2022-11-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lionheart
Tack för att du delar med dig. Vet inte varför jag ansågs mindre betrodd, se kopia på svaret nedan. Trist om det ska hänga på arkivariens dagsform om man får ut handlingar eller inte...

"Hej,
Mål B 4899-22 innehåller 2 förundersökningsprotokoll som båda är sekretessreglerade. En prövning måste göras före eventuellt utlämnande. Vänligen återkom om du vill att en sådan prövning görs. För att vi ska kunna ta ställning till utlämnande, vänligen ange anledning till varför du vill ta del av handlingarna, så att vi kan göra en korrekt bedömning.
Med vänlig hälsning
I S
Arkivarie, Administrativa avdelningen, Enheten för registrering och arkiv, Stockholms tingsrätt

Intressant. Varför skulle ett ärende som detta behöva 2 olika förundersökningsprotokoll?
Citera
2022-11-02, 00:21
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle985
Intressant då jag fick ut den med vändande post utan att behöva uppge någon anledning till varför jag ville ha ut den.

Åtal
https://anonfiles.com/a1s6zfF6y2/Sto..._ST_MNINGS_pdf

FUP, 2000 sidor och 250 MB
https://anonfiles.com/Ufx3zaFby2/Mas..._B_4899-22_pdf

Men kort om bakgrund om jag tolkade min skumning av FUP korrekt är att en av deras tjejer som jobbade ensam i en lokal i Nacka blev rånad på 20 papp och polisen blev inblandad. Efter att den patrull som var på plats körde henne till deras lokal i Gamla stan då hon inte ville vara kvar ensam i den andra lokalen så blev patrullen misstänksam och kontakta polisen utredare för människohandel och prostitution och sedan rullades allt upp.

Får bad gateway på båda länkarna Hur fixar man det?
Citera
2022-11-02, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aritgeo
Får bad gateway på båda länkarna Hur fixar man det?

Länkarna funkar fint för min del så misstänker att felet ligger hos dig. Tipset jag kan ge är att testa en annan webläsare.

Domen
https://anonfiles.com/D3I53fF8y4/Sto...m_20221101_pdf
Citera
2022-11-02, 18:16
Citat:
Länkarna funkar fint för min del så misstänker att felet ligger hos dig. Tipset jag kan ge är att testa en annan webläsare.

Domen
https://anonfiles.com/D3I53fF8y4/Sto...m_20221101_pdf

Funkade. Stort tack
Citera
2022-11-06, 06:28
Medlem
Ett inlägg ifrån Mataharis facebook sida som gjordes 2021. Översatt ifrån tjeckiska till svenska. Så valutan är czk och 1 sek är 2.2 czk. Så ca 45k sek per vecka i sverige kontant.

Citat:
Hej, på grund av utbyggnaden av våra filialer söker vi återigen damer till tjänsten som tantrisk massör för destinationer i Prag, Sverige och Norge. Hög vinst. (Norge och Sverige ca 100 tusen netto för massörer per vecka, Prag ca 5-8 tusen om dagen). Pengar varje dag på handen. Vi ska lära de oerfarna. Prag flexibla arbetstider enligt överenskommelse, utländska ordinarie veckoturer. Detta är inte sextjänster, bara massage, allt lagligt. Vi är absolut nummer ett på marknaden med lång historia. Vi har två lyxsalonger i Prag, tre Sverige och en Norge. För mer information eller intresse, skicka ett PM eller mail: info@mataharisalon.cz Tack Matahari salong
Citera
2022-11-09, 13:24
Medlem
Citat:
Intressant då jag fick ut den med vändande post utan att behöva uppge någon anledning till varför jag ville ha ut den.

Åtal
https://anonfiles.com/a1s6zfF6y2/Sto..._ST_MNINGS_pdf

FUP, 2000 sidor och 250 MB
https://anonfiles.com/Ufx3zaFby2/Mas..._B_4899-22_pdf

Men kort om bakgrund om jag tolkade min skumning av FUP korrekt är att en av deras tjejer som jobbade ensam i en lokal i Nacka blev rånad på 20 papp och polisen blev inblandad. Efter att den patrull som var på plats körde henne till deras lokal i Gamla stan då hon inte ville vara kvar ensam i den andra lokalen så blev patrullen misstänksam och kontakta polisen utredare för människohandel och prostitution och sedan rullades allt upp.

Tack,
Intressant läsning, att Änglarna blev en så stor runkfabrik, De kändes så seriösa och genuina med sina Tantrasessioner för 6-7 år sedan. De tjejerna som var här kändes som om de gillade vad de gjorde, Det var verkligen Änglar i jämförelse med alla thaisalonger. Sen bytte de namn, till Matahari flyttade runt på olika adresser, fick inte tag på salonger osv, Massagen blev kass, helt utan inlevelse, tjejerna blev yngre och noll kunskaper om tantra, skickades hit på veckobasis för att runka av gubbar som maskinella Kukrunkarmaskiner
Nu fick man det bekräftat.
Citera
2022-11-22, 22:37
Medlem
john-henry-edens avatar
Nån som vet vad för oljor dom vanligen använder? Är själv nötallergiker och tål inte mandelolja. Använder många av dessa ställen mandelolja?
Citera
2022-11-23, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av john-henry-eden
Nån som vet vad för oljor dom vanligen använder? Är själv nötallergiker och tål inte mandelolja. Använder många av dessa ställen mandelolja?

Natusan Baby Oil Blå svarar de flesta.
Citera
2022-11-23, 22:54
Medlem
john-henry-edens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blublang
Natusan Baby Oil Blå svarar de flesta.

Frågade du dom? Vad menas med "svarar de flesta"?
Citera
2022-11-24, 14:39
Medlem
Citat:
Frågade du dom? Vad menas med "svarar de flesta"?

Jag har frågat ett flertal thaimassagetjejer och de svarar alla Natusan Baby Oil blå.
Citera
2022-11-24, 17:24
Medlem
Citat:

Ta med dig egen olja så är du safe.

Men välj för allt i världen inte till extratjänsten "Peanut Heaven" i vilken de smörjer in din pung med jordnötssmör. Skulle kunna sluta illa.
Citera
2023-02-17, 15:01
Medlem
Hur ser utbjudet på tantrisk/nuru med HE/lite extra i Stockholm nu för tiden? Hittat en Lana i Täby och sen några i Pragna. De lovar inte heller någon fysisk beröring från kunden eller om de kommer vara helt nakna. Nån som har erfarenhet?

Vidare, finns det andra ställen som är pålitliga? Många oseriösa aktörer som lysandetantra, stockholm erotic massage, osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in