Citat:
Ursprungligen postat av
kerstschon
Oavsett vad det str p drren, oavsett hur "frivilligt" du upplever att det r s r det sexkp. Du kan betala med pengar, kpa henne klder eller hjlpa till med hyran. Det r sexkp i alla fall.
Vldigt mnga thaitjejer r tvingade av fattigdom eller av skulder till en mnniskosmugglare att runka gubbkuk p salong. Tror du man frivilligt lever i en kllarlokal 24/7 fr att f runka gubbkuk?
Snuten behver tillrckligt med bevis fr sexkp men det vanligaste r att du erknner direkt nr du kommer ut frn salongen fr att slippa rttegng och offentlighet, s du tar ett straffrelggande.
Kan man bevisa att horan var tvingad att slja sex och du frstod att hon var det s blir det dessutom vldtkt och fngelse
Vilken vnstermediavriden moralisering....suck.
Gissar att du likt mnga bara antar allt det hr?
Den intressanta diskussionen r ju vart tvingad kommer in, att pst att dom r tvingade pg fattigdom r ju samma anledning till att jag och alla andra gr till jobbet.
Jag VET ju att mnga gr det frivilligt fr att pengarna s r bra. Om du slnger dig med feministiska floskler som att man inte kan kpa samtycke s behver du nog se ver din mnniskosyn.
Ang det sistnmnda s vet jag inget prejudicerande dom fr ntt snt s du r ute simmar p djupt vatten.
Edit: fr att tillfra lite och inte bara smlla moraltanterna p fingrarna s kan jag bertta om mitt senaste besk. Lter som att jag och Gudarian kanske varit hos samma miss...knner igen behandlingen

Hon gr enligt mig ngot annat n dom jag varit hos. Det r liksom ngot utver tantra eller thai.
Hon knner igenom mig. Vi brjar med att prata, om allt vi vardagen till vad jag vill ha ut av sessionen.
Hon ber mig kl av mig och g in i duschen. Medan jag str tvlar in mig s fr jag sllskap...utan att ha uttryckt att jag vill ha just den tjnsten.
Hon hjlper till med tvlningen och lmnar det mesta vl omhndertagen. Inser i efterhand att jag skulle gjort ett frsk att ge henne lite i duschen ocks...men denpoletten trillade ner frst senare.
Sessionen brjar i vanlig maner. Bara det att jag r redan s kt att sarongen nstan hnger p den.
Hon gr en otroligt avslappnad och man knner en riktig nrhet.
Nr vndningen kommer och hon brjar massera min stende region s r det otroligt, perfekt teknik och hon kan verkligen knna nr jag nrmar mig och d slutar hon. Hon tar mig till kanten av vrlden tre gnger innan hon kliver upp och frgar om vi ska byta roller...
Resterande av sessionen var det bsta jag upplevt. Den sexuella energin var genom taket.