2020-09-16, 23:51
Vet ngon om det gjorts tillslag mot ngon tantrasalong p senare r? Gr inte ofta p tantra, funderar p om man ska vara orolig eller ej
Citera
2020-09-17, 08:15
Medlem
Bulfinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aritgeo
Vet ngon om det gjorts tillslag mot ngon tantrasalong p senare r? Gr inte ofta p tantra, funderar p om man ska vara orolig eller ej

Jag kan inte hitta ngon artikel om rena tantra stllen, men de thaimassage salonger som erbjuder tantra har ju ftt en del uppmrksamhet. https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/850726-svenska-massagesalonger-saljer-penismassage-inte-prostitution.
Citera
2020-09-17, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Oavsett vad det str p drren, oavsett hur "frivilligt" du upplever att det r s r det sexkp. Du kan betala med pengar, kpa henne klder eller hjlpa till med hyran. Det r sexkp i alla fall.

Vldigt mnga thaitjejer r tvingade av fattigdom eller av skulder till en mnniskosmugglare att runka gubbkuk p salong. Tror du man frivilligt lever i en kllarlokal 24/7 fr att f runka gubbkuk?

Snuten behver tillrckligt med bevis fr sexkp men det vanligaste r att du erknner direkt nr du kommer ut frn salongen fr att slippa rttegng och offentlighet, s du tar ett straffrelggande.

Kan man bevisa att horan var tvingad att slja sex och du frstod att hon var det s blir det dessutom vldtkt och fngelse

Vilken vnstermediavriden moralisering....suck.
Gissar att du likt mnga bara antar allt det hr?

Den intressanta diskussionen r ju vart tvingad kommer in, att pst att dom r tvingade pg fattigdom r ju samma anledning till att jag och alla andra gr till jobbet.

Jag VET ju att mnga gr det frivilligt fr att pengarna s r bra. Om du slnger dig med feministiska floskler som att man inte kan kpa samtycke s behver du nog se ver din mnniskosyn.

Ang det sistnmnda s vet jag inget prejudicerande dom fr ntt snt s du r ute simmar p djupt vatten.

Edit: fr att tillfra lite och inte bara smlla moraltanterna p fingrarna s kan jag bertta om mitt senaste besk. Lter som att jag och Gudarian kanske varit hos samma miss...knner igen behandlingen
Hon gr enligt mig ngot annat n dom jag varit hos. Det r liksom ngot utver tantra eller thai.
Hon knner igenom mig. Vi brjar med att prata, om allt vi vardagen till vad jag vill ha ut av sessionen.
Hon ber mig kl av mig och g in i duschen. Medan jag str tvlar in mig s fr jag sllskap...utan att ha uttryckt att jag vill ha just den tjnsten.
Hon hjlper till med tvlningen och lmnar det mesta vl omhndertagen. Inser i efterhand att jag skulle gjort ett frsk att ge henne lite i duschen ocks...men denpoletten trillade ner frst senare.

Sessionen brjar i vanlig maner. Bara det att jag r redan s kt att sarongen nstan hnger p den.

Hon gr en otroligt avslappnad och man knner en riktig nrhet.
Nr vndningen kommer och hon brjar massera min stende region s r det otroligt, perfekt teknik och hon kan verkligen knna nr jag nrmar mig och d slutar hon. Hon tar mig till kanten av vrlden tre gnger innan hon kliver upp och frgar om vi ska byta roller...

Resterande av sessionen var det bsta jag upplevt. Den sexuella energin var genom taket.
Senast redigerad av Goulge 2020-09-17 kl. 13:38.
Citera
2020-09-17, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudarian
Mste bara bertta om mitt senaste besk i en av salongerna i huvudstaden.

Sedan ner p madrassen, lite fjdrar och plshandeln.

Intressant, jag har alltid varit intresserad av att brja med plshandel!
Har ngra riktigt gamla bverfllor i kllaren som jag funderar p att damma av
Var hon tuff att kpsl med?
Senast redigerad av bjorklov 2020-09-17 kl. 16:32.
Citera
2020-09-17, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulge

Den intressanta diskussionen r ju vart tvingad kommer in, att pst att dom r tvingade pg fattigdom r ju samma anledning till att jag och alla andra gr till jobbet.

