2023-02-18, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abstractlost
Hur ser utbjudet p tantrisk/nuru med HE/lite extra i Stockholm nu fr tiden? Hittat en Lana i Tby och sen ngra i Pragna. De lovar inte heller ngon fysisk berring frn kunden eller om de kommer vara helt nakna. Nn som har erfarenhet?

Vidare, finns det andra stllen som r plitliga? Mnga oserisa aktrer som lysandetantra, stockholm erotic massage, osv.
Stockholm erotic massage var oknda fr mig. Nya? P vilket stt r de oserisa?
Citera
2023-02-20, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abstractlost
Hur ser utbjudet p tantrisk/nuru med HE/lite extra i Stockholm nu fr tiden? Hittat en Lana i Tby och sen ngra i Pragna. De lovar inte heller ngon fysisk berring frn kunden eller om de kommer vara helt nakna. Nn som har erfarenhet?

Vidare, finns det andra stllen som r plitliga? Mnga oserisa aktrer som lysandetantra, stockholm erotic massage, osv.

Skulle sga att pragna r serisa.
Med fysisk berring frn kunden, menar du att du ska f rra masssen? Det r inget du br frvnta dig.
Men vid tantra r dom nakna. Och du lr g drifrn njd.
Citera
2023-02-21, 13:56
Medlem
Hur r det med tantrastllena nu? r det lugnt att beska de s lnge man ej kper ngra sexuella tjnster?

Det som oroar mig r att polisen ska sitta och spana utanfr salongerna och automatiskt misstnka en fr att ha tagit emot en happy ending (eller ngot snt) bara fr att man varit dr. Blir man automatiskt misstnkt eller kommer det vara helt lugnt s lnge man ej tar emot ngon sexuell tjnst?

Var gr grnsen fr polisen? Att tjejen r lttkldd/naken? Lapdance? Att tjejens brst nuddar en? Happy ending eller lingam? BDSM? Dusch tillsammans? Att man rr tjejen p icke-intima delar?

Frst tnkte jag att det frmodligen var lugnt d de flesta aktrer slutade ebjuda lingam efter tillslaget mot Matahari (p deras annonser iallafall). Sen s vet man aldrig vad som erbjuds bakom stngda drrar frens man r dr. Ngon som har varit p dessa stllen efter tillslaget?

r det lugnt att g dit fr oss som inte vill bli frhrda av Simon Hggstrm och hans kollegor?
Senast redigerad av CrownNova 2023-02-21 kl. 14:05.
Citera
2023-02-21, 13:57
Medlem
Frga till alla er:

Vilka stllen r oserisa och varfr?
Senast redigerad av CrownNova 2023-02-21 kl. 14:06.
Citera
2023-07-13, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulge
Skulle sga att pragna r serisa.
Med fysisk berring frn kunden, menar du att du ska f rra masssen? Det r inget du br frvnta dig.
Men vid tantra r dom nakna. Och du lr g drifrn njd.

Jag och frugan var dr i veckan.
Masserad med olja, det var vl OK, men jmfrt med en riktig massage, inte i nrheten.
Sjlva intimdelen var riktigt medioker. lite klm p kulorna, klm p snasen. tror det var en varm sten inblandad en stund.
P sin hjd blev jag halvljummen.

Om ngon man kommer av det dr kan du omjligt varit berrd p flera r.

Nr det var 30 min kvar blev jag tillsagd att g in till frugan som var i rummet bredvid.
Hon sov som en stock.
Inte ett ord om vad tanken var nu, tnkte dem att man skulle g ls och knulla dr? vi garvade lite och gick ut och duschade och kldde p oss.

Frsta frgan vi fick var om vi ville komma dit igen.

Lite tamt och otydlig kommunikation r mitt betyg.
Citera
2023-07-19, 08:57
Medlem
Fr att inte outa mig sjlv har jag bett en kompis skapa ett konto t mig som jag lnar.

Jag har mngrig erfarenhet som mottagare av erotisk massager och tantramassage. Det hela brjade i en liten stad i Tjeckien dr jag fr frsta gngen mottog en tantramassage. Jag minns det fortfarande som den bsta (erotiska)massagen jag ftt, men tror kanske att jag hjer den lite till skyarna undermedvetet eftersom det var frsta upplevelsen. Jag flskade p med 3 timmar inklusive prostatamassage och gick drifrn mycket mycket njd.

