2020-06-30, 10:49
Medlem
Inte dem tre bokfrlagen heller
Citera
2020-06-30, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Var hittar man denna boken? Min vn Google hade ingen aning.
googla Misha Glenny istllet, terkommer nr jag har varit p vinden och kollat mjligen kom jag ihg fel den kan ha en annan titel och skuggekonomi r undertiteln. Norstedts frlag lr det vara.
Citera
2020-06-30, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Exempelvis dyker ngra av sidorna upp i andra lnder samma bilder samma info osv, en del har servrar i lnder som inte r direkt knda fr att inte ha problem med just mnniskohandel. En annan sida som man finner om man sker tantra i Norge eller Finland visar sig vara ngon form av organisation som str bakom ser ut ungefr som ett fretag som har butiker i olika lnder.
Sger inte att det r ngot olagligt eller fel med det, men det knns bra mycket skummare n hemsidor till thaimassage. Finns en bok som heter skuggekonomi den innehller nyttig lsning om hur mnniskohandel gr till vilka tjejer som r attraktiva fr detta och vilka som styr. Allt r inte som man tror och ser i vrlden.

Om du tnker p fretaget som heter som en knd hollndsk spion och dansare s r det faktiskt s att tjejerna ker p "arbetspass" till de olika "butikerna" hr och i grann-landet. De fr bttre betalt n hemma och jobbar mindre med sex n hemma s fr dem r det win-win. Mina 2 ren.
Citera
2020-06-30, 19:51
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Vad har lnk 2 med thaimassage att gra? Den verkar ju inkludera all sexhandel.

Jag efterfrgar fortfarande klla och lnk, eftersom din andra lnk r vrdels d den bestr av spekulationer. En riktig klla r naturligtvis en lnk som hnvisar till en riktig dom till trafficking.

Fr vrigt s skriver ven thaisalongerna vilken adress de finns p och nej det r inte bara fr polis och plocka in dem som kommer ut drifrn, freslr att du lser lite fup,ar dr de slagit till mot thaisalonger s att du blir varse om hur lng tid det tar att spana p en salong fr att f till fllande domar. Om en salong flyttar runt d och d blir det givetvis svrare fr polisen att gra en ordentlig utredning. Det funkar liksom inte att st utanfr och plocka in kund efter kund till salongen ngra dagar fr att stoppa grvre brottslighet n sexkpen. Men visst tro du att det beror p att hyresvrden terkommer, frgan du br stlla dig r dock hur det kommer sig att thaisalongerna har fasta lokaler och tantra inte kan skaffa sig detta. Man kan ocks hitta en hel del om man studerar de fiiina hemsidorna lite djupare.

Okej. Fair enough.

https://www.expressen.se/nyheter/bro...ovt-koppleri-/

Funkar den lnken? Sger den dig ngot?

Vanligtvis drivs thaisalongerna av en thai kvinna och hennes svenska man. Tnker mig att det r ngot lttare d jmfrt mot tantrasalongerna som kanske inte har samma frutsttningar. Varfr blir det svrare fr polisen att gra en utredning om en salong flyttar runt? r vl snarare mer gynnsamt d de kan bygga ett fall kring det. Eller? Vad kan man hitta om man studerar de fina sidorna?

Vad jag frsker komma fram till r att dessa salonger ven finns i Tjeckien bland annat. Att samma fretag vljer att ven ppna upp i Sverige och Norge tex och sedan skickar sina damer hit, varfr ska trafficking vara inblandat d? Om du har kllor som motstrider det jag skriver s tar jag grna del av dem.
Citera
2020-06-30, 20:16
Citat:
Ursprungligen postat av Hobohobo
Om du tnker p fretaget som heter som en knd hollndsk spion och dansare s r det faktiskt s att tjejerna ker p "arbetspass" till de olika "butikerna" hr och i grann-landet. De fr bttre betalt n hemma och jobbar mindre med sex n hemma s fr dem r det win-win. Mina 2 ren.

Har kikat p den hemsidan, svenska och inhemska. Och det skiljer sig lite i utbudet hos de bda. Och svenska r mycket dyrare. Men hur vet du att de jobbar med sex dr p den inhemska? Har lst recensioner om just den salongen p engelska forum och dr nmndes det ingenting om sex. Han berttade rtt detaljerat frn sitt besk dr och d var det vldigt strikt om att sex var det inte p tal om.
Citera
2020-06-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aritgeo
Har kikat p den hemsidan, svenska och inhemska. Och det skiljer sig lite i utbudet hos de bda. Och svenska r mycket dyrare. Men hur vet du att de jobbar med sex dr p den inhemska? Har lst recensioner om just den salongen p engelska forum och dr nmndes det ingenting om sex. Han berttade rtt detaljerat frn sitt besk dr och d var det vldigt strikt om att sex var det inte p tal om.

Hej!

