2021-11-15, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Bara om du betalar fr det.

Ngon som kt fast fr Tantra massage besk i Sverige??
Finns det ens en risk?
Citera
2021-11-15, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotrodheart
Hur mycket fr man ta p tjejerna p Matahari?

Du fr rra allt/klmma/suga p utom fittan r min erfarenhet. Den r no-no.
Citera
2021-11-15, 23:00
Medlem
Nn som testat Pragna? Risk att ka fast fr sex kp? Pragna erbjuder vanlig massage ocks.... mindre risk?
Citera
2021-11-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720Photo
Nn som testat Pragna? Risk att ka fast fr sex kp? Pragna erbjuder vanlig massage ocks.... mindre risk?

Om du inte kper sex s r det mindre risk att du ker fast fr sexkp jmfrt med om du kper sex.
Citera
2021-12-28, 15:46
Medlem
Jag har sedan 2013 gjort otaliga resor ner till kontinenten, mer bestmt tyskland, tjeckien, ungern och rumnien, dels fr att turista som alla andra turister och uppleva allt vad dessa lnder har fr historia, kultur, mat och dryck etc MEN ven fr att beska erotiska massagesalonger, d dessa r olagliga i sverige.

Jag kan bertta om min frsta gng, d detta var nere i tjeckiens vackra huvudstad prag. Detta var under senvren 2013 d det r bttre vder fr weekendresor n under vinterhalvret.

Jag hitttade en massagesalong, vars bilder och utbud och tjnster var mycket bra. Inget sg skabbigt ut utan rent och frsch och nyrenoverat. Jag ringde dit och bokade tid. Det blev 150 minuters massage med tv tjejer, inklusive dusch och dubbelbad med bda tjejerna. Huset lg p plzenska, 15 minuters promenad frn hotellet jag bodde p. huset i sig sg ut som ett vergivet butikslnga. p drren stod det massagesalongens namn och en ringklockan man skulle ringa p. skyltfnstret var frdraget med draperier s man kunde inte se in i receptionen. Jag ringde p och en kvinna ppnade och slppte in mig. Jag presenterade mig och betalade massagesessionen i frhand cash. receptionisten ledde mig en i en korridor till ett av rummen, jag gick in och hon stngde drren efter mig. Rummet var mrkt och varmt, med bubbelbadkar och dusch. ngra enstaka ljus lyste upp i rummet och mitt i rummet stod ett massagebord.

Efter en liten stund hrde jag lite fnitter och en ltt drrknackning, jag sa kom in, p engleska, och drren ppnades. Tv riktiga tjeckiska sknheter klev in i rummet och presenterade sig som katka och charlotte. katka var lng, smal, vldigt fit med perfekt stora brst. charlotte var lite kortare, men mycket kurvig, strre brst. Bda tv hade lngt mrkt hr och lagom solbrnna. Jag ombads kliva in i duschen och tvtta mig medans tjejerna frberedde fr vr lilla session. Efter dusch lade jag mig p massagebordet och bara slappnade av. Dom brjade frst med torra hnder att smeka mig ver baksida ben och ryggen. Jag trodde jag hade hamnat i himmlen redan hr. en obeskrivbar knsla att 4 hnder stryker och knner in i varendra vr av min kropp. en av tjejerna tog sig friheten att lttsamt skrapa sina naglar ver min rygg och jag trodde jag kom till en annan niv av njutning jag aldrig upplevt tidigare, dels s kittlades det en aning. Jag frgade frsiktigt om skrapandet kunde vara terkommande under massagen, vilket bda gick med p med ett liten skratt frn dom bda. dom mrkte att jag var kittlig och innan oljan kte p s retades dom med att spring upp fr min rygg med sina fingernaglar ngra gnger. bda gngerna ryckte jag till och dom bara skrattade. Sen kte den varma oljan p ver min rygg och baksida ben och en tredje niv av totalt njutning. Vanlig massage blandat med skrapande, klev en av tjejerna en t gng upp och gled sina brst ver min rygg.

"you can turn around" viskades i mina ron och jag vnder p mig. Charlott str nu lutades ver mig och stryker sin kind mot min, sen stller hon sig bakom mig och lutar sig ner och mitt ansikte hamnar mellan hennes brst. under tiden masserar katka mina insida lr varierat med skrapande och charlott reste sig och brjade glida ner sina bda hnder ver min brstkorg, revben och mage. Hr r jag nu p en helt annan planet. aldrig har jag tidigare trott att massage skulle vara shr sknt. nu stller sig bda i hjd med min hft och att jag har stnd vid detta laget r inte svrt att frst. charlott greppar tag in min penis och katka brjar rytmiskt och retsamt kittla min pung. Hr vet jag inte vart jag ska tag vgen utan bara flsar och stnar. Handjobbandet kar i tempo och jag skjuter ivg en sats rakt upp i luften. Nr jag ppnar gonen tittar bgge tv p mig med ett leende och ber mig vila en stund innan bubbelbadet.