Detta var ett 10-tal r sedan och jag har sedan dess varit p jakt efter en massage som kan mta sig med denna. Det har gjort att jag beskt mnga olika etablisemang med liknande inriktning, och ven ftt mig att glida in p billigare alternativ, mestadels thaimassage. Under senare r har det nstan blivit ett beroende och senaste halvret har jag gtt minst 2 gnger i mnaden p olika massager. Nstan alltid en ny salong, nstan alltid med avrunkning som resultat. Undviker man de dyrare stllena s r erbjudande om HE nstan oundvikligt. De flesta gngerna har jag tackat ja till en avrunkning, ngra gnger till BJ och en gng fullbordat samlag. Jag r sjlv ett stort fan av avrunkning vilket r anledningen till att jag oftast vljer det. Sen r det betydligt billigare. Min erfarenhet r ca. 500 fr massagen, 200-300 fr avrunkning. 800 fr att en frhoppningsvis hyfsat vacker kvinna tar p dig och sedan lter dig komma.
Saker jag har lrt mig som r vrt att tnka p om man vill beska en Thaisalong fr lite extra:
- Vlj en salong utan seris hemsida om du vill vara sker p erbjudande om HE. Det ska tillggas att jag aldrig aldrig tar initiativ till he utan vntar p frgan. Men de gnger jag inte ftt erbjudande r p lite mer serisa salongen, ofta med ett hgre betyg, ngot dyrare och seris hemsida. Vrt att nmna r att massagen i princip alltid r bttre p dessa salonger.
- Ett bra subtilt stt att signalera att man vill ha mer r att lgga sig helt naken p madrassen och inte lgga ver nn handduk. Jag upplever att detta ofta genererar i en mer erotisk massage.
- Vackra unga kvinnor r sklart trevligt. Men fr man en ldre, slank kvinna s r chansen betydligt strre fr en bra massage innan avslut. Ofta r dom ocks mer grnslsa och vid ett flertal gnger har jag ftt ett finger i rven av dessa (vilket kan vara vldigt trevligt).

Utver Thaimassage har jag ven p senare tid beskt kndare etablissemang som Pragna och Lysande. Om dessa tycker jag shr:

Pragna
Enkel och smidig kontakt via e-mail (anvnd en anonym/fake sklart). Lite halvkallt bemtande frn Gabriella som tog hand om mig. Massage med inriktning mot riktig tantra, och som dom skriver r inte mlet utlsning. Jag tycker det holistiskt r intressant och tillfr en krydda, men jag vill komma p slutet. Det fick jag inte under detta besk. Jag var nra men det kndes lite som hon inte ville f mig ver kanten. La till prostata som hon gjorde bra, men hade grna haft en hand p kuken kontinuerligt vilket hade resulterat i en trevlig orgasm. Detta fick jag inte. Massagen utfrdes i stringtrosor och hon var rtt restriktiv med att visa sig och lta mig ta p henne.
Sammanfattning: Snygg tjej, bra tantramassage men inget avslut. Jvligt dyrt fr att inte f komma. Ej prisvrt.