De jag har trffat jobbar inte enbart p den salongen "Hemma" utan jobbar ven p andra stllen d priserna r s mycket lgre. Hr "behver" de inte jobba med annat d priserna r bttre. Rimlig/trovrdig frklaring om du frgar mig? Vad tycker du? Det kommer och gr ocks en del tjejer, inte alla r "fastanstllda".
Citera
2020-06-30, 20:28
Citat:
Hej!

De jag har trffat jobbar inte enbart p den salongen "Hemma" utan jobbar ven p andra stllen d priserna r s mycket lgre. Hr "behver" de inte jobba med annat d priserna r bttre. Rimlig/trovrdig frklaring om du frgar mig? Vad tycker du? Det kommer och gr ocks en del tjejer, inte alla r "fastanstllda".

Det kan jag hlla med om. Alla jobbar inte p den salongen hemma. Men det r ngra som gr det. Och de tjejerna jag pratat med s r det vissa som t.om pluggar och gr detta som extraknck. Men att de sljer sex i hemlandet r inget jag tnkt p riktigt. Kan mycket vl vara s.
Citera
2020-07-01, 02:43
Medlem
Citat:
Det kan jag hlla med om. Alla jobbar inte p den salongen hemma. Men det r ngra som gr det. Och de tjejerna jag pratat med s r det vissa som t.om pluggar och gr detta som extraknck. Men att de sljer sex i hemlandet r inget jag tnkt p riktigt. Kan mycket vl vara s.

Hur tnker du kring risken att "diskutera med farbror bl" jag har gtt in med tanken att om det smller s smller det men jag orkar inte frestas lngre lixom.
Citera
2020-07-01, 12:12
Citat:
Hur tnker du kring risken att "diskutera med farbror bl" jag har gtt in med tanken att om det smller s smller det men jag orkar inte frestas lngre lixom.

Vad ska farbror bl sga? r ju tantramassage som ven erbjuds hos svenska massrer. Motsvarigheten till lingham r yoni fr kvinnan, finns sna salonger ocks. S om polisen vill konfrontera mig s fr dem gra det. Str tydligt p hemsidorna att sex inte erbjuds. S om inte polisen stormar in under massagen s vet jag inte riktigt vad de kan gra.
Citera
2020-07-01, 18:49
Medlem
Citat:
Det blev en dag senare men jag blev glatt verraskad. Den jag hade tnkt beska dagen innan kte hem till sitt hemland men en annan frmga med sm men otroligt fasta och klmvnliga bolt-ons tog emot mig i 120 dryga minuter. Jag fick inget erbjudande om FS men hade inte rknat med det d jag inte ser ut som adonis och inte heller beter mig speciellt avslappnat i sna sammanhang, blir ltt nervs. Valde till extra b2b och det var ven denna gngen ngot av det mest spnnande och upphetsande jag varit med om. Min kompis kallar det fr att jag blev sniglad, och s kan man ju sga, men det var lngt mycket mer mysigt.

Hon var snll och omtnksam, och omhndertagande, vilket ledde till en utomordentlig upplevelse till slut. Hon pillade litet p rynktrden men jag visade inget intresse fr det, hade s klart gtt att lgga till fr 300pix.

Ett stort minus r vrmen just nu, d de saknar AC. Jag var hal som en l av svettet, men det blandades tursamt nog med oljan ganska omgende s jag behvde inte skmmas s lnge. Fick duscha innan och efter. Blir garanterat fler liknande besk.

Lter som en till som r fast i Tantrans vrld.
Citera
2020-07-01, 18:52
Medlem
Citat:
Vad ska farbror bl sga? r ju tantramassage som ven erbjuds hos svenska massrer. Motsvarigheten till lingham r yoni fr kvinnan, finns sna salonger ocks. S om polisen vill konfrontera mig s fr dem gra det. Str tydligt p hemsidorna att sex inte erbjuds. S om inte polisen stormar in under massagen s vet jag inte riktigt vad de kan gra.

Sant och "riktig" tantra handlar inte direkt om sex heller utan energi osv, att f en runk r liksom lite fel om man r insatt i det hela, frstr effekten av sjlva massagen men dom flesta erbjuder det fr att locka kunder.
Citera
2020-07-01, 18:57
Medlem
Citat:

Jag har kontakt med ett par kvinnor/tjejer frn dom klassiska stllena och pratar ganska ingende med tv av dom och dr r det inte tal om att slja sex eller ngot snt.
En jobbar med tantra fr att finansiera sin hobby (hjlper utsatta kvinnor) och en annan gr det fr att frmedla just kta tantra, den sistnmnda letar egen lokal fr att kunna ha lngre sessioner till ett billigare pris d hon sjlv tycker att priset i Sverige r alldeles fr hgt.
S jag skulle bli frvnad om ngon av dom sljer sex hemma men men jag har haft fel frr en gng, skulle dock vara jobbigt om det nu blev tv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in