omrdet.
Ne, jag var helt klart besviken. Fick dessutom bara 90min massage men betalade fr 120min. Hade talat med ''chefen'' innan dr hen sa att denna tjej masserade prosten, men vl p plats s fanns det inte p menyn.
menar du det frgglada barackliknande omrdet? var dr hromdagen ox, inte alls njd. sjukt lngt bort och inget "extra". skulle inte rekommendera det fr den som funderar. Lter som att Art of Love r ngot att testa nsta gng? nn mer som varit dr och kan sga lite om hur det r?
menar du det frgglada barackliknande omrdet? var dr hromdagen ox, inte alls njd. sjukt lngt bort och inget "extra". skulle inte rekommendera det fr den som funderar. Lter som att Art of Love r ngot att testa nsta gng? nn mer som varit dr och kan sga lite om hur det r?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!