Lysande tantra
Inget svar p mail, dock snabba svar ver whats app. Fick tid samma dag med Adelle, en fantastiskt vacker och varm kvinna. Slank Kropp med sm fasta brst, precis som jag gillar. Valde nuru nuru massage 90 min d jag ej prvat det tidigare. Trevligt med mycket nrkontakt men inte riktigt min typ av massage. Mycket gnidning som jag inte riktigt fattar. Dock sexigt att knna hennes kn mot min rv och mage. Nr jag fick vnda mig till rygg grnslade hon mig flera gnger t bda hll och det var fritt fram att ta p henne (hon var helt naken), verallt frutom fittan (inget som sas innan men hon drog fnittrande bort handen nr jag frskte). Var ven en spegel bredvid sngen som gjorde att man sg allt p ett mycket trevligt stt. Efter nstan massagelng eggning avslutades massagen med att jsg sprutade rtt upp samtidigt som hon sg mig i gonen och stnade. En mycket trevlig upplevelse. terkommer grna men d fr en tantramassage.
Mjliga tillval va prostata, fotjob, dubbel lingam och duscha tillsammans.
Sammanfattning: varm och trevlig stmning, mycket vacker tjej, dyrt mn nd vrt. Skulle rekomendera tantra en timme fr att f ner priset lite. Bsta erotiska massagen I Stockholm stt till helheten.
Citera
2023-07-25, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallestroppogrodan
Lysande tantra
Inget svar p mail, dock snabba svar ver whats app. Fick tid samma dag med Adelle, en fantastiskt vacker och varm kvinna. Slank Kropp med sm fasta brst, precis som jag gillar. Valde nuru nuru massage 90 min d jag ej prvat det tidigare. Trevligt med mycket nrkontakt men inte riktigt min typ av massage. Mycket gnidning som jag inte riktigt fattar. Dock sexigt att knna hennes kn mot min rv och mage. Nr jag fick vnda mig till rygg grnslade hon mig flera gnger t bda hll och det var fritt fram att ta p henne (hon var helt naken), verallt frutom fittan (inget som sas innan men hon drog fnittrande bort handen nr jag frskte). Var ven en spegel bredvid sngen som gjorde att man sg allt p ett mycket trevligt stt. Efter nstan massagelng eggning avslutades massagen med att jsg sprutade rtt upp samtidigt som hon sg mig i gonen och stnade. En mycket trevlig upplevelse. terkommer grna men d fr en tantramassage.
Mjliga tillval va prostata, fotjob, dubbel lingam och duscha tillsammans.
Sammanfattning: varm och trevlig stmning, mycket vacker tjej, dyrt mn nd vrt. Skulle rekomendera tantra en timme fr att f ner priset lite. Bsta erotiska massagen I Stockholm stt till helheten.

Intressant, tror du att du brt mot ngon lag i och med detta? Man har ju varit p strippklubb o sugit p tuttar och runkat och det ansg jag var inom lagens ramar.

Rapportera grna om tantra om du gr, fr att jmfra med nuru.
Senast redigerad av fb-fp 2023-07-25 kl. 04:03.
Citera
2023-07-25, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocc0
Jag och frugan var dr i veckan.
Masserad med olja, det var vl OK, men jmfrt med en riktig massage, inte i nrheten.
Sjlva intimdelen var riktigt medioker. lite klm p kulorna, klm p snasen. tror det var en varm sten inblandad en stund.
P sin hjd blev jag halvljummen.

Om ngon man kommer av det dr kan du omjligt varit berrd p flera r.

Nr det var 30 min kvar blev jag tillsagd att g in till frugan som var i rummet bredvid.
Hon sov som en stock.
Inte ett ord om vad tanken var nu, tnkte dem att man skulle g ls och knulla dr? vi garvade lite och gick ut och duschade och kldde p oss.

Frsta frgan vi fick var om vi ville komma dit igen.

Lite tamt och otydlig kommunikation r mitt betyg.

Skulle gissa att din behandling blev drefter med tanke p att du tog med dig bihanget? Tror du att du fr frga om BomBom p en thaimassage om du gr dit med frun?
Citera
2023-08-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fb-fp
Intressant, tror du att du brt mot ngon lag i och med detta? Man har ju varit p strippklubb o sugit p tuttar och runkat och det ansg jag var inom lagens ramar.

Rapportera grna om tantra om du gr, fr att jmfra med nuru.

Ja, nu fr ngon grna rtta mig om jag har fel, men finns det inte prejudicerande dom som fastslog att erotisk massage mot betalning, som involverade massage av kn/avrunkning
rknades som kp/slj av sexuella tjnster?

Med andra ord, tror det juridiskt r att faststlla med att betala en prostituerad fr sex. Jag rknar med att det r olagligt och r alltid vldigt frsiktig nr jag kommer och gr. Ocks instlld p att jag frmodligen frr eller senare kommer ka dit (kanske kan det f mig att sluta..?).

Moraliskt knns det bttre n att knulla En hora ven om jag inser att det vl egentligen r bttre att lta bli. D jag alltid r noga med att inte be om ngot sexuellt sjlv tnker jag att jag iaf inte har tvingat ngon direkt att gra ngot.