Bubbel sitter vi alla tre i, mig lutades tillbaka mot katka som roar sig med min penis under vattnet med sina hnder. charlott sitter mitt emot och ler mot mig, smekandes av mina lr och jag fr knna p henens runda, mycket kvinnliga lr. D tjejerna ser att dr r tid ver, ber dom mig lgga mig p massagebordet igen och en snabbismassage och en andra avrunking av katka, avslutas hela sessionen och jag tar en dusch med katka. Charlott leder mig till utgng och vi sger hejd och att jag fr terkomma snart.

Denna massageupplevelse har jag ofta som referens p mina andra massageupplevelser utomlands. Massagesalong fick ett terbesk 2016 av mig, minst lika grym upplevelse ven denna gng. Nu finns inte salongen kvar p samma stlle utan p tv nya stllen i prag under namnet matahari, som det visar sig ven ha salonger i stockholm, gteborg och oslo. Jag har sett att matahari har nmnts hr vid fler tillfllen och r det ngot som ni andra rekommenderar?
Citera
2022-03-27, 08:48
Moderator
BlueSwedes avatar
Det verkar som tre salonger fr besk av polis i fredags, tv i Sthlm och en i Gbg.
Vi r vl mnga som trott/hoppats att detta varit lite grzon, men tydligen inte.
Citera
2022-03-27, 11:24
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Det verkar som tre salonger fr besk av polis i fredags, tv i Sthlm och en i Gbg.

Polisen sjlva sger enligt artikeln att det finns salonger som utfr laglig tantramassage, fast de specificerar inte var som avses med det.

Det verkar som att detta fortfarande r en grzon och att fredagen tillslag antagligen var ett undantag.

Stat, media och utvald polis vill nog grna att folk ska tro att det r riskfyllt att g p tantramassage, drfr stoppar de detta i nyhetsfldet.

Skrmseltaktik r nstan det enda kvarvarande syftet med sexkpslagen s som den ser ut idag.

I detta fallet tror jag inte p det. Det kommer inte att bli ngon strre polisaktivitet kring massagesalionger.
Citera
2022-03-27, 13:51
Medlem
fattyacids avatar
Matahari har salonger bde i Stockholm och Gteborg och har stngt ner sin sajt. S lr ju varit dom som fick besk.
Citera
2022-03-27, 15:53
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Polisen sjlva sger enligt artikeln att det finns salonger som utfr laglig tantramassage, fast de specificerar inte var som avses med det.

Det verkar som att detta fortfarande r en grzon och att fredagen tillslag antagligen var ett undantag.

Stat, media och utvald polis vill nog grna att folk ska tro att det r riskfyllt att g p tantramassage, drfr stoppar de detta i nyhetsfldet.

Skrmseltaktik r nstan det enda kvarvarande syftet med sexkpslagen s som den ser ut idag.

I detta fallet tror jag inte p det. Det kommer inte att bli ngon strre polisaktivitet kring massagesalionger.
Jag instmmer i vartenda ord och det ska bli intressant om ngon flls fr ngot brott.
GP verkar ha surrat till fakta? Tre r gripna och misstnka fr grovt koppleri. Sen str det: "De mlsgande som greps p plats har hrts av polisen." Va?
Citera
2022-03-27, 16:20
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Haha koppleri.. Dom hr tjejerna gr detta fr att tjna bra med pengar. Trevliga resor, betald lgenhet i nt varmt land. Och det r inte sexfrsljning.

Tror knappast nn nappade p mte med nn fet flsande sosskrring utan tar vl en vlbehvlig semester.

Fyfan vad Sverige r ett pinsamt skmt.
Citera
2022-03-27, 18:28
Medlem
Namast som annonserat flitigt p RE i flera r r pltsligt borta. Massserna r mlsgande enligt AB Undrar vad de sjlva tycker?
Citera
2022-03-28, 08:02
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Obehaglig historia. Verkar vara flera vldtktsoffer, som tagits om hand. Vita mn r verkligen ofattbart vidriga! Man har tydligen ftt fast flera av halickarna som tvingat kvinnorna till prostitution, men har man gripit ngra "kunder" - d.v.s. vldtktsmn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in