2016-08-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomaspojken
Nuru p Bj 😂
P Bj fr du endast avsugning som Bj p engelska betyder.

Dr BJ har tv stllen p Sukhumvit Soi 7/1 i Bangkok, snett emot varandra. En blowjob-bar och ett nurustlle.
Citera
2016-09-04, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
nej du..allt p det stllet
Ja d gick du till Dr Nuru mitt emot dr fr du allt dremot BJ r avsugning endast och det r drfr dom har 2 stllen d BJ r snabba jobb 😁
Citera
2016-09-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomaspojken
Ja d gick du till Dr Nuru mitt emot dr fr du allt dremot BJ r avsugning endast och det r drfr dom har 2 stllen d BJ r snabba jobb 😁

hll vnster
Citera
2016-12-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
nej du..allt p det stllet
Nej men hos Dr Nuru mitt emot fr du allt.
Men hod Dr BJ fr du endast avsugning men en jvla bra en. Knner en tjej som jobbat dr och tjnade grymt med pengar p endast avsugningar... hon kunde helt klart sin sak 😊
Citera
2017-09-10, 16:42
Medlem
Nn spm vet om utbudet i Gteborg eller i omrden omkring?
Citera
2017-11-24, 08:35
Medlem
Var hos en yngre tjej som r i Stockholm under en begrnsad tid. En vacker tjeckiska med hrlig kropp.
Hon utfrde en lng hrlig professionell behandling helt naken med en skn avslutning.
Citera
2017-11-24, 10:35
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Var hos en yngre tjej som r i Stockholm under en begrnsad tid. En vacker tjeckiska med hrlig kropp.
Hon utfrde en lng hrlig professionell behandling helt naken med en skn avslutning.
Jag var ocks p ett stlle i Sthlms-trakten, dr ngra tjeckiskor levererade tantramassage som var fantastiskt bra. Tjejen som masserade var vldigt trevlig och vacker.
Citera
2017-11-27, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Jag var ocks p ett stlle i Sthlms-trakten, dr ngra tjeckiskor levererade tantramassage som var fantastiskt bra. Tjejen som masserade var vldigt trevlig och vacker.

Lter som samma tjej. Hon var verkligen trevlig och social samt vacker.
Citera
2018-02-13, 20:24
Medlem
Jo det tjeckiska stllet med tantra r mycket trevlig. Snygga tjejer och sjysta lokaler.

Dit gr man grna igen!
Citera
2018-02-20, 14:50
Medlem
Var tjejerna nakna nr ni fick massage?
Citera
2018-02-23, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas
Jo det tjeckiska stllet med tantra r mycket trevlig. Snygga tjejer och sjysta lokaler.

Dit gr man grna igen!

Mycket svrt att hitta bra Tantra. Har letat lnge men inte hittat ngot som hller klass. Men jag har nog inte hittat den tjeckiska tjejen d...
Citera
2018-02-24, 20:44
Medlem
zxcvasds avatar
Varit p tantra flera gnger.

Frtsta gngen var i Polen av en yoga hippie-tjej som gav ljuvlig massage i ett rum i hennes lgenhet samtigt som hennes flummiga hippie-man satt i kket brevid och drack rt-te. Vill pongtera att detta inte var sexuell HE massage utan ngon sorts healing/yoga/flum med annat ml. Nmligen att slppa lsningar i kroppen och samla energier. Det var vldig fokus p genital massage ven om ejakulation inte var mlet. Fantastisk upplevelse och jag knde en massa skumma energier som jag inte upplevt tidigare. Blev frvnad ver att hon kunde sga eftert detaljer om sdant som pressade mig men jag inte nmnt fr ngon.

Var p ett tantra-insitut i Kpenhamn en gng med. Snordyrt. Liknande upplgg med healing, rkelser och yoga-energier hit och dit, men inte alls samma upplevelse som den i Polen.

Tog en session i Gteborg ocks av av gammal flummig batikhxa i Linnstan. Ganska vrdelst faktiskt.

Sen har jag naturligtvis varit p massagestllen i flera lnder som utsagt sig gra tantra men bara runkat och s. Inte s fel i sig, men definitivt inte tantra.
Senast redigerad av zxcvasd 2018-02-24 kl. 20:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in