Jag VET ju att mnga gr det frivilligt fr att pengarna s r bra. Om du slnger dig med feministiska floskler som att man inte kan kpa samtycke s behver du nog se ver din mnniskosyn.

Ang det sistnmnda s vet jag inget prejudicerande dom fr ntt snt s du r ute simmar p djupt vatten.

Edit: fr att tillfra lite och inte bara smlla moraltanterna p fingrarna s kan jag bertta om mitt senaste besk. Lter som att jag och Gudarian kanske varit hos samma miss...knner igen behandlingen
Hon gr enligt mig ngot annat n dom jag varit hos. Det r liksom ngot utver tantra eller thai.
Hon knner igenom mig. Vi brjar med att prata, om allt vi vardagen till vad jag vill ha ut av sessionen.
Hon ber mig kl av mig och g in i duschen. Medan jag str tvlar in mig s fr jag sllskap...utan att ha uttryckt att jag vill ha just den tjnsten.
Hon hjlper till med tvlningen och lmnar det mesta vl omhndertagen. Inser i efterhand att jag skulle gjort ett frsk att ge henne lite i duschen ocks...men denpoletten trillade ner frst senare.

Sessionen brjar i vanlig maner. Bara det att jag r redan s kt att sarongen nstan hnger p den.

Nr vndningen kommer och hon brjar massera min stende region s r det otroligt, perfekt teknik och hon kan verkligen knna nr jag nrmar mig och d slutar hon. Hon tar mig till kanten av vrlden tre gnger innan hon kliver upp och frgar om vi ska byta roller...

Resterande av sessionen var det bsta jag upplevt. Den sexuella energin var genom taket.

Bertta grna mer! Vad hnde sen? Vart va du?
Ska sjlv gra ett besk imorgon och ville grna uppleva det dr lilla extra!
Citera
2020-09-18, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulge

Urskta om jag retade upp lite grann med mitt inlgg. Jag antar att det var ordet frivillig som fick dig att g igng. Det kan man diskutera men i vrigt s stmmer nog det mesta i mitt inlgg.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...akt-vid-sexkop

Sen r det vl mest tyvrr mina partikollegor som vldtar och kper horor

https://www.expressen.se/kvallsposte...kt-och-sexkop/

Nu r vi lite OT s vi kanske ska fortstta diskussionen i juridiska forum
Citera
2020-09-19, 05:38
Medlem
s-tljes avatar
Frga det finnes thaimassage till bttre pris
Var fr g till detta?

Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Urskta om jag retade upp lite grann med mitt inlgg. Jag antar att det var ordet frivillig som fick dig att g igng. Det kan man diskutera men i vrigt s stmmer nog det mesta i mitt inlgg.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...akt-vid-sexkop

Sen r det vl mest tyvrr mina partikollegor som vldtar och kper horor

https://www.expressen.se/kvallsposte...kt-och-sexkop/

Nu r vi lite OT s vi kanske ska fortstta diskussionen i juridiska forum
Citera
2020-09-19, 06:30
Medlem
Bulfinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
Frga det finnes thaimassage till bttre pris
Var fr g till detta?

Handlar ju om mer n bara priset.
Citera
2020-09-19, 09:48
Medlem
s-tljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulfinator
Handlar ju om mer n bara priset.

d frklara det?
samma sak massage och allt finnes
Citera
2020-09-19, 20:14
Medlem
Bulfinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
d frklara det?
samma sak massage och allt finnes

Svarar sklart bara fr mig och vad jag tycker, men det r inte massagen man betalar fr.
r att f en hrlig session med dusch och lyxrunk med en brud man p frhand kan vlja.
Har frskt hitta ett fint stt att lgga fram det p, men priset verkar ocks stiga nr man har en session med en vit brud istllet fr en thai-brud.
Citera
2020-10-09, 06:51
Medlem
Vilket stlle r bst i gteborg? Har hittat ett som heter tantra namaste r det bra?
Citera
2020-10-18, 22:57
Ngon som beskt de tv systrarna fr en 4-handsmassage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in