Rent krasst s r dessa massager som inte innefattar penetrationssex jvligt bra betalt fr tjejerna, om dom nu fr det mesta av betalningen(vilket kanske iof r jttenaivt att tro..).

terkommer med rapport om/nr jag beskt salong fr tantramassage.
Citera
2023-08-14, 13:19
Medlem
Citat:
Ja, nu fr ngon grna rtta mig om jag har fel, men finns det inte prejudicerande dom som fastslog att erotisk massage mot betalning, som involverade massage av kn/avrunkning
rknades som kp/slj av sexuella tjnster?

Yes, det stmmer och r fastslaget av rtttsvsendet. Det r ven anledningen till att det gjordes ett tillslag mot en av dessa tantriska stllen frra ret. Lser du igenom trden frn sida 1 har ngon aldrig nmnt att renodlat knull har erbjudits. Det olagliga p dessa stllen r avrunkning eller "lingam" som det heter.

Citat:
Med andra ord, tror det juridiskt r att faststlla med att betala en prostituerad fr sex. Jag rknar med att det r olagligt och r alltid vldigt frsiktig nr jag kommer och gr. Ocks instlld p att jag frmodligen frr eller senare kommer ka dit (kanske kan det f mig att sluta..?).

Kontakta en jurist eller polis inriktad p omrdet fr att dubbelkolla vart grnsen gr. Knull och avrunkning kommer garanterat f dig att ka fast men du kan dubbelkolla och se om det r okej att beska dessa stllen s lnge du ej tar emot ngon sexuell tjnst.
Citera
2023-08-15, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrownNova
Yes, det stmmer och r fastslaget av rtttsvsendet. Det r ven anledningen till att det gjordes ett tillslag mot en av dessa tantriska stllen frra ret. Lser du igenom trden frn sida 1 har ngon aldrig nmnt att renodlat knull har erbjudits. Det olagliga p dessa stllen r avrunkning eller "lingam" som det heter.

Kontakta en jurist eller polis inriktad p omrdet fr att dubbelkolla vart grnsen gr. Knull och avrunkning kommer garanterat f dig att ka fast men du kan dubbelkolla och se om det r okej att beska dessa stllen s lnge du ej tar emot ngon sexuell tjnst.

Ja sjlvklart r det den sexuella tjnsten som r olaglig och inte massagen i sig sjlv. Men att gnida sig naken mot en annan naken person tror jag r ver grnsen fr olagligt. Sen varfr skulle man g till en sdan salong om man inte vill ha sexuella tjnster. r vl ingen som vill betala dom pengarna fr att en trevlig snygg tjej ska ge en vanlig massage. Det faller p sin egen orimlighet. Ska du beska snna stllen i Sverige frekvent s fr du rkna med att torska tillslut.
Citera
2023-08-15, 10:23
Medlem
Citat:
Ja sjlvklart r det den sexuella tjnsten som r olaglig och inte massagen i sig sjlv. Men att gnida sig naken mot en annan naken person tror jag r ver grnsen fr olagligt.

Det pstendet varierar beroende p vem man frgar. Lawline hvdar att det ej r olagligt (lnk: https://lawline.se/answers/ar-kop-av...sage-ett-brott).

Polisen p SVT menar att det r oklart (lnk: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...ans-for-sexkop). Lser man dremot FUP:en angende tillslaget mot Matahari verkar det som att polisen ocks betraktar nuru eller "body to body" som en sexuell tjnst.

Citat:
Sen varfr skulle man g till en sdan salong om man inte vill ha sexuella tjnster. r vl ingen som vill betala dom pengarna fr att en trevlig snygg tjej ska ge en vanlig massage.Det faller p sin egen orimlighet. Ska du beska snna stllen i Sverige frekvent s fr du rkna med att torska tillslut.

tminstone en i denna trd nmnde att han bara ville ha en massage av en fin tjej utan att beg ngot brott. Kanske r en minoritet som gr dit utan att vilja ha en avrunkning, men det finns de som fortfarande r intresserade av att prova p tantra utan att riskera 1 rs fngelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in